Zadání seminární práce Marketing velké sportovní akce

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Založení firmy postup. Postup založení firmy 1) Výběr oboru podnikání a vymezení předmětu živnosti 2) Volba právní formy podnikání 3) Určení názvu a umístění.
Advertisements

Jméno autora Ing. Ladislav Novák Datum vytvoření prosinec2012 Ročník 6. Vzdělávací oblast obor tematický okruh Informační a komunikační technologie Informatika.
Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Evropský sociální fond Gymnázium, Praha 10, Voděradská 2 Projekt OBZORY Vzdělávací portál Vzdělávací portál.
PREZENTACE. INFORMAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ TECHNOLOGIE 2 Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Označení materiálu VY_32_INOVACE_14_02 Šablona III/2 Inovace a.
Ministerstvo zemědělství ČR ČZU v Praze, FAPPZ, katedra rostlinné výroby Pelero CZ (svaz pěstitelů a zpracovatelů léčivých rostlin ) XII. ODBORNÝ SEMINÁŘ.
Hodnocení bakalářské práce. Formální náležitosti BP odevzdat ve 2 vyhotoveních a v elektronické podobě (PDF) Dodržet termín odevzdání Hodnotí vedoucí.
Praktická maturitní práce STRUČNÉ POKYNY PRO PSANÍ PMZ.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_11_INOVACE_MAR35 Název školy.
POZVÁNKA Mgr. Alena Ščuková Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Ščuková. Dostupné z Metodického portálu
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Reklama a reklamní.
EU peníze školám Základní škola Čachovice a Mateřská škola Struhy, Komenského 96, příspěvková organizace Označení: VY_32_INOVACE_134_ČJLS8 Předmět: Český.
Motivační seminář projektu Motivační seminář projektu „Motivace žáků ke studiu technických předmětů“
MÁTE VE SVÝCH DATECH NEJVĚTŠÍ BOHATSTVÍ. Stávající datový sklad Pasivní homologace adresy Identifikátory subjektu IČ, jméno, příjmení, domácnost (první.
Ing. Zdeňka Šilhová Institut pro veřejnou správu Praha INTERAKTIVNÍ PERSONÁLNÍ PORTÁL PRO POTŘEBY ZAMĚSTNANCŮ VE VEŘEJNÉ SPRÁVĚ KONFERENČNÍ VZDĚLÁVACÍ.
Rozhodování. Podle typu rozhodovacího problému  za jistoty  za rizika (nejistoty)  za neurčitosti Kdo bude řešit  Skupina  Jednotlivec.
Projekt Spolupráce Zlínska a Stredného Ponitria Přeshraniční spolupráce Otrokovice
Pojistný trh nabídka a poptávka po pojistných produktech investování prostředků technických rezerv.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_11_CAS_A_JEHO_MERENI Název materiálu:
PREZENTACE K VĚDECKÉMU KOLOKVIU I, II, III
Výchova k občanství 7. ročník.
Tvorba jednoduché tabulky - rozvrh
Ročníkové práce Prezentace pro studenty třetích ročníků
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti.
Analýza trhu biopotravin
Návod na tvorbu prezentace diplomové / bakalářské práce
Základní škola T. G. Masaryka a Mateřská škola Poříčany, okr. Kolín
Základní zásady pro vedení evidence
Základní formy prodeje
Marketing, reklama a sponzoring ve sportu
PhDr. Lenka Gajzlerová jaro 2013
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
Logistika a Supply Chain Management
P2 MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ
Informatika 9. ročník (volitelný předmět)
Plánování Marketingový plán.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Zadání projektu REK 2 Kupr Jaroslav.
Společná strategie - projektové aktivity JMK a TTSK 2014+
Procvičení vzorců a funkcí v rámci jednoho i více listů
Zadání seminární práce Marketing velké sportovní akce
2. seminární úkol - projekt
Ekonomika veřejného sektoru
Plošné testování v 5. a 9. ročníku:
Zadání seminární práce Marketingový mix vybraného sportovního produktu
Zadání seminární práce Marketing velké sportovní akce
Metodologie měkkých systémů
Zásady kompozice stránky a dokumentu
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Martina Slánská Kalhousová Název.
Digitální učební materiál
Název: Pozvánka DUM:VY_32_INOVACE_VII_3_17
Zadání seminární práce Marketingový mix vybraného sportovního produktu
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
NÁZEV POSTERU Jméno a příjmení autora včetně titulů
Informační a komunikační technologie
Funkční styl administrativní
Informační a komunikační technologie Informatika Operační systémy
© 2012 STÁTNÍ ÚSTAV PRO KONTROLU LÉČIV
Informatická školení F1 Office Pro Plus
Diplomový seminář úvodní přednáška
Závěrečné seminární práce 9. ročník 2017/2018
ROČNÍKOVÁ PRÁCE pokyny ke zpracování
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Úvodní přednáška pro 1. ročník
Destinační management TO Těšínské Slezsko
Nadpis prezentace – písmo „Calibri“ varianta Bold, velikost 28bodů, zarovnání na střed Jméno Autora Citát vázající se k projektu, není povinný. Písmo „Calibri“,
Transkript prezentace:

Zadání seminární práce Marketing velké sportovní akce Cílem je zpracování marketingového auditu SA Min. národní úroveň (MČR, SP, ME, MS, LOH, ZOH)

Základní struktura Úvodní strana Základní údaje o akci Využití marketingových nástrojů Sponzoring Merchandising (prodej reklamních předmětů) a licence (symboly na produktech) Televizní práva SWOT analýza Shrnutí a závěr Přílohy

Úvodní strana Identifikace autorů (příjmení, jméno, skupina, předmět, ročník, škola, podpis) Název (Marketing ……..) Datum odevzdání

Základní údaje o akci Název, místo a čas konání Historie konání akce (stručný vývoj disciplín, pravidel, uvedení vítězů) Sportovní disciplíny, kategorie Návštěvnost

Využití marketingových nástrojů Před akcí, během akce a po akci Reklama, podpora prodeje, PR, …… Zhodnocení

Sponzoring (≠ mecenáš, donátor) Sponzorování jednotlivých sportovců Sponzorování sportovních klubů a týmů Sponzorování sportovní akce Programový sponzoring (program na podporu sportu nebo prezentace sponzora)

Merchandising a licence Merch. – podpora prodeje vlastní akce Merch. – nabídka a prodej rekl. předmětů (hloubka, šířka, cena, místo prodeje) Licence: přenos sport. image na výrobek; využití známosti symbolu; odlišení homogenního výrobku

Televizní práva Veřejnoprávní televize (ČT) Komerční televize (NOVA) Placená televize (UPC) Placené kanály (O2) Virtuální reklama a Split Screen

SWOT analýza SA Silné stránky (strengths) Slabé stránky (weaknesses) Příležitosti (opportunities) Hrozby (threats)

Formální úprava a odevzdání práce Formát A4; řádkování 1,5; okraje 2,5 cm; písmo Times New Roman; velikost písma 12; nadpisy 14 bold Rozsah práce 7 – 10 stran textu (bez příloh) včetně tabulek (grafy, obrázky, schémata, diagramy apod. uvést v příloze) Práci odevzdat do odevzdávárny nejpozději v předposledním týdnu výuky Při hodnocení je rozhodující obsahová-faktická stránka práce a současně se přihlíží i k formální stránce