Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_62_FINANCNIGRAMOTNOST_14_02_invalid ní důchod Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská.
Advertisements

Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_62_FINANCNIGRAMOTNOST_13_01_ba nka, bankomat Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Jiřina Homolová Název DUM: VY_32_Inovace_ Číslovky Název sady: Český jazyk 6. ročník Číslo projektu:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Michaela Blažková Název DUM: VY_32_Inovace_ Číslovky Název sady: Český jazyk 9. ročník Číslo projektu:
Věta se skládá ze slov Název školyZákladní škola a mateřská škola, Jetřichov, okres Náchod AutorMgr. Marie Hanzlíková Datum NázevVY_32_INOVACE_15_Slovní.
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_17_06_skloňování podstatných jmen rodu ženského Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká.
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_62_FINANCNIGRAMOTNOST_08_01_banky a jejich služby Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa,
Elektronické učební materiály - II. stupeň Český jazyk Autor: Mgr. Kateřina Polívková ČÍSLOVKY DEVÍTINÁSOBNĚ KOLIKERÝ JEDNI TROJÍ TOLIK KOLIK NIC SEDMKRÁT.
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_11_01_pohlavní choroby Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská 679, příspěvková.
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_09_01_plánované rodičovství Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská 679,
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF AUTOR: Aleš Ondráček NÁZEV: VY_32_INOVACE_16_ČÍSLOVKY TÉMA: Číslovky – shrnutí,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Základní škola Unhošť CZ.1.07/1.4.00/ Projekt MŠMT ČR
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
SLOVNÍ DRUHY Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
PRVOUKA ZVÍŘATA A JEJICH MLÁĎATA
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
ČÍSLOVKY Mgr. Michal Oblouk.
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Křížovky s VS po S II. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Čtyřúhelník – obvod čtverce
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
Písemné dělení jednociferným dělitelem
AUTOR: Lenka Malčíková NÁZEV: VY_32_INOVACE_34_Číslovky
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Číslovky Bc. K. Matějková.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
VY_32_INOVACE_Roz_II_01 Čtení a zápis čísel v oboru do
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
WORD Tabulky - ohraničení
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Pro žáky naší školy více – Na míru píšeme učebnice VY_32_INOVACE_VJ29 Excel – funkce Počet období.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Pro žáky naší školy více – Na míru píšeme učebnice VY_32_INOVACE_VJ26 Excel – funkce Současná hodnota.
Škola Základní škola Tehov, okres Praha-východ, Tehov 78, Autor
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_120_M6
Vy_32_INOVACE_66_Číslovky
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
ČESKÝ JAZYK ŽIVOTNÁ A NEŽIVOTNÁ PODSTATNÁ JMÉNA RODU MUŽSKÉHO
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Číslo projektu:. CZ / / Číslo materiálu:
AUTOR: Mgr. Marie Benabdelmalek NÁZEV: VY_32_INOVACE_2B_14
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Transkript prezentace:

Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník: CZ.1.07/1.5.00/34.0865 Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_19_06_druhy číslovek Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská 679, příspěvková organizace Ročník: II. ročník praktické školy Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Předmět: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova Téma: Číslovky Název autora: Mgr. Monika Nováková Vytvořeno dne: Listopad 2012 Anotace DUM určený k seznámení žáků s číslovkami Klíčová slova:

METODICKÝ POPIS Výklad – druhy číslovek Vyhledávání číslovek ve slovních spojeních Vyhledávání číslovek Určování a přiřazování číslovek

ČÍSLOVKY Označují počet nebo pořadí. Základní (kolik?) - určité (jeden, dva, sto) - neurčité (několik, mnoho, málo) Řadové (kolikátý?) - určité (první, druhý, miliontý) - neurčité (několikátý) Druhové (kolikerý?) - určité (dvojí, dvoje, patery) - neurčité (několikerý) Násobné (kolikrát, kolikanásobný? - určité (dvakrát, třikrát, dvojnásobný) - neurčité (několikrát, několikanásobný)

CVIČENÍ č. 1 Ve slovních spojeních podtrhni číslovky: mnoho dárků dvoje šaty dvoje hodinky pátý v řadě pět hodin tisíc korun několik hlasů dvakrát denně osm roků sto kusů

CVIČENÍ č. 2 Zakroužkuj číslovky: úzký šedivý troje dvacet pátá boty tento tvůj tisící sedm několikrát krátký druhý dům málo

CVIČENÍ č. 3 Urči správně číslovku a přiřaď ji: Tři děvčata byla nemocná. Kuna zadávila devět slepic. Je osmý v řadě. základní Slovesa dej do druhé osoby. řadové Zvítězil třikrát. druhové Mám patery boty. násobné Našel jsem málo hub. Několik dětí onemocnělo

CVIČENÍ č. 3 Spoj číslovky s jejich druhem: PRVNÍ základní VÍCE TISÍC řadové TŘETÍ SPOUSTA neurčité OSMEDÁT

POUŽITÉ ZDROJE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Nováková