Multimediální prezentace vzdělávacích oblastí ŠVP

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_FY_2E_PAV_01_Světlo.
Advertisements

Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: RNDr.Ivana Řehková NÁZEV:VY_32_INOVACE_ R12_ Měřítko TEMA: Matematika 7. ročník.
Téma: Úvod do předmětu Odborné kreslení Vypracoval: Mgr. Jan Ruml.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_BOZENA_SEDIVA_HOLENI A UPRAVA VLASU A VOUSU_11 Název školy Střední škola služeb, obchodu.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Fyzika 6 Autor: Mgr. Zuzana Vimrová 1. Co je větší? 15 cm30 cm 100 m6000 mm 15 cm3 m.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ J. E. Purkyně Libochovice AUTOR: RNDr. Adéla Lipšová NÁZEV: VY_52_INOVACE_23_BEZPEČNOST PRÁCE TÉMA: BEZPEČNOST PRÁCE ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola a mateřská škola Lázně Kynžvart Autor: Mgr. Petra Šandová Název: VY_32_INOVACE_5B_INF3_16_ Téma: pro 4.,5.ročník ZŠ, vytvořeno:
Obdélník Pro kreslení obdélníku používáme nástroj obdélník. Lze také použít příkazový řádek a příkaz obdélník:
Zatoulaná klubíčka prostorové vztahy NA, POD, ZA, PŘED, VPRAVO, VLEVO.
Označení materiáluVY_32_INOVACE_INF_11 Název materiáluMalování I AutorMgr. Radomil Kryl Typ aplikacePrezentace Ročník5. PředmětInformatika AnotaceŽáci.
Stavební výkresy CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_OK_TP_01
Měření délky pevného tělesa
schodiště CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_OK_TP_09
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Podstatná jména hromadná, pomnožná, látková
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_20_Rovinné útvary
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Náš svět Tematická oblast
Název školy: Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
ŠKOLA: Městská střední odborná škola, Klobouky u Brna,
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Název školy: Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:
Základní škola a Mateřská škola Řepníky
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Barva světla, šíření světla a stín
VY_32_INOVACE_10_Malování Windows I.
Ing. Renata Segmüllerová
Obvody a obsahy rovinných obrazců 3.
Kreslení ve Wordu Autor: Mgr. Jiří Maršík
Autor: Mgr. Svatava Juhászová Datum: Název: VY_52_INOVACE_26_FYZIKA
ELEKTŘINA VY_32_INOVACE_05-22 Ročník: VI. r. Vzdělávací oblast:
výtvarné vyjadřování od nejstarších dob
Základní jednorozměrné geometrické útvary
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Název školy: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
Pravidla pro vytváření výkresové dokumentace sestav
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Zlomky Složené zlomky..
Lom světla Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Francová Alena
EU_32_sada 2_13_PV_Kartografie_Duch
Zlomky Čísla smíšená..
MATEMATIKA Poměr, úměra.
Čtverec kružítkem Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a praktická škola Arkadie o.p.s AUTOR: Bc. Vladimíra Benediktová NÁZEV: VY_32_INOVACE_206_FYZIKA_LÁTKY TÉMA: LÁTKY ČÍSLO PROJEKTU:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a praktická škola Arkadie o. p. s.
Tělesa –čtyřboký hranol
MATEMATIKA – GEOMETRIE 7
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
NÁZEV: VY_32_INOVACE_08_12_M9_Hanak TÉMA: Jehlan OBSAH: Objem
VLEČENÍ MOTOROVÝCH VOZIDEL
7. Druhy čar, měřítka zobrazení, písmo Technická dokumentace
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Zemní práce a zakládání staveb
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Pythagorova věta – příklady
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Světelné jevy -shrnutí
Zoner Callisto 4 Callisto 2 – barvy, stín, šipky, vrstvy.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJS.2.Bal.33_Hmyz Datum: 3.
Jednotky délky VY_32_Inovace_16 TK-1 Mgr
Matematika + opakování a upevňování učiva
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
OBVOD A OBSAH SLOŽITĚJŠÍCH OBRAZCŮ
ZÁKLADNÍ TĚLESA V MONGEOVĚ PROMÍTÁNÍ
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_07_M7_Hanak
Transkript prezentace:

Multimediální prezentace vzdělávacích oblastí ŠVP I. Základní škola Zruč nad Sázavou Multimediální prezentace vzdělávacích oblastí ŠVP Výtvarná výchova – 8.ročník Věci kolem nás Mgr. Šárka Kaňkovská

PROCVIČUJ VNÍMÁNÍ nauč se rozeznávat a pozorovat věci kolem sebe tak, jaké ve skutečnosti jsou JE POTŘEBA OKO TRÉNOVAT, ABY VIDĚLO KRESLIT, KRESLIT, KRESLIT

VIZOVÁNÍ přimhouříme jedno oko a tužku či štětec na dálku přikládáme k zobrazovanému předmětu tento „směr“ pak musíme přenést na svůj obraz

Je naprosto nutné, aby vzdálenost tužky a předmětu zůstala stejná. Proto nezapomeň být při měření napřímený, měj ruku nataženou a všechny délky měř ze stejného místa!

BLOKOVÁNÍ Nyní je třeba najít správný tvar. Nejdříve musíme vidět tvary, světlo a stín jako celek. Blokování nám umožňuje tvar zachytit co nejrychleji a nejprostěji a to použitím jednoduchých tvarů – čtverců, obdélníků, mnohoúhelníků, oválů.

KRESBA základem je čára linie výtvarná linie – vyjadřuje tvar (obrys tvaru jednou čarou) i prostor (tvar vyjádřen více čarami – „hledání tvaru“) aby byla linie výtvarná, musí být odvážná, dynamická, volná, měkká

NÁSTROJE NA KRESBU Kresební nástroje můžeme rozdělit podle měřítek a to na:  1) silné ( na velké formáty) x slabé (na malé formáty) 2) suché (na hrubý povrch) x mastné (na hladký povrch) tužka (B6 ideální) pastelky rudka, uhel (přírodní, umělý) pastely – suché (křídy), - polomastné, mastné (voskovky) pero (plnící, brčko, redis)

KRESLÍME PŘEDMĚT Výtvarná volná lehká kresba : lehkou sotva viditelnou čárou načrtni obrazec nebo tělesa, které se bude budoucímu předmětu nejvíce podobat přirovnej předmět k základnímu tvaru a zjednoduš oblokováním

rovnými lehkými čarami (slabě) načrtni další podobnosti a odlišnosti kreslené věci vytahování detailů detailnější vytažení předmětu popřípadě další detaily – linie silná, ale dynamická stínování 

ZÁSADY STÍNOVÁNÍ stínovací čáry jsou výtvarné linie a to i tehdy, rozmazáváme-li je prstem obtahují daný předmět vždy po jeho tvaru, který sledují rovné čáry na vypouklém předmětu nedělají dojem prostoru stín je nejtmavší u samotného tělesa, kterého se dotýká; bývá někdy tmavší než stíny na samotném tělese uvnitř nádoby se světlo a stín chová obráceně

Výtvarné práce na téma VĚCI KOLEM NÁS

ZDROJE http://www.tutoriarts.cz/zaklady-kresleni-2-dil-jak-zacit-kresbu-981 http://www.zstgmivancice.cz/zaci/3-8_roc_o_perspektive/index.html