Tercie Gymnázia Třeboň – výsledky monitoringu „Co od nás ODPADá?“

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
aneb CO JSME SE O NICH DOZVĚDĚLI V 7. TŘÍDĚ
Advertisements

Země a Měsíc ZKOUŠÍM, BÁDÁM … ZŠ a MŠ Olšovec, přísp. org.
Vyrobila 8. třída ZŠ Pustiměř
Nesudˇ knihu podle obalu…
Menší testík z matematiky. Tak schválně, kolik je 2+2?? 422.
Aneb kdo ještě vydržel v tomhle ústavu
Produkce odpadů 2002 – 2007 obce ORP Šumperk
Kamarádi :o) :o).
PaedDr. Zuzana Horváthová, Ph.D. doc. Ing. Josef Abrhám, Ph.D.
Noc ve škole Sára Marynioková.
Blondýnka a kvíz. Jedna blondýnka se zúčastnila kvízu inteligence v "Life TV Show ". Výhra : EUR. TV-Showman ji dal následující otázky: 1. Jak.
Jak jsme třídili a jak třídíme odpad Základní škola ve Vejprtech M.Nuslauerová Projekt Rodinné výchovy- Životní prostředí a vliv na naše zdraví Rok 2007/2008.
Český jazyk 3.třída Ostrov pokladů-Jiří Žáček- práce s textem
NESEPARUJ SE!!! SEPARUJ!!! ZŠ Vyškov Letní pole.
Člověk a zdraví Výchova ke zdraví První pomoc ve škole VY_32_INOVACE_19 Sada 8 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracovala:
Online jazyková výuka v praxi. rychlost srozumitelnost efektivita Přenos informací.
NAŠE ŠKOLA A TŘÍDA SOU JINDŘICHŮV HRADEC Naše škola se nachází v Jindřichově Hradci v ulici Miřiovského…….
Světelné jevy Optická prostředí Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Co víš o recyklaci?.
Dne 9. prosince si učitelé I. a II. stupně i při vánočním shonu a přípravách na Vánoční jarmark udělali čas a zúčastnili se kurzu Alternativní formy.
Song Presentation. RL10 nová slova Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Jak napsat ročníkovou práci
PRÁCE S GIMPEM. Úvod PRVNÍ HODINU NÁS NÁŠ PAN UČITEL MGR. ALEŠ SEKAL SEZNAMOVAL SE SOUTĚŽÍ. ROZDAL NÁM PAPÍRY A MĚLI JSME NAKRESLIT NÁŠ NÁVRH NA TÉMA.
Výroba a recyklace papíru
Dne 29. ledna 2015 se žáci dočkali zaslouženého vysvědčení. Tento den si zpříjemnili „Muzikálovým a filmovým festivalem“. Zúčastnili se všichni žáci školy.
6. TŘÍDA .
VTIPY MegaPrdel-CZ.
Všechno to začalo na náměstí S panem Andersenem a starostou.
Principy interaktivního programu. Co je to interaktivní program? Jedná se o program, během kterého jsou třída i lektor v intenzivním kontaktu – nejedná.
EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Inovace výuky v PrŠ Horní Česká Šablona - název/číslo: III/2 Inovace.
Hoření – motivační experiment Nehořlavý kapesník
BUDOUCÍ DEVÍTKA. Naší třídu tvoří nyní 14 žáků. Kluků je sedm a dívek dnes už také sedm. Tvoříme vyrovnaný počet. Naší třídu tvoří nyní 14 žáků. Kluků.
Jaký je rozdíl mezi tchýní a miminem
Mé studium na 4.ZŠ v Chebu Michaela Bernardová.
VÝSLEDKY SBĚRU PAPÍRU Který se uskutečnil –
Temperované ladění.
VYUŽITÍ VÝSLEDKŮ TESTOVÁNÍ 1. ROČNÍKŮ
VYUŽITÍ MENTÁLNÍHO MAPOVÁNÍ V PŘEDŠKOLNÍM VZDĚLÁVÁNÍ 2.
Vědomostní kvíz Medvídka Pú Zde vložte obrázek dostupný z Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
Moje prezentace Aneta Trpišovská
STÁŽ SLOVINSKO 2015 Stáže se zúčastnily: P. učitelky: Hana Kunzfeldová, Bc. Olga Širanová z MŠ Okružní 23, Bruntál Navštívené školy: MŠ Škofije Pedagogická.
CESTA PAPÍRU Recyklace. Doma  Já, Nikol a Olča jsme si vyrobily papírového panáčka Žoseffu.  Po nějakém čase se Žoseffa stala nepotřebnou, a tak stala.
tlusté, tenké, hloupé i ty vychytralé, černovlasé, blonďaté
Tereza Pecánková.
Začínáme besedou na téma Co s odpadem a zkoušíme recyklaci papíru Touto besedou nás provázel pan učitel Jan Kopřiva. Naučili jsme se tu i papír vyrobit.
Kdo studuje na víceletých gymnáziích (a proč)? Petr Soukup, PedF a FSV UK
M. Danihlíková E. Martinková. 1. třída Do první třídy jsme přišli jako malé, roztomilé a hlavně natěšené dětičky. Jenže jsme ještě netušili co nás čeká.
Statistika Sk ř ivan, Dvo ř á č ek 8.D. Výb ě r: oble č ení elektronika jídlo kosmetika hra č ky (jen 6. ro č ník) Ptali jsme se 16ti ž ák ů z ka ž dého.
Historie studia 1. ročníku Studovat jsem začal na střední průmyslová škola strojní a elektrotechnická Liberec. Přihlásil jsem se na obor strojírenství,
Postižení mezi námi Název projektu: OP VK
M Ý M A O Č I M A TEREZA NAVRÁTILOVÁ. ANGLIE-2002/STUDIJNÍ POBYT Do Anglie jsem byla poslána (letecky) svým milovaným otcem, prostřednictvím Student Agency.
HELFÍKŮV KOTÁR 2016 ADÉLA GABRHELOVÁ A MAGDA ŠEVČÍKOVÁ.
Páteřní doprava ve městě Verze na web Město na zelné louce.
Prevence sociálně patologických jevů
Číslo podstatných jmen
Naše škola 1.
PřIjímací řízení na GJŠ
DM 2t – epidemie 21.století.
Aneb kdo ještě vydržel v tomhle ústavu
Justina Danišová, Jan Froněk - vzdělávací centrum TEREZA
Název školy: Gymnázium Lovosice, Sady pionýrů 600/6
MATEMATIKA – GEOMETRIE 7
Co je správně? Byli jsme u babičky v Třeboni Bily jsme u babičky v Třeboni.
Naše 7 Třída.
VIRY- „život“ bez buňky
Analýza vzdělávání na českých SŠ
Vánoční radování Prosinec 2016.
Transkript prezentace:

Tercie Gymnázia Třeboň – výsledky monitoringu „Co od nás ODPADá?“ Zúčastnilo se 25 žáků z 30. Rozdělení: kluci (5) x holky (20) „Třeboňáci“ (10) x „přespolní“ (15) blond (10) x hnědovlasí (10) x černovlasí (5)

Přes 70 kusů zaznamenalo 14 žáků – tam, kde netvořily naprostou většinu posmrkané kapesníky, to lze brát jako signál poctivého zaznamenávání. Více než lektor vyhodily kusů odpadu 4 holky (2 brunety, blondýna a černovláska, všechny z Třeboně).

Silně ovlivněno papírovými kapesníky často vyhazovanými kvůli třídní epidemii rýmy. Tou nebyl postižen lektor, ve třídě se s ní potýkaly zjevně takřka 2/3 žáků. Grafy se téměř shodují, pouze u lektora je vidět, že z netříditelných odpadů netvořily většinu posmrkané papírové kapesníky. Nejvíc byli rýmou postiženi přespolní blonďatý a černovlasý kluk, mezi holkami pak většina brunetek a jedna blondýna a černovláska.