Šetříme, porovnáváme CZ.1.07/1.4.00/

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ • Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. • Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Advertisements

Autor výukového materiálu:
Gymnázium a obchodní akademie Chodov Smetanova 738, Chodov Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Autor výukového materiálu: Mgr. Klára Viznerová Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výukového materiálu:Září 2012 Číslo.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Téma: Sčítání a odčítání desetinných čísel
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Řípová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve 4. třídě Slovní úloha o nákupu VY_32_INOVACE_09 Sada 24 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Gymnázium a obchodní akademie Chodov Smetanova 738, Chodov Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Gymnázium a obchodní akademie Chodov Smetanova 738, Chodov Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Gymnázium a obchodní akademie Chodov Smetanova 738, Chodov Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:VI/2.
Projekt MŠMT ČR EU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/
Poradíš si ? Lenka má 18 pastelek. Jana má o 5 pastelek méně. Kolik pastelek má Jana? 1. Nakresli: Lenka…………………………………………… Jana …………………………………………… Vypočítej:
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
ŠKOLA:Městská střední odborná škola, Klobouky u Brna, nám. Míru 6, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Peníze do.
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:
Půjčka Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_.
INZERÁT Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
BRATŘI ČAPKOVÉ CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění.
Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace;CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_12_Jednoduché.
NÁZEV DUMu Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
LISTNATÉ STROMY A JEJICH PLODY
Platební karta Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Reklama aneb letní výprodej
Bučovice současnost Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Jak správně telefonovat
NA VÝLETĚ Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Výpis z účtu Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Ochrana člověka za mimořádných situací – první pomoc
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
VY_32_INOVACE_14_Slovní úlohy
VŠUDE DOBŘE, DOMA NEJLÍP!
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Název školy, adresa: Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz,
Rodina dříve a dnes Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Kouření škodí zdraví Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Pole - kulturní rostliny
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Digitální učební materiál
Užitečná zvířata ve volné přírodě
Odvrácená strana Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Historie Nesovic Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
UMÍŠ ŘÍCT – NE! Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
JIHOMORAVSKÝ KRAJ – PRŮMĚRNÁ RYCHLOST
OCHRANA PŘÍRODY Chráněná území ČR
DOPRAVNÍ PROSTŘEDKY Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Město Brno Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
TŘÍDÍME ODPAD Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
STROM, KEŘ, BYLINA Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
RISKUJ aneb co už umíš Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
DĚLENÍ ČÍSLEM 3 Název školy: Základní škola a mateřská škola Bělá
Autor: PaedDr. Jana Čechová
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“
Dobrý den, prosím a děkuji
Léto v lese - rostliny Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Zdravá výživa Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Mikoláš Aleš Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_17_Mikoláš.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jana Drtinová Číslo
MOJE ŠKOLA Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Transkript prezentace:

Šetříme, porovnáváme CZ.1.07/1.4.00/21.1167 Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/21.1167 III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_10_Šetříme, porovnáváme Připravujeme se na nákup, plánujeme, přemýšlíme, promýšlíme, počítáme. Mgr. Jana Kachlíková

Anotace Prezentace žáky naučí komunikaci o způsobu řešení úloh, obhájit vlastní názor, používat přirozená čísla k modelování reálných situací, učí finanční gramotnosti. Pro 1. ročník z. š. Číslo a početní operace Obor přirozených čísel 1 - 20

Příběh „Nákup“: Prvňáci naší školy se chystali na výlet. Protože se dobře a pilně učili, paní učitelka jim připravila výlet s programem. Do přípravy zapojila všechny svoje žáky. Ti rádi napsali nákupní seznam potřeb a potravin a počítali, kolik peněz potřebují a kolik mohou utratit.

Nákupní seznam rohlíky hořčice kečup vánočka špekáčky čaj cukr

Zuzanka počítá Jeden špekáček stojí 10 korun. Mohu si koupit ještě jeden, jestliže mám 20 korun? Kdo jí poradí?

Mireček přemýšlí Mám rád vánočku. Ušetřím peníze, jestliže si koupím vánočku s rozinkami za 14 korun nebo když si koupím vánočku s mandlemi za 19 korun?

Míša počítá Od babičky jsem dostal na přilepšenou 20 korun. 8 korun jsem utratil za přívěsek a 2 koruny za žvýkačku. Zbydou mi peníze na točenou zmrzlinu za 10 korun?

Šimon se ptá Kečup stojí 18 korun, hořčice 15 korun. Co je dražší? Co je levnější? < > =

Můžete jim poradit?

BIBLIOGRAFICKÉ CITACE [online].[cit. 2011-06-14] Dostupný z WWW: < http://office.microsoft.com/cs- cz/images/results.aspx?qu=pokladni%C4%8Dka#ai :MC900441315|>. [online].[cit. 2011-06-14] Dostupný z WWW: < http://office.microsoft.com/cs- cz/images/results.aspx?qu=ke%C4%8Dup#ai:MC9 00199311| >.