ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE DIPLOMOVÁ PRÁCE

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Česká exportní banka klíčový partner českých exportérů a jejich zahraničních zákazníků Cesta k novým trhům.
Advertisements

Marketing. nástroje marketingu mix 5P product – produkt product – produkt price – cena (prodej) price – cena (prodej) place – distribuce (pozice) place.
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
Právní subjektivita – s.r.o. Výhoda spočívá v omezeném ručení za závazky společnosti. Relativně nízké hodnotě min. základního jmění. Malé administrativní.
Operační program Průmysl a podnikání Programové dokumenty OP – Průmysl a podnikání Národní rozvojový plán ostatní operační programy Socioekonomická.
PRŮZKUM TRHU základy. 1. Odběratelé (zákazníci) Dotazníky nejdůkladnější způsob zjišťování potřeb, názorů a zvyklostí zákazníků.
Využití informačních technologií při řízení obchodního řetězce Interspar © Ing. Jan Weiser.
Vypracování národních norem kódování pro český systém DRG číslo projektu CZ2005/017/ Program Evropské Unie Transition Facility pro Českou.
INTERREG V-A AT-CZ Listopad 2015 Informace pro Pracovní skupinu/regionální kolegium pro cestovní ruch při RSK JMK.
4 Marketingové prostředí Mikroprostředí Makroprostředí.
Diplomové práce pro CE WOOD a) Bilance toku materiálu pilařského provozu b) Závislost kvality vstupní suroviny na kvalitu výstupních produktů pilařského.
Průmyslová revoluce 11 Důsledky a změny. Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Kódování materiáluvy_32_INOVACE_dej1_dkc13 Označení materiáludkc13_prum_rev_dusledky_zmeny.
Martina Vasková Hana Abbasová.  Cíle projektu  Profil společnosti  Nanotechnologie  Analýza prostředí – JAPONSKO  Strategie vstupu na japonský trh.
1 Zajištění rizik v zahraničním obchodě a INCOTERMS 2000 Ing. Frantisek Janatka, CSc. IMODS o.p.s.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ´. Ústav podnikové strategie CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím Autor BP: Jan.
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČR Praha, Centralizované zadávání veřejných zakázek RNDr. Jiří Svoboda ředitel Odbor veřejného investování MMR.
FINANČNÍ DOPAD OPTIMALIZACE LOGISTICKÝCH PROCESŮ VE SPOLEČNOSTI AVIRE S.R.O. Autor diplomové práce:Bc. Monika Budovičová Vedoucí diplomové práce:doc. Ing.
Platforma podnikatelů pro zahraniční rozvojovou spolupráci Ochrana duševního vlastnictví v rozvojových projektech Seminář Věra Venclíková - PPZRS.
Rozhodování. Podle typu rozhodovacího problému  za jistoty  za rizika (nejistoty)  za neurčitosti Kdo bude řešit  Skupina  Jednotlivec.
Autor práce: Denisa Vydrová Vedoucí práce: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent práce: Ing. František Martíšek České Budějovice, červen 2016.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ ČESKÉ BUDĚJOVICE ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autor bakalářské práce: Jitka Macháčková Vedoucí bakalářské práce: Ing.
Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Analýza bankovních produktů bank působících v České republice
Co je program CEF? Nástroj pro propojení Evropy (Connecting Europe Facility – CEF) je zaměřen na poskytování finanční pomoci Unie na transevropské sítě.
Aktuální možnosti přímých zahraničních investic v Indii
Procesní management v oddělení logistiky
Analýza konkurenčního prostředí
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Optimalizace materiálového a informačního toku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti.
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Strategická analýza vybraného podniku Orsay s.r.o.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR Autor bakalářské.
Situační analýzy prostředí – v konečném sestavení SWOT
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza řízení privátní značky v maloobchodní jednotce
Inovační potenciál České republiky
Téma 11: Finanční plánování
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Optimalizace materiálových toků ve vybrané společnosti
P2 MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ
Vysoká škola technická a ekonomická
Analýza konkurenčního prostředí
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Komunikace se zákazníky ve vybraném podniku Autor práce: Zuzana.
Realizace obchodního případu ve vybrané společnosti
Oblast: Dobré životní podmínky zvířat
2. P marketingového mixu Cena. 2. P marketingového mixu Cena.
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací materiál: Prezentace – zápis pro žáky Určen pro: 2. ročník oboru.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
© 2011 Ministerstvo průmyslu a obchodu
Metodologie měkkých systémů
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Evidence a účtování zásob ve vybrané společnosti
Energetický management
Marketing a management 2. ročník
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Projektové řízení výstavby podle PMBOK 2. Řízení rozsahu
Teritoriální setkání Ukrajina
Role ČEB při realizaci exportní strategie
SWOT ANALÝZA Ilina Gajdardjiska.
Prodeji produktu nebo služby
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Váš spolehlivý dodavatel pohonných hmot!
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Martin VLASTNÍK, vedoucí oddělení politiky nerostných surovin
Transkript prezentace:

ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE DIPLOMOVÁ PRÁCE Cílem mé práce bylo analýzovat a zhodnotit konkurenceschopnost podniku Mechel Service Stahlhandel Czech Republic, s.r.o. Teoretická část je věnovaná popisu základních pojmů a vysvětlení použitých postupů. V praktické části pomoci různých analýz a metod jsem vyhodnotila současný stav podniku. Daria Eliseeva Struktura dodavatelů Silné stránky Konkurenceschopná cena Kvalita výrobků, certifikáty Technické vybavení, soulad se všemi technicko - technologickými požadavky Dobrá image reference společnosti Flexibilita společnosti v oblasti přizpůsobování se požadavkům odběratelů Vlastní dodavatelé z přidružených podniků, výhodné platební podmínky Slabé stránky Nedostatečná propagace firmy a produktů Nedostatečné obchodní zastoupení, nízká aktivita obchodních zástupců při hledání nových obchodních partnerů Objemy zásob hotových výrobků na skladě Nízké procento odběratelů z obchodníků Složitá logistika od dodavatelů (z Ruska) Příležitosti Přehodnocená strategie podniku v oblasti obchodní a cenové politiky Přehodnocená strategie v oblasti personální politiky společnosti Rozšíření počtu a kvality obchodních zástupců po celé České republice Přijetí do firmy odborníka na veřejné zakázky a sestavování projektové dokumentace Hledání příležitostí státních zakázek nejenom v České republice, ale v evropských státech Vytvoření nového sortimentu služeb a zboží, rozšíření nabídky Hrozby Konkurenti - vstup nových dceřiných společností velkých zahraničních koncernů Konkurenční výrobky z neevropských států (Čína, Ukrajina, Rusko) Snížení konjunktury na trhu, zejména v důsledku možné ekonomické nebo finanční krize, pokles v souvztažných průmyslových oblastech jako strojírenství nebo stavebnictví Změna legislativních podmínek a požadavek na ještě větší automatizaci procesů nebo standardizaci Struktura odběratelů Návrhy na zlepšení: Sledovat FN; Určení bonity potenciálního odběratele Uzavření obchodní smlouvy o zajištění dodávek pouze po uplynutí zkušební doby spolupráce s odběratelem. Zavedení systému zálohových plateb Zlepšení propagačních a reklamních materiálů Analýza konkurence Faktory SWOT analýzy