Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Člověk a zdraví Výchova ke zdraví Vláknina VY_32_INOVACE_13 Sada 8 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval: Mgr. Petřík.
Advertisements

Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
Sestavování jídelníčku VY_32_INOVACE_09 Sada 8
Člověk a zdraví Výchova ke zdraví Stravovací pojmy VY_32_INOVACE_12 Sada 8 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval:
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Člověk a příroda Zeměpis Zeměpis v praxi Povrch a jeho členění VY_32_INOVACE_04 Sada 7 Základní škola T. G.
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
VY_32_INOVACE_08_Přírodověda_ 5.ročník_ 10_Soustava rozmnožovací Autor : Ing.Hana Martínková, ZŠ a MŠ Hazlov Období vytvoření : leden 2012.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: NÁZEV:VY_32_INOVACE_ TEMA: ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ Markéta Hanzalová.
Základní škola, Moravský Krumlov, náměstí Klášterní 134, okres Znojmo, příspěvková organizace VY_32_INOVACE_02_PR_VZNIK A VÝVIN NOVÉHO JEDINCE.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Jana Vaňková NÁZEV: VY_32_INOVACE_02A_18_LESY MÍRNÉHO PÁSU TEMA:Přírodní obraz.
Doprava ROZMĚRY Který obrázek je největší? Který obrázek je nejmenší?
Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola, Česká Lípa, Školní 2520, p.o. Číslo klíčové aktivity:
Procvičování podstatných jmen. Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní.
Člověk a zdraví Výchova ke zdraví Zuby VY_32_INOVACE_15 Sada 8 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval: Mgr. Petřík.
VY_32_INOVACE_ Název výukového materiálu: Klid a pohyb těles ( Účinky síly na těleso) Předmět: FYZIKA Autor: Mgr. Ivana Šnáblová Cílová skupina:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_4.2.1 Škola, třída Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice, Msgre B. Staška 232, příspěvková organizace Autor: Mgr. Hronková Pavlína Název : VY_52_INOVACE_11_Člověk.
Název SŠ:SOU Uherský Brod Autor:Mgr. Andrea Brogowská Název prezentace (DUMu): Biologie člověka Tematická oblast: Biologie člověka (1. ročník Krajinář)
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III / 2 Sada : 4 Ověření ve výuce: (nutno poznamenat v TK) Třída:
Doprava PROSTOROVÁ ORIENTACE 2 PRVNÍ Které auto jede první?
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Šárka Svobodová Název materiálu:
Základní škola a Mateřská škola Dobrá Voda u Českých Budějovic, Na Vyhlídce 6, Dobrá Voda u Českých Budějovic EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Charakteristika výukového materiálu
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
PŘÍRODOPIS 8. ROČNÍK VY_52_INOVACE_04_01_ žlázy s vnitřní sekrecí.
Název vzdělávacího materiálu
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
Sada 3 Člověk a společnost MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
VY_32_INOVACE_16_PŘV_LES
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Zvířata v zimě VY_52_INOVACE_07 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Karel IV. VY_32_INOVACE_2C_10 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
FUNKCE = zajištění rozmnožování a uchování genetické informace
Evropská města – vyhledávání na mapách 8 VY_32_INOVACE_10 Sada 5
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Ticháček s nimi hledá cestičky…
Rozmnožovací soustava muže
Autor: Mgr. Svatava Juhászová Datum: Název: VY_52_INOVACE_07_FYZIKA
Název školy: Speciální základní škola Louny, Poděbradova 640,
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Sandra Tichá
POHLAVNÍ SOUSTAVA (opakování pojmů)
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJ.1.Bal.17_Báseň Datum: 25.
Č. DUMu: VY_32_INOVACE_12_soustava vylučovací
Autor: PaedDr. Jana Čechová
Strojní obrábění – Praktická úloha 3.
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Co si vezmu na….
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_06_Hra 3 TEMA: Hra 3
Základní škola a mateřská škola Bukovec
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
Rozmnožování organismů
VY_32_INOVACE_ČJPS20660BED-řešení
Moje vlast, moje bydliště České pověsti s gramatikou VY_32_INOVACE_19
Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název výukového materiálu: Otáčení Země + Poledník.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Transkript prezentace:

Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Člověk a zdraví Výchova ke zdraví Pohlavní orgány VY_32_INOVACE_07 Sada 8 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval: Mgr. Petřík Jan, 08 - 2011 Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692

Anotace: Předmět: Výchova ke zdraví Ročník: 6 Anotace: Předmět: Výchova ke zdraví Ročník: 6. třída Využití materiálu: pohlavní orgány Forma výuky: prezentace v programu powerpoint, společný rozhovor, podrobnější metodika viz. poznámky u jednotlivých snímků Pomůcky: počítač, dataprojektor

Pohlavní orgány 1. Ženská pohlavní buňka. Vajíčko. Poznámky: Žáci komunikují mezi sebou a hledají odpovědi na zadané otázky. V případě záporné odpovědi se snaží ve spolupráci s vyučujícím najít správnou odpověď.

Pohlavní orgány 2. Mužský pohlavní orgán. Penis. Poznámky: Žáci komunikují mezi sebou a hledají odpovědi na zadané otázky. V případě záporné odpovědi se snaží ve spolupráci s vyučujícím najít správnou odpověď.

Pohlavní orgány 3. Svalová trubice spojující dělohu s vnějšími pohlavními orgány ženy. Pochva. Poznámky: Žáci komunikují mezi sebou a hledají odpovědi na zadané otázky. V případě záporné odpovědi se snaží ve spolupráci s vyučujícím najít správnou odpověď.

Pohlavní orgány 4. Mužské pohlavní buňky. Spermie. Poznámky: Žáci komunikují mezi sebou a hledají odpovědi na zadané otázky. V případě záporné odpovědi se snaží ve spolupráci s vyučujícím najít správnou odpověď.

Pohlavní orgány 5. Ženský pohlavní hormon. Progesteron. Poznámky: Žáci komunikují mezi sebou a hledají odpovědi na zadané otázky. V případě záporné odpovědi se snaží ve spolupráci s vyučujícím najít správnou odpověď.

Pohlavní orgány 6. Výron semene. Ejakulace. Poznámky: Žáci komunikují mezi sebou a hledají odpovědi na zadané otázky. V případě záporné odpovědi se snaží ve spolupráci s vyučujícím najít správnou odpověď.

Pohlavní orgány 7. Uvolnění vajíčka z vaječníku. Ovulace. Poznámky: Žáci komunikují mezi sebou a hledají odpovědi na zadané otázky. V případě záporné odpovědi se snaží ve spolupráci s vyučujícím najít správnou odpověď.

Pohlavní orgány 8. Nejcitlivější část ženského pohlavního ústrojí. Klitoris (poštěváček). Poznámky: Žáci komunikují mezi sebou a hledají odpovědi na zadané otázky. V případě záporné odpovědi se snaží ve spolupráci s vyučujícím najít správnou odpověď.

Pohlavní orgány 9. Mužský pohlavní hormon. Testosteron. Poznámky: Žáci komunikují mezi sebou a hledají odpovědi na zadané otázky. V případě záporné odpovědi se snaží ve spolupráci s vyučujícím najít správnou odpověď.

Pohlavní orgány 10. Splynutí vajíčka a spermie. Oplodnění. Poznámky: Žáci komunikují mezi sebou a hledají odpovědi na zadané otázky. V případě záporné odpovědi se snaží ve spolupráci s vyučujícím najít správnou odpověď.

Citace: MARÁDOVÁ, Eva. Výchova ke zdraví. Vyd. 1. Praha : Fortuna, 2004. 64 s. ISBN 80-7168-914-9. Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692