Opakování – pracovní list

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Advertisements

Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Číslo materiáluVY_62_INOVACE_EKO_4S_RE_32_20 NázevÚvěry Druh učebního materiálu Prezentace PředmětEkonomika Ročník4 Tématický celekFinanční gramotnost.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti Číslo šablony:
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2Č. materiálu VY_32_INOVACE_147.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuEU peníze středním školám Masarykova OA Jičín Název školyMASARYKOVA OBCHODNÍ.
NEBOLI. Pojem elektronické bankovnictví Podstatou je elektronické jednání mezi klientem a finanční institucí. Podstatou je elektronické jednání mezi klientem.
Platit se dá i jinak než penězi
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_03C 8 AutorIng. Helena Svršková Období vytvořeníŘíjen 2012.
DUM - Digitální Učební Materiál Název školy: Střední odborná škola obchodní s.r.o. Broumovská 839, Liberec 6 IČO: REDIZO: Vzdělávací.
Kontokorentní úvěr Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Jana Urbanová Lucie Chvojková Martina Kakáčková
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Sylva Čekalová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje Národní.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_62_INOVACE_73 8 _ Přímé bankovnictví II. AutorIng. Renata Wagnerová Průřezové téma Člověk a svět.
Kód vzdělávacího materiálu: VY_62_INOVACE_0201 Název vzdělávacího materiálu: Bankovní účty Datum vytvoření: Jméno autora: Ing. Zdenek Páže Předmět:
FINANČNÍ GRAMOTNOST Bezhotovostní placení ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
FINANČNÍ GRAMOTNOST Finanční stránka podniku. 3. ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Ing. Veronika Dostálková MBA ZADLUŽOVÁNÍ Finanční gramotnost 3. ročník Září 2012.
Kód vzdělávacího materiálu: VY_62_INOVACE_0205 Název vzdělávacího materiálu: Platební karty Datum vytvoření: Jméno autora: Ing. Zdenek Páže Předmět:
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a svět práce, Finanční gramotnost, Platit se dá i jinak než penězi.
Kariéra Předmět:Ekonomická praxe Ročník: 2. nástavbového studia - Podnikání Autor: Ing. Alexandra Herbriková Anotace: Materiál seznamuje žáky se základními.
FINANČNÍ GRAMOTNOST BEZHOTOVOSTNÍ PLATEBNÍ STYK ZŠ HejniceZ.Hyxa.
VY_62_INOVACE_ – Přímé bankovnictví Autor Ing. Hana Sůvová
EU_62_B_sada 1_03_M_Přímé bankovnictví_Poliačíková
Kam s penězi, aby nezahálely
ZPŮSOBY PLACENÍ – platební styk
Kód vzdělávacího materiálu:
Elektronické bankovnictví
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Bankovní a nebankovní půjčky
Aktivní bankovní operace – úvěry pro občany
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Ceny PRODUKTŮ NA FINANČNÍM TRHU
Pasivní bankovní operace - platební karty
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
HOTOVOSTNÍ A BEZHOTOVOSTNÍ PLATEBNÍ STYK II.
Opakování – pracovní list
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Mocniny s racionálním exponentem II.
Aktivní bankovní operace – úvěry
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Lineární nerovnice o jedné neznámé - řešené příklady
Moderní platební nástroje
Příjmy a výdaje domácností – Pracovní list
Geometrická posloupnost - součet
VKLADOVÉ SLUŽBY BANK II.
Vzájemná poloha přímek v rovině – procvičování 2
Banky a jejich funkce – Pracovní list
Opakování – pracovní list
Mgr. Veronika Vaňousová Datum vytvoření: Vyučovací předmět:
Dělení mnohočlenu mnohočlenem II.
FINANČNÍ GRAMOTNOST Bezhotovostní placení 4.
Kam s penězi, aby nezahálely – Pracovní list
Bankovnictví Mgr. Yvetta Kałužová
Soustava dvou lineárních rovnic o dvou neznámých I.
Vzdálenost bodu od přímky. Vzdálenost rovnoběžek.
Sčítání lomených výrazů
Vzdálenost bodu od přímky
Úpravy algebraických výrazů
Opakování na písemnou práci z lineárních nerovnic
Aritmetická posloupnost jednoduché příklady
DUM - Digitální Učební Materiál
Transkript prezentace:

Opakování – pracovní list Předmět: Ekonomická praxe Ročník: 2. nástavbového studia - Podnikání Autor: Ing. Alexandra Herbriková Opakování – pracovní list Anotace: Pracovní list je určen k procvičení učiva základních pojmů finanční gramotnosti formou testu jako samostatná práce. Žáci pracují s materiály v tištěné podobě. Po vyřešení proběhne společná kontrola přes plátno a projektor. Klíčová slova: Platební karta, GSM banking, Homebanking, Leasing Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Alexandra Herbriková Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.

Digitální učební pomůcka Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/34.0086 Šablona: VI/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji finanční gramotnosti Sada: 49 Číslo materiálu: VY_62_INOVACE_EK2_12

Kontokorentní úvěr je: a) úvěr spojený s eskontem směnky b) bankovní účet spojený s krátkodobým úvěrem c) úvěr krytý zástavou movité věci 2. Homebanking je: a) přístup k bankovnímu účtu je zajištěn prostřednictvím mobilního telefonu b) přístup k BÚ je zajištěn prostřednictvím pevné linky c) přístup k BÚ je zajištěn prostřednictvím počítače propojeného s informačním systémem banky

3. Výhody internetového bankovnictví: a) nezávislost na otevírací době bankovních poboček b) žádné poplatky c) možnost osobní komunikace s pracovníkem banky mimo bankovní pobočku 4. Rozdíl mezi debetní a kreditní platební kartou: a) debetní karta neumožňuje čerpat úvěr b) debetní karta umožňuje čerpat úvěr c) obě karty umožňují čerpat úvěr, kreditní víc

5. GSM banking a WAP banking je: a) elektronické bankovnictví, které vyžaduje pevnou linku b) poskytování bankovních služeb prostřednictvím počítače c) poskytování bankovních služeb pomocí mobilního telefonu

6. Embosovaná platební karta je: a) platební karty s plasticky vyraženými identifikačními údaji b) platební karta s identifikačními údaji ukrytými v magnetickém proužku c) identifikační a další údaje jsou uloženy v čipu na zadní straně karty

8. Výhody nebankovních půjček: 7. Leasing je: a) pronájem za pevně stanovené nájemné b) úvěr na koupi movitého majetku c) dlouhodobá úvěr poskytovaný podnikatelům 8. Výhody nebankovních půjček: a) nižší úroková sazba b) delší doba splatnosti c) rychlejší a snadnější vyřízení půjčky

Pracovní list - řešení 1. Kontokorentní úvěr je: 2. Homebanking je: b) bankovní účet spojený s krátkodobým úvěrem 2. Homebanking je: c) přístup k BÚ je zajištěn prostřednictvím počítače propojeného s informačním systémem banky 3. Výhody internetového bankovnictví: a) nezávislost na otevírací době bankovních poboček

4. Rozdíl mezi debetní a kreditní platební kartou: a) debetní karta neumožňuje čerpat úvěr (na BÚ) 5. GSM banking a WAP banking je: c) poskytování bankovních služeb pomocí mobilního telefonu 6. Embosovaná platební karta je: a) platební karta s plasticky vyraženými identifikačními údaji

8. Výhody nebankovních půjček: 7. Leasing je: a) pronájem za pevně stanovené nájemné 8. Výhody nebankovních půjček: c) rychlejší a snadnější vyřízení půjčky

Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR. Použité zdroje Hartlová V.,Soldánová M.,Svobodová J.,Žlebková M. Bankovnictví pro střední školy a veřejnost. 1. vydání, Zlínské tiskárny, a.s. 2004, 2000. 200 s. ISBN 80-7168-900-9 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Alexandra Herbriková Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.