Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/34.0963 Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiálu VY_32_INOVACE_ICT_I_S1_18 Popis výukového materiálu Název: ČSN 01 6910 – Odmítnutí objednávky, storno Objednávky Autor: Pavel Lintemer Datum: 3. 4. 2013 Obor: 65-41-L/01 Gastronomie Ročník: 1. ročník Předmět: IKT – Informační a komunikační technologie Anotace výukového materiálu 1. Materiál je určen pro výuku předmětu IKT a je v souladu s ŠVP. 2. Materiál je prezentován žákům prostřednictvím dataprojektoru na učebně IKT s výkladem včetně názorných ukázek Cíl: žák se seznámí tvorbou dokumentů dle normy ČSN 01 6910
ČSN 01 6910 – Storno objednávky Hlavní znaky Storna objednávky Storno objednávky vydává odběratel (objednavatel) Ruší svojí objednávku na základě nějakého důvodu
ČSN 01 6910 – Storno objednávky Jak stylizovat storno? Odkaz na předešlou nabídku Zdůvodnění storna nebo změny objednávky Omluva
ČSN 01 6910 – Odmítnutí objednávky Hlavní znaky Odmítnutí objednávky Odmítnutí objednávky vydává dodavatel Ruší objednávku na základě nějakého důvodu Typicky: objednávka bez předchozí nabídky pozdě zaslanou objednávku objednávku s pozměněnými údaji
ČSN 01 6910 – Odmítnutí objednávky Jak stylizovat storno? Poděkování za objednávku Odmítnutí objednávky s uvedeným důvodem Nová nabídka
ČSN 01 6910 – Storno objednávky Co má obsahovat storno objednávky? Adresa objednavatele Odvolací údaje Adresa dodavatele Datum Krátký popis Oslovení Text storna objednávky Razítko, podpis Firemní údaje
ČSN 01 6910 – Odmítnutí objednávky Co má obsahovat odmítnutí objednávky? Adresa dodavatele Adresa objednavatele Odvolací údaje Krátký popis Oslovení Text odmítnutí objednávky Razítko, podpis Firemní údaje
Zadání úkolů Vypracujte storno dříve vytvořené objednávky (nabídky, minulá hodina). Jako důvod storna uveďte například výběr jiného dodavatele, nedostatek financí, chybu v objednávce atd.. Soubor uložte do své složky pod názvem „storno objednávky“
Řešení úkolů
Použité materiály: HADAČOVÁ, Hana a kol. Korespondence v obchodní praxi. Praha: Verlag Dashöfer, 1998, ISBN 80-902247-8-4.