Základní škola Čelákovice

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Lomené výrazy – sčítání a odčítání lomených výrazů
Advertisements

Název projektu: Učení pro život
Lomený výraz – podmínky, kdy je lomený výraz roven nule
Sčítání a odčítání lomených výrazů
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
Lomené výrazy – násobení a dělení
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Vzájemná poloha dvou kružnic
VY_32_INOVACE_M.5.20-Zlomky-prezentace
Zlomky RNDr. Ivana Holubová.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Zlomky Matematika VY_32_INOVACE_100 – 5.sada, M Anotace
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registra č ní č íslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_65.
Sčítání a odčítání zlomků
Matematika a její aplikace
Téma: CELÁ ČÍSLA – PROCVIČENÍ 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_034.
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
autor: Vlasta Lindovská matematika – pamětné odčítání
AnotacePrezentace, která se zabývá porovnáváním, sčítáním a odčítáním smíšených čísel. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci porovnávají,
Téma: CELÁ ČÍSLA – PROCVIČENÍ 1
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
AnotacePrezentace, která se zabývá sčítáním a odčítáním lomených výrazů. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci sčítají a odčítají.
Základní škola, Ostrava – Poruba, Porubská 831, příspěvková organizace Registrační číslo projektu – CZ.1.07/1.4 00/ Název projektu – BRÁNA JAZYKŮ.
Racionální čísla.
3.4 LOMENÉ VÝRAZY Mgr. Petra Toboříková. Lomené výrazy = výrazy ve tvaru zlomku pracujeme s nimi jako se zlomky musíme stanovit podmínky ve jmenovateli.
Obvod a obsah trojúhelníku Základní škola Čelákovice VY_32_INOVACE_069_Obvod a obsah trojúhelníku.
Základní škola Čelákovice VY_32_INOVACE_027_Složené zlomky.
Počítání se smíšenými čísly Matematika – 7. ročník.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Mgr. Lenka Hanušová Název:VY_32_INOVACE_1859_POČETNÍ_OPERACE_SE_ZLOMKY_II. Téma:
Odčítání zlomků s různými jmenovateli Výukový materiál pro 7.ročník Autor materiálu: Mgr. Martin Holý Další šíření materiálu je možné pouze se souhlasem.
Odčítání zlomků Matematika – 7. ročník. Odítání zlomků Odčítat zlomky umíme. = Ale pouze ty, které mají stejného jmenovatele. = Sečteme čitatele a jmenovatele.
Druhá mocnina a odmocnina VY_32_INOVACE_077_Druhá mocnina a odmocnina.
ODČÍTÁNÍ DESETINNÝCH ČÍSEL  Při písemném odčítání desetinných čísel musí být desetinné čárky pod sebou!  Musíme odčítat jen stejné řády, tj. desetiny.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Vladimír.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
VY_42_INOVACE_JESONKOVA.MATKVA.01
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Základní škola Čelákovice
Procvičování porovnávání a sčítání zlomků
* Násobení zlomků Matematika – 7. ročník *
Úlohy na výpočet obvodu a obsahu obdélníku a čtverce
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Ing. Renata Kremlicová NÁZEV: Sčítání a odčítání racionálních čísel.
Základní škola Čelákovice
Základní škola Čelákovice
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Písemné násobení desetinných čísel
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Základní škola Čelákovice
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Základní škola Čelákovice
Základní škola Čelákovice
Dělení desetinného čísla desetinným číslem
Základní škola Čelákovice
Základní škola Čelákovice
Vy_32_Inovace_12_Sčítání a odčítání lomených výrazů
* Porovnávání zlomků Matematika – 7. ročník *
Částicové složení látek
Dělení desetinného čísla celým číslem - procvičování
Zlomky (5) Porovnávání zlomků
NÁZEV ŠKOLY : ZŠ KOLÍN V. , MNICHOVICKÁ 62 AUTOR : Mgr
Základní škola Čelákovice
Desetinná čísla a zlomky
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Slovní úlohy I. – o pohybu a řešené soustavami rovnic - procvičování
Základní škola Čelákovice
Transkript prezentace:

Základní škola Čelákovice VY_32_INOVACE_068_Odčítání zlomků Odčítání zlomků Základní škola Čelákovice

Odčítání zlomků Autor: Ing. Janeček Jaroslav Vytvořeno: 15.10.2011 Stupeň a typ vzdělávání: II. Stupeň - základní Vzdělávací oblast: Inovace Vzdělávací obor: Matematika – 7. ročník Téma: Odčítání zlomků Anotace: Žák se seznámí s početním výkonem odčítání zlomků. Druh učebního materiálu: prezentace + procvičování. Očekávaný výstup: Žák zvládá řešení příkladů se zlomky – početní výkon, odčítání.

Odčítání zlomků Pro odčítání zlomků platí obdobná pravidla jako pro sčítání zlomků. Rozdíl dvou zlomků se stejnými jmenovateli vypočítáme tak, že rozdíl čitatelů lomíme společným jmenovatelem. Jestliže máme odčítat zlomky s různými jmenovateli, převedeme oba zlomky na stejného jmenovatele (nejlépe na nejmenšího společného jmenovatele) a potom čitatele odečteme.

Odčítání zlomků  

Procvičování

Řešení

Použité zdroje Veškeré obrázky a texty jsou dílem autora prezentace.