SS16 - MARKETING.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Naše vlast ČESKÁ REPUBLIKA
Advertisements

REVITALIZACE PRAŽSKÉ TRŽNICE
Nabídka háčkovaného prádla pro rok 2012 – skladem k Lenka Doležalová
Prezentace závěrů projektu: „Co říkají barvy o firmách“ OKI Printing Solutions a Česká marketingová společnost (ČMS)
Den Země. Den Země v datech  Roku 1970 poprvé slaven v Americe.  Rok poté začala Den Země slavit OSN.  Jakožto mezinárodní den se začal slavit roku.
Zde jsou jedny z našich plesových, poněkud výraznějších šatů. Hodí se na plesy a jiné slavnostní události. Počítejte s tím,že budete hodně výrazná. Tyto.
Jaro Vime, ze zeny si rady prohlizeji katalogy. Proto Tommy Hilfiger vydal tento novy exemplar, specialne pro zeny. Ale myslim, ze tento se vam.
SLOH – popis statický líčení
Klubový materiál. Zjednodušený multilevelmarketing cesta za finanční nezávislostí je naše Naše.
Zdroj: Kombinatorika Zdroj:
Fashion Group 3.C Móda za totality. Obsah 1) Bony a Tuzex 2) 60. léta 3) 70. léta 4) 80. léta 5) Kosmetika 02.
P – Amsterdam a Viena – Fonte Old English tam
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p. o
Prosím nepodvádět a čestně odpovídat. Jinak podvádíš jenom sebe ! ! !
Barva Jak vybrat barvy.
VY_52_INOVACE_ZBO2_5864HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
SAFÍR.
KASKÁDOVÉ STYLY 1. 2 PRVNÍ STANDARD (CSS1) BYL PŘEDSTAVEN V ROCE 1996, PROTO STARŠÍ PROHLÍŽEČE ("ČTYŘKOVÉ" VERZE) IE A NN KASKÁDOVÉ STYLY NEPODPORUJÍ.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p. o Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 26 Číslo.
Ohlédnutí za třetí třídou. Kdopak to ťuká na dveře? No jo, měsíc září je tady. Máme novou třídu, v prvním patře. Tady půjde učení samo.
PLAMÉNEK (clematis) PLAMÉNEK (clematis)  Clematis, rod dvouděložných rostlin z čeledi pryskyřníkovitých.
JARO V březnu je první jarní den. My s tátou dáváme mámě kytičku sněženek, obyčejně nějakou najdu na zahradě. Vystrčila zelený klíček z hlíny a já ji.
PLÁŽE SE, ZLATÝM PÍSKEM Pláže se zlatým pískem je téma spojené s pozemským rájem. Ale pláže, stejně jako téměř všechny krajiny této planety, jsou pro.
PRVKY ELEKTRONICKÝCH OBVODŮ
Talent marketingových komunikací
Colour a picture Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Vesnice, ve které žiji Velké Karlovice
„Sportem ku zdraví, poradí Všestranný“ Svět sportovní módy Pavel Všestranný CZ.
v tabulkovém kalkulátoru
Produktová prezentace 08/2007 Tork is an SCA brand Produktová prezentace - ubrousky.
To je ta parta, která se vždy ráda vidí a poklábosí.
Tereza Mikulincová Magdalena Novotná. Číslo je abstraktní entita užívaná pro vyjádření množství nebo pořadí. Číslice: o Arabské číslice tvoří dnes nejrozšířenější.
...dává ti šanci stát se úspěšným!. Prezentace ve výstavnictví 2 TYPY PREZENTACÍ „KOMENTOVANÁ“ „VIZUÁLNÍ“
POHYBY ZEMĚ.
Materiály jsou určeny pro výuku matematiky: 3. ročník
Počítačová grafika.
KAŽDÝ Z VÁS SE NARODIL JAKO VÍTĚZ! VZPOMEŇTE SI NA SVÉ SNY, NIC NEBYLO NEMOŽNÉ!
UOMO PÁNSKÁ ŘADA.
Příběh o budoucnosti lidstva Já si například myslím že v roce 2696 bude náš svět strašně znečištěný, ale vyspělý.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika 8 GRAF I – spojnicový graf Autor: Bc. Pavel Šiktanc Co se všechno naučíme??? Vytváření grafu z jednotlivých.
Grafické systémy II. Ing. Tomáš Neumann Interní doktorand kat. 340 Vizualizace, tvorba animací.
Make-up kolekce podzim/zima 2011/12 Make-up kolekce podzim/zima 2011/2012.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Kódování materiálu vy_32_INOVACE_inf3_web16 Označení materiálu web16_barvy.pptx Název školy Gymnázium Kladno Autor.
SOTHYS make-up kolekce jaro/léto Make-up trendy TRENDYTRENDY PODLENELLY RODIPODLENELLY RODI Barvy květin na rtech a nehtech Lehké opálení, velice.
INTERIÉR OBÝVACÍHO POKOJE Pro Ka č ku K ř ivohlavou.
VÝUKOVÝ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Kód vzd ě lávacího materiálu: VY_62_INOVACE_0107 Název vzd ě lávacího materiálu: Ochranné.
Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Kontext MAKE-UP KOLEKCE LÍČENÍ JARO/LÉTO 2016 VINTAGE SPORT. Otevřete dokořán dveře a svou mysl lehkosti a jednoduchosti! V jemné atmosféře se objevuje.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Bc. František Vlasák, DiS. Název materiálu: VY_52_INOVACE_F.7.Vl.16_Světelné_jevy.
 Anotace: Materiál je určen pro žáky 7. ročníku. Slouží k naučení nového učiva. Žák se učí o barvě světla, šíření světla a vzniku stínu. Barva světla,
PLÁŽE SE, ZLATÝM PÍSKEM.
Svatební šaty Petra Hejduková 8.A. 2007/2008.
Mýma očima PETR SCHWARZ student sekundy ANGLIČTINA V TURECKU 2016
Ochranné prvky bankovek
KNITWEARS/ SVETRY.
PRODUKTY SS16.
Rastrová grafika Základní termíny – prezentace barev, barevné modely.
Sortiment JOVI Pro školy a školky
Co znamená „Guards“ ? Guards je jednotka britské armády, odpovědná za správu 6 pluků, včetně prestižní skotské stráže a granátníků.
DRESSES/ ŠATY.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Milena Brádlová; datum:
Chorvatsko 2009.
Autor: Mgr.Renata Viktorinová
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
AUTOR: Mgr. Ludmila Faiková
Josef Falta JOSEF FALTA.
Vážení sportovní přátelé, zejména pak příznivci sjezdového lyžování
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Název projektu: Moderní výuka s využitím ICT
PLÁŽE SE, ZLATÝM PÍSKEM.
Transkript prezentace:

SS16 - MARKETING

KDO JSME? GANT SPORTOVNĚ ELEGANTNÍ MÓDA, KTERÁ SPOJUJE AMERICKOU LEŽÉRNOST S EVROPSKOU SOFISTIKOVANOSTÍ

KOLEKCE SS16 ORIGINALS (MAINLINE): 2. DIAMOND G (G.) YACHT CLUB (YC.) GOLF CLUB (GC.) BEACH CLUB (BC.) 2. DIAMOND G (G.) 3 . GANT RUGGER (R.) 4 . ESSENTIALS (BASICS) ARTIKLY, KTERÉ JSOU ZÁKLADEM KOLEKCE OPAKUJÍ SE KAŽDOU SEZONU VE STEJNÝCH, PŘÍP. V JINÝCH BARVÁCH

YACHT CLUB (YC.) SHEARLING NAUTICKÁ KOLEKCE VHODNÁ JAK DO MĚSTA, TAK I NA JACHTU PROPOJENÍ JACHTAŘSKÉ MÓDY S MĚTSKÝM STYLEM - V BANCE SKONČÍME V PĚT HODIN A V PŮL ŠESTÉ JIŽ SKOTAČÍME NA JACHTĚ INSPIRACE YACHT CLUB NA MANHATTTANU TY PRAVÉ NÁMOŘNICKÉ BARVY : NAVY, BÍLÁ, ČERVENÁ A ZÁŘIVĚ ŽLUTÁ (NÁMOŘNÍ VLAJKY) NAUTICKÉ PRVKY: KOTVY, NÁMOŘNÍ VLAJKY, LANA. PROUŽKY A PUNTÍKY DENIM, ODLEHČENÝ BAVLNĚNÝ TWILL SHEARLING KOMBINACE MĚSTSKÉHO STYLU S FUNKČNOSTÍ – NEPROMOKAVÉ MATERIÁLY

NÁMOŘNÍ VLAJKOVÁ ABECEDA NÁMOŘNÍ VLAJKOVÁ ABECEDA,  JE SIGNÁLNÍ SOUSTAVA UŽÍVANÁ K VIZUÁLNÍMU DOROZUMÍVÁNÍ NA DÁLKU JAK MEZI LODĚMI NAVZÁJEM A TAK I MEZI LODĚMI A PŘÍSTAVY SESTÁVÁ ZE 40 VLAJEK - 26 PŘEDSTAVUJE PÍSMENA, 10 ČÍSLICE, 1 VLAJKA JE POTVRZOVACÍ A 3 OPAKOVACÍ GANT V KOLEKCI YACHT CLUB POUŽÍVÁ NÁMOŘNÍ VLAJKY NA ŘADĚ SVÝCH PRODUKTŮ

BARVY: NAVY, BÍLÁ, ČERVENÁ YACHT WOMAN NAUTICA VE MĚSTĚ VTIPNÁ KOMBINACE KLASICKÝCH S FUNKČNOSTÍ – NEPROMOKAVÝ RAINCOAT A PEACOAT ÚZKÉ, KRATŠÍ KALHOTY BARVY: NAVY, BÍLÁ, ČERVENÁ DENIM, ÚPLETY

BARVY: NAVY, BÍLÁ, ČERVENÁ YACHT MAN NAUTICA VE MĚSTĚ BARVY: NAVY, BÍLÁ, ČERVENÁ AMERICANO STRIPE DENIM, ÚPLETY

GOLF CLUB (GC.) LINEN BLEND – BAVLNA V SVĚŽÍ KOLEKCE PLNÁ BAREV A JARA (V LÉTĚ LÉTA ) VERZE PRO GOLFISTY : PRVNÍ KOLEKCE GANTU SPECIÁLNĚ URČENÁ PRO PŘÍZNIVCE GOLFU VERZE PRO KLASICKÉ ZÁKAZNÍKY : KOLEKCE INSPIROVANÁ UVOLNĚNOU A POHODOVOU ATMOSFÉROU V MIAMI (FLORIDA) A PALM SPRINGS (CALIFORNIE) PASTELOVÉ BARVY BÍLÁ, MODRÁ A BÉŽOVÁ ( BARVY GOLFOVÉHO HŘIŠTĚ ) KVĚTINOVÉ VZORY ( INSPIRACE PALM SPRING A MIAMI) LINEN BLEND – BAVLNA V KOMBINACI SE LNEM

RENÉ, JÁ A RUDOLF, CHODÍVÁME NA GOLF UNIVERSÁLNÍ A POHODLNÉ KOUSKY VHODNÉ JAK NA GOLFOVÉ HŘIŠTĚ, TAK I DO MĚSTA PŘÍJEMNÉ ,LEHKÉ A PRODYŠNÉ TKANINY A PLETINY – PIQUE NOVÝ JERSEY TECH PROGRAM PRO SPORTOVCE– KEEP DRY A KEEP COOL

BEACH CLUB (BC.) LÉTO JE TADY! LETNÍ KOLEKCE INSPIROVANÁ HAVAJÍ DÍKY GANTU MŮŽETE MÍT HAVAJ I V BŘEZNU  VESELÉ LETNÍ BARVY: ORANŽOVÁ, TYRKYSOVÁ, RŮŽOVÁ A PAK KLASIKA NAVY ODLEHČENÁ GRAMÁŽ UVOLNĚNOST A POHODOVÝ LOOK : VOLNÉ STŘIHY, OPRANÝ EFEKT A NOPKY

LETNÍ MATERIÁLY A TKANINY: LEN, VOILE, MADRAS GANT NA PLÁŽI LETNÍ MATERIÁLY A TKANINY: LEN, VOILE, MADRAS VOLNĚJŠÍ STŘIHY KOUSKY, KTERÉ SI STAČÍ PŘEHODIT PŘES PLAVKY, ABYCHOM SE MOHLI OD MOŘE PŘESUNOUT K BARU..ČI Z KANCELÁŘE DO BAZÉNU 

A BUBNY VÍŘÍ, DAVY ŠÍLÍ...

NOVÁ KOLEKCE DIAMOND G UNIVERSÁLNÍ A FLEXIBILNÍ KOLEKCE PRO ZÁKAZNÍKY, KTEŘÍ TRÁVÍ SVŮJ DEN V POKLUSU MEZI KANCELÁŘÍ, PRACOVNÍMI SCHŮZKAMI A SLUŽEBNÍMI CESTAMI DÍKY NEMAČKAVÝM MATERIÁLŮM MODELŮ BUDOU ZÁKAZNÍCI VYPADAT DOBŘE I PO NABITÉM PRACOVNÍM DNI A SMĚLE TAK MOHOU VYRAZIT SE SVÝMI PŘÁTELI NA PIVO ( TI MÉNĚ ŠŤASTNÍ NA PRACOVNÍ VEČEŘI ) KLASICKÉ BARVY: ČERNÁ, BÍLÁ, NAVY, INDIGO, PREPPY MODŘ DOTEK LÉTA: ORANŽOVÁ, JAHODOVÁ RŮŽOVÁ A KHAKI HOPSAK, TWILL A DENIM

DIAMOND G JEDNODUCHÉ A ČISTÉ LINIE UNIVERSÁLNÍ A NADČASOVÉ KOUSKY PÁNSKÉ STŘIHY VÝRAZNĚ UŽŠÍ DROBNÉ GEOMETRICKÉ VZORY WOMAN: KVĚTINOVÉ VZORY (KROKUS)

POŘÁD SE NĚCO DĚJE…  V SEZÓNĚ SS16 SE POPRVÉ V GANTU SETKÁVÁME S TZV. KOMERČNÍM KALENDÁŘEM. TZN NA KAŽDÝ MĚSÍC JE NAPLÁNOVANÁ KAMPAŇ NA KONKRÉTNÍ KOLEKCI PŘÍPADNĚ NA SKUPINU PRODUKTŮ SOUČÁSTÍ KAMPANĚ JSOU A BUDOU SAMOZŘEJMĚ I LOOKOUTY

LOOKOUTY LOOKOUTY NAHRAZUJÍ SEZÓNNÍ KATALOGY VÝHODA LOOKOUTŮ : PRODUKTY JSOU VÍCE POPSÁNY, ZÁROVEŇ VŠAK ZŮSTÁVÁ ZACHOVÁNA ATMOSFÉRA KOLEKCÍ DANÝ LOOKOUT SE ZPRAVIDLA VZTAHUJE KE KONKRÉTNÍ KOLEKCI JE ZÁHODNO PONECHAT SI 1 VÝTISK NA OBCHODĚ PO CELOU SEZÓNU!!

LOOKOUTY SS 16 – NEJAKTUÁLNĚJI LOOKOUT YACHT CLUB PRŮŘEZ KOLEKCÍ YC PRODEJNY: TIŠTĚNÁ FORMA ZÁKAZNÍCI: ELEKTRONICKÁ FORMA TERMÍN: CCA KONEC BŘEZNA LOOKOUT DIAMOND G PRŮVODCE NOVOU KOLEKCÍ DIAMOND G TIŠTĚNOU FORMU OBDRŽÍ ZÁKAZNÍCI I PRODEJNY TERMÍN: CCA KONEC BŘEZNA

KAMPAŇ GANT COLOR STORY BARVY A LÉTO  SOUČÁSTÍ TÉTO KAMPANĚ BUDOU I ŘÁDNĚ BAREVNÉ VÝLOHY, KTERÉ ZAUJMOU JIŽ ZDÁLI V HLAVNÍ ROLI TÉTO KAMPANĚ JSOU PRODUKTY, KTERÉ PATŘÍ MEZI BESTSELLERY V SEZÓNĚ SS ( KONKRÉTNĚJI SE S NIMI SEZNÁMÍME V PRODUKTECH SS16)