Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ´. Ústav podnikové strategie CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím Autor BP: Jan.
Advertisements

Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Monika Deutschová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Vysoká škola.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Katedra podnikové strategie Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku.
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry Autor: Lucie Nováková, Vedoucí práce: Ing. Radka Vaníčková, Ph.D Oponent práce: doc. Ing. Hana Ezrová,
Autor práce: Denisa Vydrová Vedoucí práce: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent práce: Ing. František Martíšek České Budějovice, červen 2016.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ ČESKÉ BUDĚJOVICE ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autor bakalářské práce: Jitka Macháčková Vedoucí bakalářské práce: Ing.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Ústav technicko - technologický ZHODNOCENÍ EFEKTIVNOSTI DOTAČNÍCH TITULŮ.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Analýza bankovních produktů bank působících v České republice
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Autor: Pavel Maroušek Vedoucí: Ing. Martin Maršík, PhD.
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků Autor práce: skopalová.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Systém odměňování pracovníků
Aktuální možnosti přímých zahraničních investic v Indii
Procesní management v oddělení logistiky
Analýza konkurenčního prostředí
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vedoucí práce: Ing. Lenka Ližbetinová, Ph.D.
Analýza dopravní obslužnosti v Mikroregionu Jindřichohradecko
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE DIPLOMOVÁ PRÁCE
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Optimalizace materiálového a informačního toku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza trhu biopotravin
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Strategická analýza vybraného podniku Orsay s.r.o.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza controllingu ve vybraném podniku Autor bakalářské práce:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR Autor bakalářské.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Moderní trendy v cyklistické dopravě
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingový plán společnosti
Analýza řízení privátní značky v maloobchodní jednotce
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Optimalizace materiálových toků ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická
Analýza konkurenčního prostředí
Marketingový plán společnosti
Marketingový plán společnosti
Jankůjová Natálie Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
Finanční analýza ve vybraném podniku ve vztahu k podpoře řízení
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Komunikace se zákazníky ve vybraném podniku Autor práce: Zuzana.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Zdanění provozu motorových vozidel v České republice Autor Bakalářské práce: Irena Záhorková.
Realizace obchodního případu ve vybrané společnosti
Program obnovy venkova Jihočeského kraje v letech
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Autor bakalářské práce: Jan Zeman 17374
Digitální učební materiál
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ústav podnikové strategie Analýza komunikačních chyb řídících pracovníků ve vybrané společnosti.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry obchodní jednotky C&A
Transkript prezentace:

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářským zbožím Autor bakalářské práce: Jiří Bauer Vedoucí bakalářské práce: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. Jana Řeháčková České Budějovice, červen 2016

Motivace a důvody k řešení daného problému Vlastní zájem o dané téma Získání odborných znalostí Dostupnost potřebných zdrojů a informací

Cíl práce Cílem práce je nejprve provést analýzu současného stavu řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářským zbožím, poté zhodnotit tento současný stav a následně navrhnout doporučení pro změny, které by vedly ke zlepšení současného stavu. V rámci navržených doporučení je potřeba identifikovat související náklady a zároveň očekávané přínosy.

Výzkumný problém Jak uplatnit strategii CRM v maloobchodní jednotce Albert hypermarket v DOC Mercury? Jakými způsoby prosadit CRM v maloobchodní jednotce Albert hypermarket v DOC Mercury? Jakými prostředky docílit účinné úrovně CRM v maloobchodní jednotce Albert hypermarket v DOC Mercury?

Použité metody Teoretická část: Využití odborné literatury Aplikační část: Dedukce Pozorování SWOT analýza Analýza konkurentů Dotazníkové šetření

Představení společnosti Název: AHOLD Czech Republic, a.s. Hlavní sídlo: Radlická 117, 158 00 Praha 5 Nové Butovice Vstup na český trh: 1990 Právní forma: akciová společnost Činnost společnosti: prodej potravinářských a nepotravinářských výrobků Vybraná jednotka: Albert hypermarket v DOC Mercury Sídlo jednotky: Nádražní 1702/57, 37001 České Budějovice

SWOT analýza SWOT matice Silné stránky (S) Slabé stránky (W) 1,78 0,67 Příležitosti (O) 1,68 SO WO Hrozby (T) 1,44 ST WT Ofenzivní strategie – využití všech příležitostí a silných stránek Výrazná silná stránka – umístění obchodní jednotky Výrazná slabá stránka – kvalita a rychlost obsluhy

Albert hypermarket (OC Mercury) Analýza konkurentů Charakteristika Konkurent A B C D Jméno podniku Albert hypermarket (OC Mercury) Kaufland Tesco Globus Odhad tržeb v řádech miliard Cenová výhoda 2 3 4 Kvalitativní výhoda Technologická základna 1 Odbytová základna Merchandising Vážnost konkurence Parkování Space management Nákupní atmosféra Nejvýznamnější hrozbou Globus Má řadu věrnostních programů a vyspělé technologické vybavení

Dotazníkové šetření Věrnostní programy Kvalita a rychlost obsluhy Sortiment Kvalita zboží Vlastní značka Struktura respondentů

Návrhy a opatření Rozšíření sortimentu Věrnostní programy Motivace zaměstnanců Zavedení samoobslužných pokladen Informační tabule Prezentace výrobků vlastní značky On-line nakupování Rozhlasový reklama

Závěrečné shrnutí Řízení vztahů se zákazníky v obchodní jednotce Albert hypermarket v DOC Mercury Cíl práce byl splněn Výzkumné problémy zodpovězeny Navrhnuta opatření

Doplňující otázky Vedoucí: Jakým způsobem jste vytipoval konkurenty (Kaufland, Tesco, Globus)? Oponent: Jaký růst tržeb vykazuje konkrétní popisovaná jednotka DOC Mercury?

Děkuji za pozornost