Tvorba PA a ŠAP na SŠ a VOŠ Miloš Rojka Hradec Králové 9. 11. 2016
Proč IPo - individuální projekty ostatní ŠAP Výzva pravděpodobně 2. pololetí 2017 nebo 2018 Podmínkou bude zpracování ŠAP, který bude detailně stanovovat cíle aúkoly vjednotlivých strategických oblastech (oblastech intervencí) 2
Proč „Šablony“ - projekty se zjednodušeným vykazováním PA Výzva 2017 nebo 2018 témata zaměřená na podporu vzdělávání v oblastech povinných intervencí už bude třeba mít zpracovaný PA, který v sobě bude zahrnovat cíle a úkoly řešené jak šablonami 2016, tak šablonami 2017, resp. 2018 Další výzva pravděpodobně 2019 nebo 2020 podmínkou opět zpracovaný PA, který bude navazovat na předchozí PA 3
JAK Vychází z KAP 6 povinných oblastí Rozvoj kariérového poradenství Podpora kompetencí k podnikavosti, iniciativě a kreativitě Podpora polytechnického vzdělávání Podpora odborného vzdělávání včetně spolupráce škol azaměstnavatelů Rozvoj škol jako center dalšího profesního vzdělávání Podpora inkluze 4
Rozdíl mezi ŠAP a PA Pro tvorbu ŠAP a PA platí stejná pravidla a postupy ŠAP - pro všechny povinné oblasti (+ příp. další nepovinné ivlastní) PA - jen pro vybranou oblast nebo oblasti (povinné, nepovinné i vlastní) 5
Zpracování vzorového ŠAP Konzultace se školami Dokončení ŠAP/PA KDY Zpracování vzorového ŠAP listopad – prosinec 2016 Konzultace se školami průběžně Dokončení ŠAP/PA červen 2017 6
Děkuji Vám za pozornost Miloš Rojka 608 850 290 milos.rojka@nuv.cz 7