Nákup materiálu a služeb

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Novinky v řízení zásob 2008 Martin Schlosser Skalský Dvůr
Advertisements

Individuální projekt „Podpora sociálních služeb v Jihočeském kraji“ Realizace dodávek, financování, vykazování činnosti Jana Moravcová
Optimalizace stavu zásob
ing. Květoslava Plechatá
Internetová učebna pro nelékařské zdravotnické pracovníky,
Nákupy na LF MU Ing. Jitka Smutná,
Stipendia. 2 Legislativní rámec Zákon o vysokých školách (§ 91) Stipendijní řád Směrnice Upa č. 6/2013 Pravidla pro přiznávání a výplatu stipendií.
Výzkumné projekty MPO řešené v r na ZČU náležitosti účetních dokladů na ZČU u projektů se samostatným bankovním účtem.
Novinka 2005_ vícebarevné otisky - MCI. Barvy dělají život mnohem zajímavějším_.
Mobilní přepážky Letiště Praha - Ruzyně. Všeobecné podmínky Přepážky jsou umístěny v příletové hale, dle žádosti na Terminálu 1 nebo Terminálu 2, vždy.
Návod k registraci CIS (zákaznický informační systém)
Materiálové náklady, služby – objednávkový systém Hlásková A.
Obor: H/01 Kuchař-číšník
Předmět: Účetnictví, Aplikace, Účetní software
Prezentace společnosti ZAJDO Transport Logistics s.r.o.
Individuální projekt „Podpora sociálních služeb v Jihočeském kraji“ Realizace dodávek, vykazování činnosti, financování Ing. Jana Moravcová
Databázové systémy 2 Cvičení č. 2 Fakulta elektrotechniky a informatiky Univerzita Pardubice.
Realizace Vnitřních grantů Obecné informace k realizaci projektu/harmonogram Realizace začíná podáním návrhu na přiznání stipendia na GO, podávat.
Účetní doklady Autor: Ing. Martin Svoboda, DiS.
Porada pracovníků dílčích knihoven kateder fakult ČVUT
Činnost oddělení Zásobování
Vyřizování objednávek (objednávkový cyklus, formy objednávek)
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Adamčíková Zdeňka Název šablonyIII/2.
- DODACÍ LIST – seznam zaslaného zboží a jeho množství (resp. seznam provedených prací). Odběratel si podle dodacího listu může zkontrolovat úplnost dodávky.
Elektronická fakturace Jan Petr, Bylo odcizeno 55 miliónu korun Policie obvinila z podvodu úředníka pražského magistrátu Zajistit se podařilo.
Věrnostní klub - ČEDOK.
Pokladní doklady Střední odborná škola Otrokovice
INTERNETOVÝ OBCHOD S POČÍTAČOVÝMI KOMPONENTY. PŘEDSTAVENÍ SKUPINY Zuzana Malaníková Ondřej Břížek Aleš Pěnkava Jiří Vávra Jaromír Veber.
HOTOVOSTNÍ PLATEBNÍ STYK Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Lucie Kavanová. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší.
Individuální projekt „Podpora sociálních služeb v Jihočeském kraji“ Realizace dodávek, vykazování činnosti, financování Ing. Jana Moravcová
Předmět: Účetnictví, Aplikace, Účetní software Téma: UCTO200X – program pro daňovou evidenci Skladová evidence, příjem na sklad s přenosem údajů do jiné.
HOSPODAŘENÍ pro rádce.
Příklad na zpracování účetních dokladů
KOMUNIKAČNÍ SPECIFIKA IN STORE KOMUNIKACE
Czech POINT ve službách České pošty aneb Česká pošta ve službách Czech POINTU Petr Stiegler náměstek generálního ředitele pro veřejnou správu a eGovernment.
Struktura oběhu dokladů
Účtování zboží Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Marcela Vlachová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
NÁZEV PROJEKTU: ICT VE VÝUCE OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_UCE_587 R OČNÍK : 1. V ZDĚLÁVACÍ OBOR : L/51 PODNIKÁNÍ T ÉMA : Ú ČETNÍ DOKLADY - NÁLEŽITOSTI.
Účetnictví a rozbory I Ing. Hana Jurajdová, Ph.D. katedra veřejné ekonomie (dveře 525) Tel.:
STRUKTURA OBCHODNÍ FAKTURY Administrativní technika: Martina Kotrčová, Martina Rychlíková, Marie Tošovská VSRR, 1. ročník, 2007/2008.
Projekt Sociální služby v Ústeckém kraji. DŮLEŽITÉ INFORMACE K EKONOMICKÉ STRÁNCE POSKYTOVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB.
Předběžná finanční kontrola Příkazce operace. Úvod S účinností od byl na fakultě upřesněn vnitřní kontrolní systém předběžné finanční kontroly.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Ing. Zdena Rojíková Název materiálu: VY_32_INOVACE_9_PISEMNA_A_ELEKTRONICKA_KOMUNIKACE_07.
 Smlouva o poskytnutí účelové dotace čl. V., odst. 14 (Pověření poskytováním SOHZ čl. IV., odst. 13) a dále Metodika PK část XIII., odst. 13  mezní.
Setkání s doktorandy Setkání s doktorandy
Služební cesta Účast na konferencích. Směrnice kvestora 2/2012 na internetových stránkách univerzity (formuláře jsou přílohou směrnice) Formuláře:  Nepojmenovaná.
Další služby internetu Šablona 32 VY_32_INOVACE_7_10_Další služby internetu.
Platební styk Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Alena Hůrková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Služební cesta Účast na konferencích. Směrnice kvestora 2/2012 na internetových stránkách univerzity (formuláře jsou přílohou směrnice) Formuláře:  Nepojmenovaná.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Marie Hovorková. Dostupné z Metodického portálu ISSN Provozuje Národní.
UNINFOS 2011, Prešov, Dynamické nákupní systémy −−− Řešení pro veřejné zakázky v operačních programech J. Kohoutková, Z. Machač.
„CZECH POINT e-shop – výpisy poštou“ Petr Stiegler – náměstek generálního ředitele pro veřejnou správu a eGovernment Tisková konference,
Nákup odborné literatury Informace pro vědu a výzkum - Kurz pro doktorandy 2010 Ústřední knihovna ČVUT
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_JAROSLAV_HRUZA_SPOLECENSKA_HOSTINY_OBJEDNAVKA_HOSTIN_PREZENTACE_05 Název školyStřední škola služeb,
Zpracovali: Ing. Alena Zitová, Ing. Alena Nechutová (SOŠ Nové Město na Moravě) * Žákovský minipodnik 1.
Postup při uveřejňování smluv prostřednictvím formuláře
Struktura obchodní faktury
Dotační program Podpora včelařství 2016 Krok za krokem
Büroprofi s.r.o. – České Budějovice
PUMA x FACR jedna z největších sportovních firem světa
Dotační program Podpora včelařství 2015 Krok za krokem
Účetní dokumentace a její náležitosti
DAŇOVÁ EVIDENCE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Marie Hovorková. Dostupné z Metodického portálu ISSN
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Přihlášení.
ACTIVA s. R. O e-shop
Úvod od MS Dynamics NAV Příklad nad podej a následky tohoto procesu v systému (sklad, položky zákazníka a věcné položky ( finanční transakce na účtech.
Podzimní setkání zástupců CKP 7. listopadu 2017 Hotel Prokopka, Praha
Stručné poznámky k opakování PIS1 - PIS2-druhá část
Úvod MS Dynamics NAV Příklad nákupu zboží a následky tohoto procesu na stav skladu, saldo dodavatele a položky hlavní knihy (věcné položky) Ing.J.Skorkovský,CSc.
Transkript prezentace:

Nákup materiálu a služeb Požadavek na objednávku Nákup za hotové (přes pokladnu UTB) Fakturační adresy

Nákup materiálu a služeb Ke každé faktuře musí být objednávka, a to i v případě, že něco objednáváte přes e-shopy. Objednávku si zajistíte takto: vyplníte požadavek na objednávku, který musí být podepsán školitelem a příkazcem operace (u studentských projektů IGA je to proděkan Chramcov) u požadovaných položek uvádějte i běžný český název kvůli zaúčtování (např. externí paměť apod.) pokud se nejedná o spotřební materiál (chemikálie, kanc. potřeby) nebo službu, je nutné uvést místnost, kde bude požadovaná věc umístěna a také hmotně odpovědného pracovníka (nejčastěji je to školitel) při objednávání přes e-shop: na požadavek napište „NEPOSÍLAT OBJEDNÁVKU“, ale dávejte pozor na správné zadání fakturační adresy, faktura nesmí být na jméno vaší osoby

Nákup materiálu a služeb e-shopy vám ve většině případů pošlou objednané věci na dobírku, pak je postup takový, že dobírku převezmete, uhradíte a po té vyúčtujete na pokladně (viz níže nákup za hotové) univerzita neakceptuje zálohové faktury na zboží kancelářské potřeby vždy objednáváme z Activy (pouze z nákupního koše), uvádějte na požadavek i jejich objednací čísla na požadavku musí být alespoň předběžná cena při nákupu zboží ze zahraničí počítejte s proclením (příp. doklady odevzdejte na ek. odd. p. Barcuchové a proclení zajistí univerzita) Požadavky, které nejsou hrazeny z IGA projektů řešíte se sekretářkou ústavu

Proděkan Chramcov a garant projektu(u IGA)

Nákup materiálu a služeb Při nákupu za hotové je nutné vyplnit formulář Vyúčtování nákupu (na internetu nebo na odd. tvůrčích činností) a nalepit pokladní doklad. Tento formulář opět musí podepsat garant projektu a proděkan Chramcov (u IGA), Nákup za hotové, který není hrazen z IGA projektu, řešíte se sekretářkou ústavu

Fakturační adresy Česky: Anglicky: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně  nám. T. G. Masaryka 5555 760 01 Zlín IČ: 70883521, DIČ: CZ70883521 Tomas Bata Univerzity in Zlin Nam. T. G. Masaryka 5555 760 01 Zlin Czech Republic ID: 70883521 VAT I.D.: CZ708835821

Fakturační adresy Česky: Anglicky: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně  Nad Stráněmi 4511 760 05 Zlín IČ: 70883521, DIČ: CZ70883521 Tomas Bata Univerzity in Zlin Nad Stranemi 4511 760 05 Zlin Czech Republic ID: 70883521 VAT I.D.: CZ708835821

Všechny doklady odevzdávejte neprodleně