Návrhové systémy.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Počítačová grafika Nám umožňuje:
Advertisements

EPCB, popis základních ikon Bc. Tomáš Milerski Střední škola, Havířov-Šumbark, Sýkorova 1/613, příspěvková organizace Tento výukový materiál byl zpracován.
6. Grafická dokumentace desek plošných spojů..
MATEMATIKA Kombinatorické pravidlo součinu Příklady.
Autor:Ing. Rudolf Drahokoupil Předmět/vzdělávací oblast:Montáže a opravy Tematická oblast:Montáže Téma:Automatizace montáže Ročník:2. Datum vytvoření:leden.
Jméno autora: Mgr. Zdeněk Chalupský Datum vytvoření:
MATEMATIKA Trojúhelníky - základní vlastnosti.
Výpočty obvodů a obsahů rovinných obrazců
MATEMATIKA Planimetrie - úvod.
Výpočty obvodů a obsahů rovinných obrazců
MATEMATIKA Úhel a jeho velikost.
Užití goniometrických funkcí
Obvody a obsahy rovinných obrazců
Výpočty obvodů a obsahů rovinných obrazců
Části kruhu – jejich obvody a obsahy
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 28Číslo.
Výpočty obvodů a obsahů rovinných obrazců
Senzory pro EZS. Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Střední odborná.
ELEKTRONICKÉ ZABEZPEČOVACÍ SYSTÉMY. Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy:
Senzory pro EZS. Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Střední odborná.
Elektromagnetická slučitelnost. Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy:
ELEKTRONICKÉ ZABEZPEČOVACÍ SYSTÉMY. Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy:
Senzory pro EZS. Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Střední odborná.
ELEKTRONICKÉ ZABEZPEČOVACÍ SYSTÉMY. Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy:
ELEKTRONICKÉ ZABEZPEČOVACÍ SYSTÉMY. Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy:
ELEKTRONICKÉ ZABEZPEČOVACÍ SYSTÉMY. Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy:
ELEKTROTECHNICKÉ MATERIÁLY. Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Střední.
Návrhové systémy. Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Střední odborná.
ELEKTRONICKÉ ZABEZPEČOVACÍ SYSTÉMY. Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy:
ELEKTROTECHNICKÉ MATERIÁLY. Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Střední.
ELEKTROTECHNICKÉ MATERIÁLY. Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Střední.
ELEKTROTECHNICKÉ MATERIÁLY. Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Střední.
ELEKTRONICKÉ ZABEZPEČOVACÍ SYSTÉMY. Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy:
Elektromagnetická slučitelnost. Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
ELEKTRONICKÉ ZABEZPEČOVACÍ SYSTÉMY. Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy:
ELEKTRONICKÉ ZABEZPEČOVACÍ SYSTÉMY. Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy:
ELEKTROTECHNICKÉ MATERIÁLY. Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Střední.
Senzory pro EZS. Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Střední odborná.
ELEKTRONICKÉ ZABEZPEČOVACÍ SYSTÉMY
ELEKTROTECHNICKÉ MATERIÁLY
ELEKTROTECHNICKÉ MATERIÁLY
Elektromagnetická slučitelnost
ELEKTROTECHNICKÉ MATERIÁLY
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
DOSKY S PLOŠNÝMI SPOJMI
Senzory pro EZS.
Návrh přípravku pro měření pomocí programu EAGLE
ELEKTRONICKÉ ZABEZPEČOVACÍ SYSTÉMY
Číslicová technika.
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Číslicová technika.
ELEKTRONICKÉ ZABEZPEČOVACÍ SYSTÉMY
Číslicová technika.
ELEKTRONICKÉ ZABEZPEČOVACÍ SYSTÉMY
ELEKTROTECHNICKÉ MATERIÁLY
ELEKTROTECHNICKÉ MATERIÁLY
MATEMATIKA Odchylka přímek a rovin 1.
ELEKTROTECHNICKÉ MATERIÁLY
Senzory pro EZS.
Elektromagnetická slučitelnost
Elektromagnetická slučitelnost
Číslicová technika.
Elektromagnetická slučitelnost
MATEMATIKA Objem a povrch hranolu 1.
Elektromagnetická slučitelnost
Číslicová technika.
Elektromagnetická slučitelnost
Číslicová technika.
Senzory pro EZS.
Transkript prezentace:

Návrhové systémy

Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/34.0228 Název školy: Střední odborná škola Litovel, Komenského 677 Číslo materiálu: III/2-11-18_Editor patic součástek Autor: Ing. Janyška Lubomír Tématický okruh: Návrhové systémy Ročník: II. Datum tvorby: 10.04.2013 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Janyška Lubomír

Editor patic součástek Patice součástky se tvoří z vodivých prvků - pájecích bodů a z vodičů či z vodivých ploch. Obrys součástky naznačuje kolik místa zabere součástka na desce.

Pájecí body se skládají z razítek, která tvoří motiv na jednotlivých vrstvách pájecího bodu. K dispozici je řada tvarů razítek. Každý pájecí bod se skládá z razítka horní vrstvy, razítka dolní vrstvy, šesti razítek vnitřních vrstev, razítka horní nepájivé masky, razítka dolní nepájivé masky a vrtání.

Pájecí plošky mohou být na všech nebo jen na některých vrstvách Pájecí plošky mohou být na všech nebo jen na některých vrstvách. Mohou a nemusí mít vrtání. Součástí každé pájecí plošky je její nepájivá maska. Lze tedy vytvářet patice pro klasickou i povrchovou montáž. K dispozici je řada tvarů razítek.

Každá pájecí ploška má přiřazeno přípojné místo - horký bod. Tento bod určuje místo připojení pro systém kontroly vodivostí editoru spojů. Zpravidla se umisťuje do středu pájecí plošky či vodivé plochy. Součástí horkého bodu je i jeho číslo.

Součástka na desce je tvořena čárami, kružnicemi, oblouky, obdélníky nebo polygony na příslušné vrstvě. Textový popis patice tvoří reference, název patice, horký bod . Patice mohou být rastrové i mimorastrové, protože celý systém pracuje vektorově.

Součástí patice mohou být i složité motivy na vodivých vrstvách pro montáž mechanicky komplikovanějších prvků (výkonových spínačů, konektorů). V určených vrstvách lze v patici nakreslit i kresbu pro potisk desky.

Všechny součástky jsou uloženy v knihovnách Všechny součástky jsou uloženy v knihovnách. Knihovny jsou organizovány podle typu součástek a nebo podle výrobců pomocí stromové struktury.

Anotace: Tato prezentace slouží k výuce systémů pro simulaci a návrhy el. zařízení. Žáci na základě studia vytváří pomocí PC obvody el. zařízení a výstupní data pro výrobu. Použité zdroje: Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Janyška Lubomír