Komunikace Umění přesvědčit. Komunikace Umění přesvědčit.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vlivy na spotřebitele.
Advertisements

ročního hodnocení personálu v Metrostav a.s.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 34Číslo.
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava - Vítkovice, příspěvková organizace Autor: Mgr. Dana Vicherková Datum: Název: VY_32_INOVACE_
Copak nám nadělil rok 2008 V tomto roce jsme zažili mnoho nečekaných změn. Dokonce takových změn, že je nám mnozí můžou závidět, ale určitě se nechceme.
ASERTIVITA Společenská kultura Asertivita ; VY_32_INOVACE_D3_03
Vývoj marketingových koncepcí
Vaši OZ… …prodávají často ve slevách a ustupují z původní cenové nabídky klientovi? …mají málo nových klientů a u stávajících stagnují prodejně? …neumí.
IveHale s.r.o..
 1) Identifikační údaje  2) Předmět podnikání  3) Zaměstnanci  4) Firemní kultura.
KURZY PRO VYSOKOŠKOLSKÉ PEDAGOGY doc. Ing. Pavel Krpálek, CSc
3. kap. TAKTIKY JEDNÁNÍ S KLIENTEM
Téma lze vyučovat i v jiných oborech.
Zásady dobré komunikace
Muži jsou z Marsu, ženy z Venuše a děti jsou z nebe JOHN GRAY
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Jak vyjednávat o smlouvě a honoráři I. pro společnost JTP Roman Čiviš, A TREND.
KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI A VEDNÍ TÝMŮ Obecná část pro vedoucí pracovníky společností Ing. Rudolf Pánek, CSc. ABC Professional
Objektová tvorba - asambláž
Obrana proti působení stresu a budování vlastního sebevědomí
Kurz pro lektory 19. a Mgr. Pavel Motyčka.
FIRST LEGO LEAGUE BODY FORWARD
KOMUNIKACE V PRAXI METODIKA. Vznik metodiky Čtyři moduly v rozsahu 40 hodin 20 hodin e-learningového studia 20 hodin prezenčního studia.
3D modelář – užitý design VY_32_INOVACE_Design1r0120Mgr. Jiří Mlnařík.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Životní prostředí Petr Machala.
Účinná prezentace doc. PhDr. Růžena Lukášová, CSc.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Komunikace s rodiči.
1 Manager nebo leader? -Management je pozice -Leadership je volba (rozhodnutí) -Potřebujeme management i leadership -Management a leadership je všude kolem.
Komunikace a prezentace KOPRD
PIXLR − ONLINE GRAFICKÝ EDITOR (3)
Administrace testů Požadavky k zápočtu.
Podnikatelský nápad Nejlepším a nejpříjemnějším způsobem, jak vytvořit úžasný produkt či službu, je udělat něco, co chceš sám používat.
PREZENTAČNÍ DOVEDNOSTI
INTERAKCE KOMUNIKACE PEDAGOGICKÁ KOMUNIKACE
KOMUNIKACE.
MANAŽERSKÉ KOUČOVÁNÍ Milada Blažková
Manager nebo leader? Management je pozice
Metodická východiska pro utváření hodnotových postojů ve školní třídě Bc. Jana Kocourková.
Prezentační techniky  Vytvořit bez mluvení řady podle zadaných parametrů (barva vlasů atd.), co nejrychleji  Smysl: zpětná vazba ke spolupráci.
Název školyZákladní škola a mateřská škola Libchavy Název a číslo projektu EU peníze pro ZŠ Libchavy CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivityIII/2.
Komunikace Asertivita. Komunikace Asertivita ceskatelevize
Jak se dělá firemní image Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
R EKLAMA A JEJÍ DRUHY PaedDr. Milan Báča. Hlavní úkoly reklamy Hlavní úkoly reklamy K hlavním úkolům reklamy patří:  zvýšit tržby z prodeje produktu.
Osobnostní rozvoj Znalost a aplikace principů M.M. Pravidla Komunikace a zdvořilostní formy chování Mravní hodnoty Já rodina okolí Zralá osobnost dítěte.
Komunikace při přijímacím řízení a v pracovním týmu
Ekonomika malých a středních podniků
Firemní klima jako nástroj HR marketingu
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému
Hodnota vnímaná zákazníkem
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
SOCHA DO VEŘEJNÉHO PROSTORU
Projev a image prezentujícího
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Komunikace Umění naslouchat. Komunikace Umění naslouchat.
Komunikace Řešení konfliktů. Komunikace Řešení konfliktů.
ANOTACE SEZNÁMIT ŽÁKY S ROZVOJEM VŠECH TŘÍ ČÁSTÍ SEBEDŮVĚRY -
Komunikace Opakování (prezentace, asertivita, přesvědčování, manipulace, řeč těla, zpětná vazba, naslouchání, motivace)
19 0btížní lidé Cíle: Identifikovat obtížné lidi jak uvnitř týmu, tak mimo něj Porozumět tomu jak správně jednat s obtížnými lidmi.
BALÍME DÁRKOVĚ.
Prezentační dovednosti Pavla Kotyzová
Psychologické působení propagace
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Modelový koncept hodiny výtvarné výchovy
Malba Martina Lietavcová.
EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND
Komunikace Umění prezentace. Komunikace Umění prezentace.
PSB_10 PREZENTAČNÍ DOVEDNOSTI
Rozvoj IT kompetencí Pavla Kovářová.
Transkript prezentace:

Komunikace Umění přesvědčit

Úkol: Vytvořte dvojice (podomní prodejce, nezaujatý kupující) Úkol: Vytvořte dvojice (podomní prodejce, nezaujatý kupující). Úkolem prodejce je přesvědčit potencionálního zákazníka o tom, že zrovna potřebuje jeho produkt (tužku, tašku, svačinu…). Jaké přesvědčovací techniky jste použili? Podařilo se vám svůj výrobek prodat? Co bylo nejtěžší?

Podívejte se na první část pořadu „Komunikace je hra“ a sledujte, jaké dovednosti uplatnila paní Koukalová: http://www.ceskatelevize.cz/porady/10169534357-komunikace-je-hra/208572231010011-umeni-presvedcit/ do 4:08 (paní Koukalová se uměla vcítit do potřeb pana Dvořáčka a své dovednosti manipulativně využila)

Podívejte se na druhou ukázku z firemního prostředí http://www Podívejte se na druhou ukázku z firemního prostředí http://www.ceskatelevize.cz/porady/10169534357-komunikace-je-hra/208572231010011-umeni-presvedcit/ 5:14 – 6:49 a navrhněte, co by ing. Macek mohl udělat jinak, aby přesvědčil vedení firmy o svém zlepšovacím návrhu: (nevyužil přesvědčovací možnosti, šel na to zhurta a emotivně, nedokázal kritické připomínky využít)

Podívejte se na ukázku znovu a zapamatujte si co nejvíce technik, které ing. Macek použil, aby byl tentokrát úspěšný: http://www.ceskatelevize.cz/porady/10169534357-komunikace-je-hra/208572231010011-umeni-presvedcit/ 7:27 – 11.05

Na začátku ocenění a uznání Dokázal přiznat vlastní chybu Vyjadřoval se pozitivně Hledal styčné plochy (dal prostor oponentovi, aby se také vyjádřil) Podpořil svá tvrzení stanoviskem odborníků

Na co bychom u přesvědčování ještě neměli zapomenout? Nejdříve si zanalyzovat, zdá to má smysl Využít verbální i neverbální komunikaci Umět naslouchat – vnímat, co nám druhý říká Neopomíjet zásady rétoriky

Zdroj: http://www. ceskatelevize