Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tvorba cen v maloobchodě
Advertisements

KONTROLA zpracovala: Ing. Jaroslava Teuberová Náchod, dne
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Hotelnictví a turismus 3. tisíciletí
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
MAKROEKONOMIE – 1. ČÁST Autor: Autor: Ing. Vladimír Havlík Autor je výhradním tvůrcem materiálu. Datum vytvoření: Datum vytvoření: Klíčová.
Pojetí marketingu v neziskových organizacích. Marketing neziskových organizací Chartered Institut of Marketing: „Marketing je součástí procesu řízení,
Časová koordinace ekonomického vzdělávání ©prof. Ing. Ondřej Asztalos,CSc.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Ivo Novotný Jak vybrat dodavatele vzdělávání JAK SI SPRÁVNĚ VYBRAT... Dodavatele vzdělávání.
VY_32_INOVACE_EKO_04 MARKETINGOVÝ MIX. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova: marketingový.
Management jakosti jako úhelný kámen provozu klinické laboratoře
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový plán hotelu Ročník / obor studia:III.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_01_VZNIK.
MARKETINGOVÝ MIX.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_ZEK_715 Ročník: 2. Vzdělávací obor: M/01 Hotelnictví Téma: Písemná práce, tržní ekonomika,
1 Inovace vzdělávacího procesu založeného na získávání kompetencí prostřednictvím výstupů z učení ve studijních oborech PODNIKÁNÍ
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_19.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_20.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_02.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Číslo materiálu klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Předmět Marketing BP522 Kontaktní údaje: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. Středa.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S3_16.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_17.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_18.
 Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/  Číslo a název šablony  klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT  Číslo.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_19.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Management a řízení hotelu Název vyučovací oblasti:Managerské funkce Ročník / obor studia:IV.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S3_18.
Model struktury strategického managementu
„Multimediální vybavení ZŠ Dvorského“ Datum zahájení projektu: Datum ukončení projektu: Doba trvání projektu: 21,4 měsíce Celkové.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S3_12.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_07.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_20.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_08.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S3_08.
STŘEDNÍ ŠKOLA A VYŠŠÍ ODBORNÁ ŠKOLA CESTOVNÍHO RUCHU, SENOVÁŽNÉ NÁMĚSTÍ 12, ČESKÉ BUDĚJOVICE Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_13.
N Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ n Číslo a název šablony n klíčové aktivity III/2 n klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S3_20.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiálu.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Marketingový plán podniku
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Ekonomika provozu a podnikání Ekonomika podnikání
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Transkript prezentace:

Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/34.0963 Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiálu VY_32_INOVACE_OdP_S3_15 Popis výukového materiálu Název: Nové profesní profily a konkurence – 1. profily hotelnictví získané z jiných sektorů Autor: Bc. Pavel Lang Datum: 23.12.2013 Obor: a) 65-41-L/01 Gastronomie (nástavbové studium) b) 65-41-L/01 Gastronomie Ročník: a) - 2. ročník a b) - 4. ročník Předmět: Hotelový provoz Anotace výukového materiálu 1. Materiál je určen pro výuku předmětu Hotelový provoz a je v souladu s ŠVP 2. Materiál je prezentován žákům prostřednictvím ICT s výkladem a doplněním při současném použití učebnic Moderní řízení hotelového provozu (Ing. J. Beránek a kol., Magconsulting 2013) a Cestovní ruch pro střední školy a pro veřejnost (D. Drobná a E. Morávková, nakl. Fortuna Praha 2004) Součástí materiálu je krátký test s označením odpovědí. Další formou zpětné vazby je test jako souhrn několika realizovaných materiálů. Pro výuku je použit - PC s dataprojektorem - interaktivní tabule - interaktivní dataprojektor - učebnice

Nové profesní profily a konkurence 1. Nové profily hotelnictví získané z jiných sektorů

Management controller ve větších hotelech hlavním úkolem je analýza hotelových vnitřních nákladů a typů zákazníků, aby se optimalizoval hospodářský výsledek provádí analýzy nákladů všech hotelových aktivit (ubytování, menu pro bankety a individuální stravování, události) stanovuje optimální ceny pro různé typy zákazníků (obchodníci, rodiny atd.) a sestavuje standardní ukazatele ke zjištění obchodní činnosti v porovnání s konkurencí

Management controller Ke splnění svých úkolů musí Management controller: být obeznámen se základními technikami používat software pro hotelový management a denní hospodářský výsledek být obeznámen s celým rozsahem počítačových programů být si vědom důležitosti komunikačních a lidských vztahů, aby podpořil pokračující dialog s různými odděleními a obchodními sekcemi hotelu a s kolegy v konkurenčních hotelech

Management controller Management controller by dále měl: mít vzdělání ekonomického směru a kvalifikaci v managementu/účetnictví starat se o vzdělání hotelového managementu, optimalizaci a všeobecné dohlížení zajistit zavedení užívání nového programového vybavení do chodu hotelu

Manažer kvality úkolem je sledovat kvalitu zákaznických služeb sestavovat standardy kvality nezbytné pro každé oddělení hotelu co se týče metod navržení služeb a doporučení personálu, jak se chovat ke konečnému zákazníkovi kontrolovat poskytování služeb správným způsobem a rozhodovat o opravných měřítkách

Manažer kvality 1 Pro vytvoření kvalitních standardů služeb musí manažer kvality: analyzovat spotřebitelské chování zákazníků analyzovat výrobu služeb požadovaných zákazníky rozhodnout, jaké organizační praktiky uspokojí s největší pravděpodobností požadavky zákazníků kontrolovat, aby tyto organizační praktiky byly v souladu s hotelovým posláním

Manažer kvality 2 kontrolovat, aby organizační praktiky založené k jednání se zákazníky byly odpovídající a schopné ekonomického vývoje předávat kvalitní standardy schválené hotelovým managementem různým oddělením, ve kterých mají být použity zajistit, aby vedoucí oddělení vysvětlovali tyto standardy zaměstnancům správným způsobem být odpovědný za vnitropodnikové zaškolování personálu

Manažer kvality Odborné znalosti a dovednosti: v oblasti psychologie a sociologie CR, o metodách a technikách pohostinství a zábavy, o technikách prezentace produktu a o organizaci stravování; sbírání automatizovaných dat a metod zpracování komunikace a management mezilidských vztahů

Manažer kvality Odborné znalosti a dovednosti: organizační analýzy znalost cizích jazyků ( angličtina a jiné jazyky nezbytné) univerzitní vzdělání nebo minimálně vyšší odborné vzdělání doplněné speciálními kurzy o teorii a technice kvality vítané dovednosti: umění jednat s lidmi a empatie

Yield management manager (manažer zisků), Revenue manager (manažer příjmů) ve velkých hotelových řetězcích nebo ve velkých nezávislých hotelech některé z jejích úkolů provádí v malých a středně velkých hotelech recepce odpovědní za rozhodování, jakou cenu má hotel stanovit analýzou vývoje běžného trhu CR hlavní úkol: optimalizovat zisk hotelu stanovením takové ceny, která zajistí maximální vytíženost hotelu

Yield management manager (manažer zisků), Revenue manager (manažer příjmů) úkolem je udržovat cenový systém a analyzovat faktory, které vyvolávají poptávku po hotelových službách v konkrétním časovém období odpovědní za rozhodování o cenové politice hotelu, aby optimalizovali výrobní kapacitu na denní bázi řídí výrobní kapacitu hotelu kontrolováním a vedením optimalizačního systému každé výrobní jednotky

Yield management manager (manažer zisků), Revenue manager (manažer příjmů) Musí být schopni: identifikovat problémy plynoucí z managementu výrobní kapacity identifikovat typy obchodu, ve kterých manažeři zisku mohou nebo nemohou pracovat identifikovat, odhadnout a vypočítat cenové novinky a slevy identifikovat nejdůležitější parametry kontroly pro odhadnutí výsledků systému managementu zisku v hotelnictví organizovat nabídku jako funkci poptávky

Yield management manager (manažer zisků), Revenue manager (manažer příjmů) organizovat nabídková data v počítači uspořádat přímé optimalizační problémy provést základní prognózy v systému managementu zisku ovládat práci s počítačem znalost nejméně dvou světových jazyků a marketingu osvědčení z ekonomie, statistiky nebo matematiky doplněné kurzy o specifických aspektech CR a managementu obchodu

Děkuji za pozornost - Bc. Pavel Lang TEST Odpovězte vlastními slovy a uveďte ukázku jednotlivých problematik 1. Co je hlavním úkolem pracovní pozice Management controller ? 2. Jaká pracovní činnost je zásadní pro výkon manažera kvality? 3. Jaké odborné znalosti a dovednosti by měl mít manažer kvality? 4. Které činnosti musí Yield management manager (manažer zisků), Revenue manager (manažer příjmů) zvládnout? Děkuji za pozornost - Bc. Pavel Lang