Rozvoj podnikatelských dovedností na ZŠ ve Zlínském kraji

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Právě jste vysvětlili, že pořízení nejnovějšího softwaru prostřednictvím OVS je skvělý způsob, jak optimalizovat IT a vytvářet hodnotu, a chcete.
Advertisements

VY_32_INOVACE_03_ Příprava na čtení (SADA ČÍSLO 1)
Pořád od ženských slyšíme jejich pravidla. Teď je čas na mužská pravidla.
Chcete vyzkoušet netradiční sport?
Pořád od ženských slyšíme jejich pravidla. Teď je čas na mužská pravidla.
1 Týmová práce TYMP1/ C3 Komunikace (nejen) v týmu. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV MARKETINGOVÝCH.
VY_32_INOVACE_ 19_ Rozmanitost přírody Zelenina (SADA ČÍSLO 2)
V této dopravní soutěži prověříme vaše znalosti, které jste zatím získali a které dodržujete když se pohybujete venku a to nejenom na kole. Vašim úkolem.
Pořád od ženských slyšíme jejich pravidla. Teď je čas na mužská pravidla.
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako doplňující výukový materiál pro žáky 3. ročníku oboru Předškolní a mimoškolní pedagogika.
VY_32_INOVACE_ 02_ Lidé a čas
Lidská komunikace.
Zásady dobré komunikace
OSOBNOST.
Empatie. Vcítění je složitý vnitřní proces skládající se z následujících složek:  Jsem připraven/a vžít se do situace svého protějšku. (Jak se ti v této.
KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI A VEDNÍ TÝMŮ Obecná část pro vedoucí pracovníky společností Ing. Rudolf Pánek, CSc. ABC Professional
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava - Vítkovice, příspěvková organizace Autor: Mgr. Dana Vicherková Datum: Název: VY_32_INOVACE_
Jak efektivně komunikovat s klientem?
ČLOVĚK A JEHO SVĚT VY_32_INOVACE_ 20_Lidé kolem nás
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Pořád od ženských slyšíme jejich pravidla. Teď je čas na mužská pravidla.
Už žádní falešní sobi! A když dárky, tak pro všechny… a hlavně ne ty falešné sobi.
Poruchy v komunikaci Tereza Svobodníková.
Komunikace s rodiči.
VERBÁLNÍ KOMUNIKACE Olga Bürgerová.
M K I malý komunikační instrumentář. Chápat a být pochopený -příčiny nedokonalé komunikace- Nedostatečné vzdělávání v komunikaci Nedostatečné umění vést.
VY_32_INOVACE_08/3/1 Náměty pro výuku výchovy k občanství v 6. – 9. ročníku Komunikace Mgr. Luboš Horký Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Východiska úkolově orientované supervize
Draw a monster Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Komunikace I. Petr Machala. KOMUNIKACE (z lat. učinit společným) přenos informací slovně – mimoslovně – činy (chováním a jednáním) Vážně jsi tam byla?
Češpivová Simona 8.A Tak tady máte jeden malý testík.
Eva Kaňáková, Casiopea, s.r.o Jak efektivně vést porady Eva Kaňáková, Casiopea, s.r.o. Mobil
Pedagogická komunikace
Aktivní naslouchání Nejdůležitější dovedností v procesu komunikace s partnerem je naslouchání.
Nutriční poradenství u dětí do 2 let. Zjištění a vyhodnocení současného způsobu stravování Zjištění a vyhodnocení současného způsobu stravování Hodnocení.
Komunikace , Brno Připravil: Ing. Jiří Leitner Garant předmětu: Ing. Vlastimil Vala CSc.
Podpora méně frekventovaných jazyků SŠ Mgr. Lucie Pospíšilová.
Lekce 6 – SCAMPER Rozvoj podnikatelských dovedností na ZŠ ve Zlínském kraji Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.08/ Modul 7 – Jsme kreativní.
Anotace Aneb o dorozumívání  Slovo cizího původu, které znamená 1. Spojení - veřejné dopravní prostředky a veřejnou dopravu ( silnice, dráha) 2. Dorozumívání.
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVANÝ V RÁMCI PROJEKTU MODERNÍ ŠKOLA Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/ ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
P. uč. Zelinková a P. uč. Solnařová MATEMATIKA X MATEMATIKA.
Lekce 7 – Komunikujeme beze slov Rozvoj podnikatelských dovedností na ZŠ ve Zlínském kraji Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.08/ Modul 1 –
KULTURA OSOBNÍHO PROJEVU Střední škola obchodně technická s. r. o. Mgr. Marta Fojtíková.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Komunikace při přijímacím řízení a v pracovním týmu
should x be supposed to should x be supposed to
Million Leaders Mandate
Člověk a zdraví Vysvětlení pojmu ASERTIVITA
Rozvoj podnikatelských dovedností na ZŠ ve Zlínském kraji
VY_32_INOVACE_1/20A-ICT/PE/ON
Empatie Z řeckých slov en + pathos (v + cítění) je schopnost vcítit se do pocitů a myšlenek druhého.
Pedagogická komunikace 8. lekce: Proxemika
Rozvoj podnikatelských dovedností na ZŠ ve Zlínském kraji
Nejdůležitější dovedností s partnerem je naslouchání.
Rozvoj podnikatelských dovedností na ZŠ ve Zlínském kraji
Fáze ÚOS Jitka Navrátilová.
Mgr. Kateřina Lojdová, Ph.D.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Prezentační dovednosti Pavla Kotyzová
Komunikace.
Rozvoj podnikatelských dovedností na ZŠ ve Zlínském kraji
Rozvoj podnikatelských dovedností na ZŠ ve Zlínském kraji
Pořád od ženských slyšíme jejich pravidla
Komunikační a prezentační dovednosti / C2
Komunikace. Communicare – spolupodílet se, sdílet, mít podíl na něčem.
Škola: SŠ, ZŠ a MŠ Karviná Autor: Bc.Balonová Soňa
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_12 Komunikace
VY_32_INOVACE_40_CJ_ 3 1) Jméno autora výukového materiálu (VM), škola: Miroslava Červená Základní škola a mateřská škola Skalsko, okres Mladá Boleslav.
Transkript prezentace:

Rozvoj podnikatelských dovedností na ZŠ ve Zlínském kraji Lekce 5 – Aktivní naslouchání Modul 1 – Komunikujeme bez zábran Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.08/02.0025

Aktivní naslouchání Důležitou součástí slovní (verbální) komunikace je aktivní naslouchání. Co vás napadne, když řeknu aktivní naslouchání? Víte, jaký je rozdíl mezi posloucháním a aktivním nasloucháním?

Aktivní naslouchání Jak byste své naslouchání dali najevo slovně (verbálně)? Co myslíte, můžete dát druhému najevo, že nás zajímá, že mu rozumíte, že jej vnímáte a chápete? Jak bez použití slov (neverbálně)? A kdybyste měli tyto dva způsoby zkombinovat? Jak při aktivním naslouchání dáváme najevo, že rozumíme, vnímáme, chápeme: občas přikyvujeme a říkáme souhlasně: „ano, hm, rozumím“ shrneme vlastními slovy to, co slyšíme zeptáme se na to, čemu nerozumíme, co potřebujeme doplnit vyjádříme pochopení s tím, co druhý cítí a zažívá

Aktivní naslouchání Máme dvě uši a jedny ústa. Proto méně hovořme a více naslouchejme.

Teď už víte, jak aktivně naslouchat, tak si to tedy pojďme vyzkoušet.“ Aktivní naslouchání Teď už víte, jak aktivně naslouchat, tak si to tedy pojďme vyzkoušet.“  

Těším se na Vás zase příště Aktivní naslouchání Těším se na Vás zase příště 