DSP Speciální pedagogika Marie Vítková

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
doktorského studijního oboru
Advertisements

Sebehodnotící zpráva oboru speciální pedagogika na PdF MU
Ústav pedagogických věd Masarykova univerzita. Personální obsazení Vedoucí pracoviště doc. PhDr. Milan Pol, CSc.
Ústav pedagogických věd
Velké infrastruktury pro výzkum, vývoj a inovace
Zapojení Pedagogické fakulty MU do činnosti Evropské agentury pro podporu speciálního vzdělávání Transformační a rozvojové programy na rok 2005.
Prezentace na Vědecké radě Pedagogické fakulty MU 18. ledna 2011.
Výzkumný záměr MSM Pedagogická fakulta MU
Výzkumný záměr MSM Pedagogická fakulta MU
Problematika systému přípravy učitelů a stav výuky tělesné výchovy na vysokých školách Materiál pro 21. zasedání předsednictva Rady vysokých škol dne 20.
katedra pedagogiky PedF UK
Seminář NSKTV Praha , Brno Návrh národních deskriptorů Mgr., Ph.D.
 systematická tvůrčí činnost v oblasti inkluzivního vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základní škole  s důrazem na implementaci.
Hodnocení UJEP AK ČR Závěry a doporučení. Personální zajištění posilovat kvalifikační strukturu pracovišť - vytvořit realistické a kontrolovatelné plány.
Kreditní systém v doktorském studiu na FF UK Ivan Šedivý
ZAHÁJENÍ DOKTORSKÝCH STUDIÍ 2011/2012
Ústav pedagogických věd
VEŘEJNÁ EKONOMIKA A SPRÁVA
Úvod do doktorského studia Agronomické fakulty MENDELU Studijní a zkušební řád doktorského studia, doporučený postup studia Doc. Dr. Ing. Zdeněk Havlíček.
 je systematická tvůrčí činnost v oblasti inkluzivního vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základní škole  s důrazem na implementaci.
dotazníkové šetření na vysokých školách
1. Setkání – Program seminářů, požadavky k zápočtu, požadavky ke zkoušce.
Fakulta zdravotnických studií
Cíle studia didaktiky pedagogiky
Studijní program Ekonomika a management
Doktorský studijní program Speciální pedagogika
Bakalářský studijní obor: Historie Ústav českých dějin Ústav hospodářských a sociálních dějin Ústav světových dějin.
Studijní program /obor Speciální pedagogika na Pedagogické fakultě MU
Modernizace výuky praktických dovedností studentů FZV a LF UP v Olomouci doc. PhDr. Jana Marečková, Ph.D. a kol. Tento projekt je spolufinancován Evropským.
Název projektu Tvorba a realizace kurzů v rámci celoživotního vzdělávání rozšiřujících kvalifikaci v oblasti speciální pedagogiky Tento projekt je spolufinancován.
Ústav pedagogických věd Filozofická fakulta Masarykovy univerzity
Speciální pedagogika jako pedagogická disciplína
Doktorské studium na AF
INOVACE STUDIJNÍCH PROGRAMŮ STROJNÍCH OBORŮ JAKO ODEZVA NA KVALITATIVNÍ POŽADAVKY PRŮMYSLU doc. Ing. Josef NOVÁK, CSc. VŠB-TU Ostrava.
Rozvoj inovace a integrace studijních programů a oborů pro učitele a pracovníky ve školství Transformační a rozvojové programy na rok 2005.
Průběžná zpráva o stavu řešení projektu Rozvojový projekt č. 63/ 2008: Inovace studijních předmětů a rozvoj spolupráce při zkvalitňování učitelské způsobilosti.
1 Spolupráce při realizaci projektů inovací na ESF MU Mgr. David Póč, Oddělení pro strategii a rozvoj.
Základy pedagogické metodologie Mgr. Zdeněk Hromádka
Postavení pedagogiky mezi vědami
Zápatí prezentace1 Informace k organizaci doktorské ho studi a na Ekonomicko-správní fakult ě MU.
SPLBP_ZSE Základy speciální pedagogiky Etopedie
2. ročník(4. semestr) NMgr. studia LF LF:MPSM101
Základy speciální pedagogiky Logopedie 1
CV FHS Fakultní setkání, Mgr. Karla Hrbáčková, Ph.D.
ŽIVOTOPIS JAROMÍR ŠTŮSEK  Datum narození:  Místo narození: Vsetín  Národnost: česká  Adresa bydliště: Litvínovská 591, Praha 9 –
Ústav pedagogických věd Mostní Zlín Tel: Fax:
Středoevropská komparativní studia na IMS FSV UK kombinovaná forma studia Den otevřených dveří 2016 Tomáš Nigrin.
Seminář k doktorskému studijnímu programu Zlín.
KATEDRA PRÁVNÍCH OBORŮ, ŘÍZENÍ A EKONOMIKY MARTIN ŠIMÁK KOLEGIUM DĚKANKY 8. ČERVNA 2012 Jihočeská univerzita V Českých Budějovicích Zdravotně sociální.
Prof. Ing. Vilém Podrázský, CSc. – představení kandidáta nar , Havlíčkův Brod, ČR, ženatý, bezdětný Zaměstnání, akademické funkce: 2003, 2006,
Speciální pedagogika Doc. PaedDr. Olga Zelinková, CSc.
Úvod do speciální pedagogiky Mgr. Dana Brožová.  katedra SP, Poříčí 9 (1. patro, dveře č.104)  konzultační hodiny: úterý 14,30 – 15,30 hodin čtvrtek8.
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích Zdravotně sociální fakulta Katedra ošetřovatelství březen 2009.
Úvodní seminář pro studenty doktorského studia PhDr. Libuše Drnková a kol. Jazykové centrum FF UK.
Reg. č. projektu: CZ.1.07/2.3.00/ Název projektu: Měření výkonnosti Rozvoj lidských zdrojů v oblasti výzkumu měření a řízení výkonnosti podniků,
Harmonizace studia na VOŠ aVŠ Výzva na jednotný vzdělávací systém Valérie Tóthová.
Zahájení doktorského studia oborů Řízení a ekonomika podniku Ekonomická informatika
Fakulta zdravotnických studií
Katedra filozofie a etiky v pomáhajících profesích
Navazující magisterské studijní programy platnost od roku 2017/2018
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
KATEDRA SPECIÁLNÍ PEDAGOGIKY Bakalářské STUDIUM
Oddělení pro vědu a výzkum, FHS UK Praha
4. Pedagogika sportu v systému věd
Seminář ke speciální pedagogice 1
Integrativní speciální pedagogika
Pedagogika jako vědecká disciplína
Doktorské studium na FLD
Informační schůzka pro zájemce o doktorské studium
Doktorský studijní program Speciální pedagogika
Transkript prezentace:

DSP Speciální pedagogika 13.10. 2016 Marie Vítková X. ročník konference studentů DSP Inkluzivní vzdělávání a inkluzivní společnost DSP Speciální pedagogika 13.10. 2016 Marie Vítková

Profil absolventa studijního oboru Speciální pedagogika – Ph.D. Odborné znalosti znají předmět a rozsah svého oboru, v historických i současných širších souvislostech, znají významné teorie, koncepty a metody v národním i mezinárodním kontextu, znají systém věd a jeho vývoj i výzkumné problémy oboru. Odborné dovednosti umí samostatně i ve spolupráci volit, plánovat, realizovat a hodnotit výzkumné postupy v oboru, poznávat procesy a jevy reality, obohacovat vědecké poznání, jsou schopni se zapojovat do života národní i mezinárodní vědecké komunity, včetně publikační aktivity, plánování výzkumných projektů, získávání zdrojů pro jejich realizaci.

Cíle studia Cílem studia je připravit vědecké pracovníky pro výzkumnou, výukovou a odbornou činnost ve speciální pedagogice se specializací: logopedie, surdopedie, psychopedie, somatopedie, oftalmopedie, specifické poruchy učení, těžké a souběžné postižení více vadami, adiktologie speciální andragogika. Doktorský studijní program/obor Speciální pedagogiky je pojímán interdisciplinárně Absolventi DSP se mohou uplatnit jako vědečtí pracovníci v oboru Speciální pedagogika nebo jako učitelé speciální pedagogiky na vysoké škole.

Studijní předměty -4letý DSP Zkouška z vybraného cizího jazyka, (úroveň C1, druhý cizí jazyk B1) Filozofie výchovy a vzdělávání, zkouška Inkluzivní (speciální) pedagogika, zkouška Metodologie I, II. zkouška Patopsychologie I, II. zkouška Specializace - širší vědní základ I, II (logopedie, surdopedie, psychopedie, somatopedie, oftalmopedie, etopedie, specifické poruchy učení, těžké a souběžné postižení více vadami, adiktologie, speciální andragogika), zkouška Volitelné předměty - sociologie postižení, sociální patologie, neuropsychologie, kolokvium Stáž v zahraničí (volitelné), zápočet Odborná orientace v oboru, kolokvium Příprava disertační práce, kolokvium

Povinnosti doktoranda Publikovat min. pět článků v recenzovaném odborném časopise evidovaném v seznamu recenzovaných neimpaktovaných periodik vydávaných v ČR nebo v časopise evidovaném v databázích ERIH, Scopus nebo Web of Science Publikovat výzkumnou monografii nebo kapitoly v monografii Aktivně vystoupit (referáty, sdělení) na třech konferencích u nás i v zahraničí, publikovat ve sborníku. Podílet se na výuce v předmětu inkluzivní (speciální) pedagogika a vybrané specializaci (2 semestry)

Požadavky na státní doktorskou zkoušku – 4letý DSP Státní doktorskou zkoušku vykoná student z širšího vědního základu příslušného oboru a zvolené specializace. Plánuje se na konci třetího ročníku 4letého DSP a obsahuje obhajobu tezí disertační práce SDZ se koná před zkušební komisí schválenou oborovou radou sestávající z docentů a profesorů příslušného oboru nebo oboru příbuzného. Komise je nejméně sedmičlenná, z toho nejméně dva členové nejsou v pracovním poměru k MU. Jedním z členů komise je školitel. Státní doktorská zkouška je ústní a veřejná.

Složení oborové rady DSP Speciální pedagogika (3letý a 4letý DSP) prof. PhDr. Marie Vítková, CSc. – předseda doc. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D. doc. PhDr. Barbora Bazalová, Ph.D. doc. MUDr. Petr Kachlík, Ph.D. doc. PhDr. Dagmar Opatřilová, Ph.D. doc. PhDr. Karel Pančocha, Ph.D. doc. PhDr. Jarmila Pipeková, Ph.D. prof. PhDr. Evžen Řehulka, CSc. doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D. prof. MUDr. Ivo Šlapák, CSc. (LF MU) doc. MUDr. Hana Ošlejšková, Ph.D. (LF MU) doc. PaedDr. Petr Franiok, Ph.D. (PdF UP Ostrava) doc. Mgr. Kateřina Vitásková, Ph.D. (PdF UP, Olomouc) doc. PhDr. Lea Květoňová, Ph.D. (Pedf UK Praha) doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. (Pedf UK Praha) doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D. (Pedf UK Praha)

Děkuji za pozornost