Pracovní listy HODINY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Poznáš, kolik je právě hodin?
Advertisements

Pracovní listy HODINY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
PRACOVNÍ LISTY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
KRAJE ČR mapky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Před, za, pod, nad aktivita
Slabiky la, lo, le, lu, li Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jiřina Zorková. Dostupné z Metodického portálu
What Time Is It? – Part 1 Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
PRACOVNÍ LISTY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
PROVĚRKY Převody jednotek času.
Rozklad čísel 6 – 10 – doplňování varianta A
Funkce s absolutní hodnotou Využití grafu funkce při řešení rovnic a nerovnic s absolutní hodnotou Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
PRACOVNÍ LISTY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Poznáš, kolik je právě hodin?
Dostupné z Metodického portálu www. rvp
Sýr a myška Na snímcích 2, 3, 4 a 5 jsou kartičky určené k vystřižení a zalaminování. Dítě pracuje dle pokynů: Podej mi myšku, která je vedle sýra atd.
POČASÍ KALENDÁŘ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
POČASÍ GRAFOMOTORIKA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Interaktivní třídění domovního odpadu.
CO VŠECHNO VÍM O HODINÁCH
Ruský obrázkový slovník XXII Kolektivní sporty –коллективныe спортa
STEJNÉ Pracovní listy Poznáš, které obrázky jsou stejné? Najdi je a spoj. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer.
Rybičky 1−10 Popis pomůcky:
KRAJE ČR mapky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Počítej s námi Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Monika Schejbalová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Ruský obrázkový slovník XIII Dílenské nářadí – цеховые инструменты
HODINY − pexeso Pexeso je navržené tak, aby si každý dle potřeby vytiskl ty snímky, které je třeba procvičit. Ať už celé hodiny, minuty nebo ve tvarech.
HODINY − pexeso Pexeso je navržené tak, aby si každý dle potřeby vytiskl ty snímky, které je třeba procvičit. Ať už celé hodiny, minuty nebo ve tvarech.
What Time Is It? – Part 1 Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
PUZZLE M Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Třídíme podle dvou kritérií
Kartičky k opakování slovní zásoby k vytisknutí a pracovní list
PŘEVODY JEDNOTEK ČASU Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Michal Kapoun. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
PUZZLE Podpora výuky o stálých a tažných ptácích
ZÁKLADNÍ TVARY Zopakuj si:
Grafické i matematické řešení příkladu na pohybující se tělesa proti sobě. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín.
S pracovními listy můžeme pracovat dvojím způsobem:
Najdi dva stejné obrázky
Název učebního materiálu
Interaktivní vyhledávání dvou stejných obrázků.
Farben Obr. 1 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jaroslava Zámostná. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
WHAT IS YELLOW? Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Kartičky k opakování slovní zásoby k vytisknutí a pracovní list
MLÁĎATA ZVÍŘAT PUZZLE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Princip magnetoelektrického měřícího přístroje
UŽITEČNÁ ZVÍŘATA A ROSTLINY 2
Kde žije… Klikni na obrázek místa, kde žije dané zvířátko. Pokud vybereš správně, zvířátko se objeví. Pokud špatně, objeví se naštvaný smajlík. Autorem.
Pořadí obrázků – drak Postup práce:
Rozklad čísel od 1 do 10 Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Zvířata na statku. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
ČLOVĚK – NAŠE TĚLO PODPORA PRO VÝUKU
UŽITEČNÁ ZVÍŘATA A ROSTLINY
Hra ke zopakování nebo procvičování učiva
M O T Ý L Í L O T O 2 Najdi stejného motýla!
Prezentace určena k opakování a upevnění pojmů více a méně.
KVARTETO – hláska R Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Počítej s námi Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Monika Schejbalová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Pracovní listy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
ZLOMKY pracovní listy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Dušan Goš. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Ruský obrázkový slovník XXVIII Přídavná jména D
Domino 1−10 Obrázkové domino se skládá z kartiček, na jejichž levé polovině je napsáno číslo a na pravé polovině je určitý počet stejných obrázků. Hru.
Slož popletené obrázky.
Na které písmenko začíná obrázek?
Orofacionální cvičení III.
Ruský obrázkový slovník XXIX Předložky − Где мышь?
Doporučuji snímky, které obsahují vyšší počet, z počátku skrýt.
Před, Nad, Za, Pod 1) Vybarvi obrázek, který je: a) hned před jahodou
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJS.2.Bal.26_Cas Datum: 12.
Prezentace určena pro názornou ukázku toho, co je více a co je méně.
Už to umím ! ZÁKLADNÍ TVARY Zopakuj si:
Transkript prezentace:

Pracovní listy HODINY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Pracovní list 1 – Lidé a čas Jméno: ……………………… Přiřaď správně čas , který ukazují digitální a analogové hodiny.

Pracovní list 2 – Lidé a čas Jméno: ……………………… Přiřaď správně čas , který ukazují digitální a analogové hodiny.

Pracovní list 3 – Lidé a čas Jméno: …………………… Do šedých rámečků doplň obě varianty času v digitální podobě, který ukazují analogové hodiny.

Pracovní list 4 – Lidé a čas Jméno: ……………………… Přiřaď správně čas, který ukazují digitální a analogové hodiny.

Pracovní list 5 – Lidé a čas Jméno: ……………………… Přiřaď správně čas, který ukazují hodiny. DVĚ HODINY ČTVRT NA TŘI PŮL PÁTÉ TŘI ČVTRTĚ NA OSM DEVĚT HODIN PŮL SEDMÉ ČTVRT NA DESET PŮL ŠESTÉ ČTVRT NA JEDENÁCT TŘI ČTVRTĚ NA TŘI PŮLNOC TŘI ČVRTĚ NA DVĚ ŠEST HODIN

Pracovní list 6 – Lidé a čas Jméno: …………………… Přiřaď správně čas, který odpovídá situaci. Budík mi zazvonil v sedm hodin ráno, já jsem si však ještě tři čtvrtě hodiny poležel. V kolik hodin jsem vstával? Když jsme šli s kamarády ze školy, domluvili jsme se, že se sejdeme za čtvrt hodiny. Bylo právě půl druhé. V kolik hodin jsme se sešli? Čekal jsem na vlak na vlakovém nádraží. Vlak měl přijet v deset hodin. Náhle výpravčí stanice zahlásil, že vlak bude mít čtvrt hodiny zpoždění. V kolik hodin přijel vlak? Obvykle jezdím do školy autobusem ve tři čtvrtě na sedm. Mám ale ještě patnáct minut čas. Kolik je hodin? K zubnímu lékaři jsem objednán na devět hodin a patnáct minut. Jsem tu čtvrt hodiny předem. Kolik je hodin? Za dvě hodiny si pro mě přijde maminka do školy. Je právě dvanáct hodin. V kolik hodin přijde maminka? Babička na nás volala, že večeře bude za půl hodiny. Na budíku byl čas: 17:30. V kolik hodin budeme večeřet? O víkendu jsem vstal o dvě hodiny později než ve všední dny. V tyto dny vstávám v 7:15. V kolik hodin jsem vstával o víkendu?

Pracovní list 7 – Lidé a čas Jméno: ………………… Přiřaď správně čas, který odpovídá situaci.

Použité obrázky: [cit. 2011-03-20]. Dostupný pod licencí Public domain na WWW: <http://www.clker.com/clipart-17021.html> [cit. 2011-03-20]. Dostupný pod licencí Public domain na WWW: <http://www.clker.com/clipart-9774.html> [cit. 2011-03-20]. Dostupný pod licencí Public domain na WWW: <http://www.clker.com/clipart-11423.html> [cit. 2011-03-20]. Dostupný pod licencí Public domain na WWW: <http://www.clker.com/clipart-standing-kid-cartoon.html> [cit. 2011-03-20]. Dostupný pod licencí Public domain na WWW: <http://www.clker.com/clipart-kid-wearing-cap-1.html> [cit. 2011-03-20]. Dostupný pod licencí Public domain na WWW: <http://www.clker.com/clipart-jumping-girl.html> [cit. 2011-03-20]. Dostupný pod licencí Public domain na WWW: <http://www.clker.com/clipart-girl-wearing-polka-dot-dress.html> [cit. 2011-03-20]. Dostupný pod licencí Public domain na WWW: <http://www.clker.com/clipart-girl-jumping-upside-down.html>