Bojíte se francouzštiny?

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Střední průmyslová škola a Střední odborné učiliště Uničov Modelářsko-robotický a CAD/CAM kroužek PROJEKT OPVK - PODPORA TECHNICKÉHO A PŘÍRODOVĚDNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ.
Advertisements

Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Občanská výchova Název materiálu VY_32_INOVACE_20_ Volba povolání Autor Motejlková Věra.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
ICT ve výuce jazyků Mgr. Jana Sochorová Základní škola a Mateřská škola Česká Bělá.
Období vzniku: duben _inovace_FG.9.48 Autor : Vladimír TesaříkČlověk a svět práce, finanční gramotnost, nové auto.
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
- vše pro úspěšný nábor nových řidičů 1 REGIONÁLNÍ SEKTOROVÁ DOHODA ÚSTECKÝ KRAJ v oblasti autodopravy, výchovy a vzdělávání.
Využití ICT ve výuce anglického jazyka Autor:  Mgr. Markéta Šimková  PaedDr. Iva Jinková Brno Využití ICT ve výuce AJ1.
Chcete se něco dozvědět o naší škole? Potom …VstupteVstupte.
Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Praxe Portsmouth Výběrové řízení  Přihlášky- průměry známek z předchozích ročníků, známky z angličtiny, absence, motivace k přihlášení se na stáž.
Aktivity a projekty Lísky na podporu spolupráce v regionu Pomáháme lidem porozumět přírodě a být dobrými hospodáři přírodního i kulturního dědictví.
Ondřej Hýsek, Gymnázium INTEGRA BRNO Učíme o Moravě.
Vztahy a pravidla soužití - škola. ZPRACOVAL Mgr. Alena Jakubcová ŠKOLA ZŠ Bor, Školní 440, , příspěvková organizace TÉMA Umění, kultura, sport,
ČISTÉ BOTY NA KAŽDÉM KROKU HEUTE CZ, s.r.o.. O nás Co nabízíme Program SHINE & GO Naše zařízení.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Setkání se studenty přijatými na FCHT Petr Zámostný proděkan pro pedagogickou činnost.
Poziční analýza školy Mgr. Miloslav Hubatka.
Setkání zástupců 1. ročníků
Čas, kdy si musím vybrat, co dál…
Daňová evidence STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ
První informativní setkání
Maturitní zkoušky 2014 ke dni
Německý jazyk Gymnázium Jírovcova 8 Prezentace německého jazyka
S Europassem ukážete, co umíte
Ekonomika organizací Rozhodování.
EU_32_sada 2_14_PV_Druhy map a jejich využití_Duch
Odborná praxe v Německu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Implementace Krajského akčního plánu Jihočeského kraje I
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo materiálu: VY 32 INOVACE 11/04 Název materiálu: Duchovní a světská hudba Zpracoval: Mgr. Bc. BcA. Michal Jančík.
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_05_FAZE_MESICE Název materiálu:
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
MEZILIDSKÁ KOMUNIKACE II.
WORD Číslování stránek
BPH_EKOR Ekonomika organizací podzim 2012
Dětský klub Malý drak.
MINIMATURITY
Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola Teplice,
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Právo sociálního zabezpečení
Řemesla Aktivní motivace žáků ZŠ = jistota pro budoucnost řemesel
VY_32_INOVACE_021_Lidová píseň_HV_CUP
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Sandra Tichá
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Autor: Mgr. Jana Burdzová
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Revoluce ve Francii
Žákovský parlament Vypracovali: Vojtěch Halík, Anna Adámková, IX.A
Děti jsou naše budoucnost
Průběh tvorby Školních akčních plánů (ŠAP) v Libereckém kraji
PRŮMYSLOVÁ REVOLUCE - OPAKOVÁNÍ
Západní Evropa VY_32_Inovace_03KR-7
Raný novověk - společnost
Střední průmyslová škola Ostrov
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola
Globální problémy současného světa 3 – Populační vývoj, negramotnost
Ekologie a životní prostředí
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška
Krajský metodický kabinet STROJÍRENSTVÍ
KURÝR dlouhodobá brigáda
Spolupráce s rodiči a komunitou
Zřizování nových příček
Schůzka fakultních provázejících učitelů a metodiků praxe Katedra primární pedagogiky PdF MU (Galerie RUV)
Strategické řízení a plánování
Ekologie a životní prostředí
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Nábor z ČR do celého světa
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Transkript prezentace:

Bojíte se francouzštiny? ZBYTEČNĚ !

Co na obtížnost francouzštiny říkají průzkumy ve světě? Kategorie 1 – jednoduché jazyky Kategorie 2 – středně obtížné jazyky Kategorie 3 – obtížné jazyky

A jak ji vidí naši žáci? A proč si vlastně francouzštinu vybrali? „Umět francouzsky byl vždy můj sen, a proto jsem byla hrozně ráda, když byla možnost si ji zvolit jako druhý jazyk. Rozhodně to není nejjednodušší jazyk a já nejsem úplně jazykový typ, nicméně pokud se tomu budete alespoň trochu věnovat myslím si, že za 4 roky studia si odnesete minimálně velice dobré základy.“ Sabina Vankó 2.A „Moje hlavní důvody, proč jsem si vybral francouzštinu, byly za prvé ty, že tento jazyk je podle mě velmi hezký a vznešený. Můj druhý důvod pro volbu tohoto jazyka byl ten, že jsem se vždy chtěl podívat do Francie a díky tomu, že bych uměl francouzsky, bych se mohl domluvit s tamním obyvatelstvem, protože jak všichni víme, Francouzi neradi mluví jiným jazykem, než svojí rodnou řečí.“ Adam Janů 3.E „Francouzštinu jsem si vybral, protože se s ní mluví v Evropském parlamentu, a je po angličtině často používaná populárními zpěváky.“ David Sukdol 3.E „Francouzština je sice těžký jazyk, ale myslím si, že se rozhodně dá naučit. Mě osobně francouzština baví, a i když s ní mám někdy trápení, rozhodně stojí za to se ji učit, Věřím, že ji někdy uplatním.“  Barbora Krejčová 2.B „Francouzštinu jsem si vybrala proto, že se mi tento jazyk vždy velmi líbil. Nechtěla jsem strávit sedm let studiem jazyka, který se mi nelíbí a který bych nepoužívala ráda. Není to jazyk, kterým by se člověk domluvil jen ve Francii, jak si většina lidí myslí, naopak je po světě rozšířená více, než by člověk čekal. Za svou volbu jsem ráda, je to krásný a velmi zajímavý jazyk.“ Veronika Kazdová 3.E

Jak probíhá výuka? Učebnice čtyřleté studium Učebnice osmileté studium

Školní a mimoškolní aktivity Francouzský klub – nepovinný předmět rozšiřování slovní zásoby za využití autentických materiálů – písně, literární texty, filmy atd. setkání žáků z různých jazykových skupin, vzájemná pomoc projekt AISEC jazykovou výuku vedou zahraniční lektoři ve francouzštině Spolupráce s Francouzskou aliancí Pravidelné akce Den jazyků, Festival francouzského filmu, Dny frankofonie, Konverzační soutěž ve francouzštině Jednorázové akce Fórum zaměstnání s francouzštinou divadelní představení francouzského komika Stéphana Poignanta

Zahraniční exkurze 2005 Bretaň, Normandie, Paříž (poznávací exkurze) 2013 Bretaň, Paříž (poznávací exkurze s pobytem v rodinách) 2017 Paříž, Versailles (poznávací exkurze)

Naše úspěchy První místo v krajském kole konverzační soutěže ve francouzštině 29.3.2017

Možné uplatnění - francouzské firmy v ČR

Děkujeme za pozornost a těšíme se na Vaše dotazy při rozřazování!