Inf Barevné ladění dokumentů

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Obchodní akademie, Náchod, Denisovo nábřeží 673 Projekt CZ.1.07/1.5.00/ EU peníze pro Obchodní akademii Náchod Číslo-název šablony a klíčové aktivity.
Advertisements

registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/
Zásady pro zpracování počítačové prezentace
Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Inf Analogová a digitální televize. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Inf Ztrátová a bezztrátová komprese zvuku. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Inf Analogové a digitální zařízení. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Inf Sítě mobilních telefonů a GPS. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Inf WWW – World Wide Web. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Kódování materiálu vy_32_INOVACE_inf3_web16 Označení materiálu web16_barvy.pptx Název školy Gymnázium Kladno Autor.
Inf Sociální sítě Facebook. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo.
Inf Webová stránka, princip HTML a CSS. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Technická mechanika – Čepové tření
Inf Příklady použití grafů. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo.
Technická mechanika – Skládání sil 2
Inf Tvorba webu – struktura webu. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Informatika – Úvod do MS Powerpoint. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Inf Složky, soubory a objekty. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
MATEMATIKA Mocniny v praxi. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo.
Inf Formáty zvukových souborů a videosouborů. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Inf Struktura datových sítí. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo.
Inf Normy pro citování knih a dalších zdrojů. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Periferní zařízení počítače - opakování
Výstupní zařízení počítače - plotr
STAVEBNÍ TRUHLÁŘSTVÍ Výroba eurooken - video
Matematika Kulová vrstva, kulový pás
Inf Bezpečný počítač.
Fyzika – Asynchronní elektromotor
STAVEBNÍ TRUHLÁŘSTVÍ Konstrukce a výroba oken
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Inf Elektronická komunikace
Inf Cykly ve vývojových diagramech
seznámení S TabulkovýM kalkulátorEM Microsoft Office excel 2007
Výstupní zařízení počítače - tiskárny
Technická mechanika – diferenciál
Inf Princip streamování videa a hudby
AUTOMATIZAČNÍ TECHNIKA Karnaughovy mapy – tři proměnné
Inf Prezentace informací
ZELENINA S VLASTNOSTMI OVOCE
Fyzika – Zesilovač.
Technické prostředky v požární ochraně
Informatika – Práce s listy
Fyzika – Přenosová soustava ČR
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Inf Algoritmus.
Základní pojmy při používání Internetu
Inf Tabulkový procesor
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Inf Tvorba WWW – tabulky a seznamy
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Ukládání dat v paměti počítače
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Fyzika – Jaderná elektrárna
Číselné soustavy - Opakování
AUTOMATIZAČNÍ TECHNIKA Číselné soustavy
Matematika Variace.
Inf Formáty grafických souborů
Fyzika – Jednoduchý elektrický obvod
Matematika Parabola.
ELEKTROTECHNIKA Řazení kondenzátorů – sériové řazení
Organizace výroby Organizace a řízení výroby
AUTOMATIZAČNÍ TECHNIKA Spojité a nespojité řízení
Fyzika – Usměrňovače.
MATEMATIKA Mocniny s přirozeným exponentem
Inf Rastová a vektorová grafika
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
MATEMATIKA Mocniny s racionálním exponentem
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Transkript prezentace:

Inf Barevné ladění dokumentů

Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/34.0608 Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiálu: 07_03_32_INOVACE_20

Barevné ladění dokumentů Předmět: INF Ročník: 4. Jméno autora: Jan Mlčůch Škola: SPŠ Hranice Anotace: Žák se seznámí se základními pravidly pro práci s barvami, jejich kontrasty a laděním. Klíčová slova: míchání barev, doplňkové barvy, barevný kontrast, tonální kontrast Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jan Mlčůch. Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.

Míchání barev, doplňkové barvy všechny barvy na monitoru nebo na papíře jsou vytvořeny mícháním barev v určitém barevném modelu jak je vidět na obrázku, mícháním dvou základních barev režimu CMYK vznikne vždy základní barva režimu RGB barva, která se míchání neúčastní, je k vzniklé barvě doplňková

Míchání barev, doplňkové barvy barev doplňkových je obrovské množství obecně jsou to barvy ležící na protilehlých stranách barevného šestiúhelníku

Barevný a tonální kontrast barvy doplňkové mají vůči sobě maximální barevný kontrast tzn., že jsou vůči sobě výrazné až „řvavé“ světlé a tmavé barvy mají vůči sobě tzv. tonální kontrast největší tonální kontrast mají černá a bílá spojí-li se oba dva kontrasty, dostaneme maximálně kontrastní kombinaci barev – žlutá a modrá

Barevný a tonální kontrast

Zásady používání barev barvy používejte pro zlepšení srozumitelnosti sdělení, nejen pro ozdobu barvou můžete upoutat pozornost na údaje, které považujete za důležité můžete si vytvořit vlastní barevné prvky, které odliší váš dokument od ostatních nepoužívejte příliš mnoho barev na zdůraznění působení barev je subjektivní, obecné zásady práce s nimi jsou objektivní

Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR. Použité zdroje ROUBAL, Pavel. Informatika a výpočetní technika pro střední školy : Praktická učebnice. 1. vyd. Brno : CP Books, a. s., c2010. 102 s. ISBN 978-80-251-3227-2. http://wiki.varhoo.cz/index.php [online]. 20. 5. 2010, 16:13. [cit. 2013-03-21]. File: Adisub.PNG. Dostupné z: http://wiki.varhoo.cz/index.php/Soubor:Adisub.PNG Veškeré použité obrázky (kliparty) pocházejí z obsahu webu www.office.microsoft.com a vlastní tvorby, http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e8/AdditiveColorMixiing.svg Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jan Mlčůch. Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.