Základní škola a Praktická škola, Jičín

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ŽÁK SE SPECIÁLNÍMI VZDĚLÁVACÍMI POTŘEBAMI Z HLEDISKA LEGISLATIVY
Advertisements

INTERNET PRO NEVIDOMÉ A SLABOZRAKÉ Služby veřejných knihoven zdravotně postiženým uživatelům PhDr. Ivana Štrossová Hradec Králové 26.března 2001.
Žák se speciálními vzdělávacími potřebami
Strukturované učení PROJEKT EU
Legislativní podmínky vzdělávání dětí a žáků s mentálním postižením
„ROZVOJ KOMUNIKACE U ŽÁKŮ S AUTISMEM“
Integrace a podpora studentů se specifickými vzdělávacími potřebami na Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích Registrační číslo: CZ.1.07/2.2.00/
Integrace a podpora studentů se specifickými vzdělávacími potřebami na Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích Registrační číslo: CZ.1.07/2.2.00/
ROZVÍJEJÍCÍ AKTIVITY V PROCESU VÝUKY V PRAXI
PhDr. Jitka Kendíková ZŠ J. Gutha-Jarkovského
INKLUZE – nová cesta vzdělávání OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Burkhardtová Marie Kratochvílová Radka Žatecká Klára
Děti se specifickými potřebami Ochrana ohrožených dětí a jejich rodin Mgr. Marie Lukasová.
JEDNOTNÉ ZKOUŠKY PRO ŽÁKY SE SPECIÁLNÍMI VZDĚLÁVACÍMI POTŘEBAMI Romana Jezberová – metodička tvorby JZZZ Konference IPn NZZ_2.
Strategický plán rozvoje školy pro období 2006 – Základní škola praktická a Základní škola speciální, Liberec, Orlí 140/7, příspěvková organizace.
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných Seminář pro ředitele a koordinátory ZUŠ Čeladná 2009 PaedDr.KarelTomek.
PORADENSKÝ SYSTÉM v České republice
PŘÍPRAVNÉ TŘÍDY ZÁKLADNÍCH ŠKOL v Městské části Praha 9
1. Setkání – Program seminářů, požadavky k zápočtu, požadavky ke zkoušce.
Základní informace a kontakty
MATEŘSKÁ ŠKOLA OLOMOUC Blanická 16. Charakteristika školy Jedná se o předškolní zařízení, jeho nosným programem a účelem je poskytování výchovy a vzdělání.
Základní škola, Karviná – Nové Město, Komenského 614,
Poradenství pro zdravotně postižené Pojetí a přínos kurzu Anna Kučerová.
Ředitel školy: PaedDr. Ivan Pospíchal
Studijní program /obor Speciální pedagogika na Pedagogické fakultě MU
Pojetí a přínos kurzu „Základy speciální pedagogiky“
Speciální školství v roce 2006 (a věřme, že i v dalších letech) Jiří Pilař
Práce s dětmi se speciálními vzdělávacími potřebami. Příklady dobré praxe.
Speciální pedagogika jako pedagogická disciplína
Narušený vývoj řeči strukturní a systémové narušení jedné či většího počtu oblastí vývoje řeči (osvojování mateřského jazyka) vzhledem k chronologickému.
PEDAGOGICKÁ DIAGNOSTIKA VI.
Rozvoj inovace a integrace studijních programů a oborů pro učitele a pracovníky ve školství Transformační a rozvojové programy na rok 2005.
Průběžná zpráva o stavu řešení projektu Rozvojový projekt č. 63/ 2008: Inovace studijních předmětů a rozvoj spolupráce při zkvalitňování učitelské způsobilosti.
Individuální vzdělávací plán
Pedagogika II. Lekce 8: Poruchy učení a chování
Petr Kopečný Katedra speciální pedagogiky PdF MU Prešov,
Diagnostika žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Dítě se specifickými potřebami Doporučení a zjištění veřejné ochránkyně práv Marie Lukasová, Sepetná 2015 © Copyright Veřejný ochránce práv, 2015.
ASISTENT PEDAGOGA NA ZÁKLADNÍ ŠKOLE CHRASTAVA. ZÁKLADNÍ ŠKOLA CHRASTAVA, náměstí 1.máje 228, okres Liberec – příspěvková organizace 25 tříd, 590 žáků.
Základní škola, Brno, Štolcova 16 Projekt spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Reg. číslo CZ.1.07/1.3.00/
Základy speciální pedagogiky
Centra podpory integrace & Speciálně poradenské centrum aplikovaných pohybových aktivit Čísla projektů: CZ.1.07/1.2.00/ CZ.1.07/1.2.00/ Časový.
Logopedie Speciální pedagogika zabývající se osobami s narušenou komunikační schopností.
Pokyn k vykazování dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami v Libereckém kraji Porada pro obce s rozšířenou působností, 21. listopadu.
SOMATOPEDIE PhDr. Petra Potměšilová, Ph.D.. UVEDENÍ DO PROBLEMATIKY zabývá se výchovou, vzděláváním a přípravou pro pracovní a společenské začlenění jedinců.
Z DRAVOTNÍ POSTIŽENÍ ? Odchylka ve zdravotním stavu člověka, která ho omezuje. Zákon č.108/2006 Sb. O sociálních službách Zákon č. 435/2004 Sb. O zaměstnanosti.
Aspergerův syndrom Eliška Neumanová C3A. Co je Aspergerův syndrom? Druh autismu Postižení ovlivňující způsob dorozumívání Menší potíže s řečí než osoby.
Pokyn k vykazování dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami v Libereckém kraji Porada ředitelů škol a zařízení Libereckého kraje, 19.
VY_32_INOVACE_110_Fyzika_elektrické_ energie Mgr. Václav Černý ZŠ Speciální, Šafaříkova 991, Litvínov Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
ZŠ Třebíč ŠKOLA OTEVŘENÝCH DVEŘÍ CHCEME ŽÍT S VÁMI ŠKOLA OTEVŘENÝCH
Navazující magisterské studijní programy platnost od roku 2017/2018
PODPORA INKLUZIVNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ SE SPECIÁLNÍMI VZDĚLÁVACÍMI POTŘEBAMI – PŘÍPRAVA A REALIZACE VZDĚLÁVÁNÍ PODLE IVP Mgr. Jiřina Bednářová.
Seminář ke speciální pedagogice 1
PhDr. Lenka Gajzlerová Úvodní hodina.
Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
SPECIFICKÉ PORUCHY UČENÍ
Pedie Co mají společné?.
KURIKULUM V SOUČASNÉ ŠKOLE
DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ ZŠ Klecany
Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami
Základní pojmy speciální pedagogiky
Zvuky domova VY_32_INOVACE_4C_12
8. Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
Centrum kolegiální podpory CKP
PORADENSKÝ SYSTÉM v České republice
Základní škola Otokara Březiny, Jihlava Školní speciální pedagog Mgr
Digitální učební materiál
Financování asistenta pedagoga ve speciálním školství – přehled změn
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Základní škola a Praktická škola, Jičín Těšíme se na Vás Primárním cílem školy je výchova a vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami – odborná a specializovaná práce s žáky s problémy v oblasti mentální, tělesné, zrakové nebo sluchové, vadami řeči, souběžným postižením více vadami, autismem a vývojovými poruchami učení nebo chování. Základní škola a Praktická škola, Jičín Den otevřených dveří se koná ve čtvrtek 16. 3. 2017 od 9: 00 do 16:30 informativní schůzka pro zájemce 16:00 hod