PROFESSIONAL ENGLISH IN USE

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Marketing obchodu. Obsah 1. Specifika ceny v obchodní firmě 2. Metody tvorby ceny 3. Rozhodování o ceně, cenová strategie 4. Další možnosti práce s cenou.
Advertisements

Implementace e-výpůjček Flexibooks v systému Aleph Tereza Šorejsová, Jiří Rataj SUAleph, 19. listopadu 2015, Brno.
Účetní doklady II. 3. ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Střední.
Kalkulace S tudent. Osnova výkladu 1.Kalkulace nákladů a způsoby jejího rozlišení 2.Kalkulační vzorec nákladů 3.Stanovení nákladů na kalkulační jednici.
DOPRAVA - úvod Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Titul. Jméno Příjmení. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
Marketing. nástroje marketingu mix 5P product – produkt product – produkt price – cena (prodej) price – cena (prodej) place – distribuce (pozice) place.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL S TŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA A S TŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA GASTRONOMIE A SLUŽEB, M OST, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
Právní subjektivita – s.r.o. Výhoda spočívá v omezeném ručení za závazky společnosti. Relativně nízké hodnotě min. základního jmění. Malé administrativní.
REKLAMA a její klady a zápory. Co je to REKLAMA ? Placená nebo neplacená propagace výrobku, služby, obchodní značky nebo myšlenky. Slovo reklama vzniklo.
Facebook stránka – cestovní ruch Jak efektivně využívat Facebook stránku. Komunikace s fanoušky a návštěvníky. Obchodního využití.
Využití informačních technologií při řízení obchodního řetězce Interspar © Ing. Jan Weiser.
Zdeňka Kučerová, Online marketing manager, REAL-CITY Principy vyhledávání nemovitostí.
Práce, výroba ZÁKLADY EKONOMIKY. NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a mateřská škola Bohdalov ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ ŠABLONA: III/2 VZDĚLÁVACÍ.
Zahraniční obchod Vývozní operace. Obsah výkladu 1. Vývozní operace 2. Příprava vývozní operace 1. Průzkum trhu 2. Získávání zákazníků 3. Předběžná kalkulace.
Ing. Veronika Dostálková MBA TRŽNÍ MECHANISMUS Podnik a podnikání 3. ročník Srpen 2012.
Diplomové práce pro CE WOOD a) Bilance toku materiálu pilařského provozu b) Závislost kvality vstupní suroviny na kvalitu výstupních produktů pilařského.
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín Registrační čísloCZ.1.07/1.5.00/ Označení DUMVY_32_INOVACE_E21.02 Ročník2. ročník.
1 Zajištění rizik v zahraničním obchodě a INCOTERMS 2000 Ing. Frantisek Janatka, CSc. IMODS o.p.s.
ARTS MARKETING Marketing umění a kulturního dědictví Ing. Radka Johnová, Ph.D.
[Název výrobku] Marketingový plán [Jméno]. Přehled trhu Minulost, současnost a budoucnost trhu –Uveďte přehled změn podílu na trhu, vedoucích pozic, aktérů,
Vítejte na Základech marketingu Vítejte na Základech marketingu.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ ČESKÉ BUDĚJOVICE ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autor bakalářské práce: Jitka Macháčková Vedoucí bakalářské práce: Ing.
Úvod do databází MS Access (1).
Banky, vklady, úvěry, půjčky z hlediska občana 2 – Půjčky apod.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Ing. Zdeňka Bitterová Název materiálu:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Procesní management v oddělení logistiky
Inovace a regionální rozvoj
Marketing v NO Vymezení pojmu marketing Nejčastější definice
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Pracovní porada Pracovní list.
Společenská odpovědnost ve školství
Základní formy prodeje
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Marketing, reklama a sponzoring ve sportu
Pracovní porada Pracovní list.
P2 MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Makroekonomie E 7 - otázky.
Ing. Lenka Bombera Piskačová
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Realizace obchodního případu ve vybrané společnosti
RISKUJ Marketingový mix. RISKUJ Marketingový mix.
2. P marketingového mixu Cena. 2. P marketingového mixu Cena.
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací materiál: Prezentace – zápis pro žáky Určen pro: 2. ročník oboru.
Propagace.
Výnosy CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
© 2011 Ministerstvo průmyslu a obchodu
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín
Digitální učební materiál
Vliv reklamy na společnost
Zadání seminární práce Marketingový mix vybraného sportovního produktu
Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
TRŽNÍ EKONOMIKA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Zuzana Sýbková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Projekt diplomové práce
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Rozvoj portálů cestovního ruchu
Prodeji produktu nebo služby
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_06_Hra 3 TEMA: Hra 3
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Projekt Karmelka: Školní kiosek
Zákoník práce 2 – Vznik a zánik pracovního poměru
Transkript prezentace:

PROFESSIONAL ENGLISH IN USE vocabulary review units 25 - 30

PRICING nejnižší možná cena příplatková, vyšší cena vedlejší náklady snadnost srovnání strategie vysokých zaváděcích cen strategie nízkých zaváděcích cen význam z hlediska peněz economy price premium price complementary costs ease of comparison price skimming penetration pricing monetary significance

LOGISTICS distribution chain air freight road haulage rail freight moving goods storage of goods ready to ship shipping method distribuční řetězec letecký náklad kamionová doprava železniční přeprava přeprava zboží skladování zboží připraven k přepravě metoda přepravy

MERCHANDISING pozornost podniku reklamní vzorek firemní dárek vedlejší produkt kniha vázaná na film hotové řešení (jedno pro všechny, polotovar) křížový marketing (vzájemná propagace) freebie goodie corporate gift spin-off film tie-in book off-the-shelf solution cross-marketing

TRADE SHOWS místo konání veletrh pro veřejnost veletrh celého odvětví zvýšit návštěvnost stánku člověk/firma, který neoprávněně užívá halu vytváření (budoucích) obchodních případů venue public trade show horizontal trade fair increase booth traffic lobbysquatter leads generation

TELEMARKETING okamžitá zpětná vazba nedobrovolní posluchači potenciální zákazník první volání klientovi náklady na získání klienta řízení a zpracování odchozích hovorů makléř obchodující se seznamy zákazníků immediate feedback captive audience prospect, potential client cold calling cost per acquisition outbound telemarketing list broker

ON-LINE SHOPPING zásilková služba provést nakupující procesem prodeje pokladna (v obchodě) vytvořit seznam přání a vhodných dárků ke svatbě, narození dítěte nabízet "balíčky" (více položek najednou) mail order move shoppers through the sales process checkout create a wish / wedding list, baby registry offer bundles of items