FINANČNÍ GRAMOTNOST Úvěr od nebankovních institucí.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Využití ICT technologií pro posílení ekonomické a finanční gramotnosti
Advertisements

Splátkový prodej Jedná se o způsob pořízení zboží Využijeme ho v případě, že nemáme dostatek finančních prostředků Cenu zboží rozložíme na několik částek.
Ekonomická gramotnost Hypotéky a spotřebitelské úvěry.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_62_INOVACE_01_FINANCE Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor Autor Mgr. Zdeněk.
Šablona č.: III/2 – VI/2 – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji finanční gramotnosti Vzdělávací oblast: Člověk a společnost Předmět: Občanská.
Číslo materiáluVY_62_INOVACE_EKO_4S_RE_33_14 NázevNebankovní sektor Druh učebního materiálu Prezentace PředmětEkonomika Ročník4 Tématický celekBankovnictví.
Šablona č.: III/2 – VI/2 – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji finanční gramotnosti Vzdělávací oblast: Člověk a společnost Předmět: Občanská.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_62_INOVACE_09_FINANCE Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor Autor Mgr. Zdeněk.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:VI/2.
Rámci projektu Digitální učební materiál vytvořený v rámci projektu: HUMANIZACÍ ŠKOLSTVÍ K ROVNÝM PŘÍLEŽITOSTEM CZ.1.07/1.4.00/ Dětský domov, základní.
Kreditní karty. Kreditní karty Platební karty Při zřízení běžného účtu nám je poskytnuta platební karta Tuto kartu využíváme k bezhotovostnímu placení.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:VI/2.
Nedostatek finančních prostředků Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských.
Produkty finančního trhu Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských.
Šablona č.: III/2 – VI/2 – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji finanční gramotnosti Vzdělávací oblast: Člověk a společnost Předmět: Občanská.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_62_INOVACE_20_FINANCE Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor Autor Mgr. Zdeněk.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_62_INOVACE_01_FINANCE Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor Autor Mgr. Zdeněk.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Úročení Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí pro.
ZA ETICKÉ PŮJČKY Člověk v tísni, o.p.s.. OBSAH 1) Etické perspektivy 2) Sankční model - Proficredit 3) IPU - parametry 4) Souhrnný index 5) Výsledky 6)
AnotacePrezentace k finanční gramotnosti. RPSN – roční procentuální sazba nákladů - základní informace. AutorČekalová Sylva JazykČeština Očekávaný výstupZnát.
Finanční gramotnost ROZPOČET Pan Kouřil je svobodný, bydlí sám v nájemném bytě a má ze zaměstnání pravidelný měsíční příjem korun. Jednou za tři.
Půjčka Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Sylva Čekalová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje Národní.
Návrh programu divadelního představení školy Mozart revue.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_62_INOVACE_11_18 Název materiáluKde si půjčit.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a svět práce, Finanční gramotnost, Úvěry od nebankovních institucí.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_62_INOVACE_22_18 Název materiáluÚvěry a.
VY_62_INOVACE_ Název výukového materiálu: Termínovaný vklad Autor: Mgr. Pavla Rosyvková Datum: Duben 2013 Předmět: Finanční gramotnost Cílová.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Datum: od Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_62_INOVACE_33 Jméno autora: Ing. Gabriela Hautová Název.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_62_INOVACE_11_10 Název materiáluSložené.
My friend About me Přečti a spoj se správným obrázkem: She likes gym. He likes games. She likes riding a horse. He likes skateboards. He likes baseball.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a svět práce, Finanční gramotnost, Platit se dá i jinak než penězi.
N ÁZEV ŠKOLY : ZŠ Š TĚTÍ, O STROVNÍ 300 A UTOR : M GR. N IKOLA G RBAVČICOVÁ N ÁZEV MATERIÁLU : VY_32_INOVACE_VO.9.A.11_financni_ gramotnost_pojmy N ÁZEV.
Napište do rámečků názvy mláďat. hříbě kotě sele štěně jehně kůzle.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_62_INOVACE_11_04 Název materiáluTermínovaný.
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Finanční matematika 2. část
Kam s penězi, aby nezahálely
Bankovní a nebankovní půjčky
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Střední průmyslová škola elektrotechnická a informačních technologií Brno Číslo a název projektu: CZ.1.07/1.5.00/ – Investice do vzdělání nesou.
Ceny PRODUKTŮ NA FINANČNÍM TRHU
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a svět práce, Finanční gramotnost, Exekuce, vymáhání pohledávek.
Finanční gramotnost HYPOTEČNÍ ÚVĚR. Finanční gramotnost HYPOTEČNÍ ÚVĚR.
Střední průmyslová škola elektrotechnická a informačních technologií Brno Číslo a název projektu: CZ.1.07/1.5.00/ – Investice do vzdělání nesou.
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
2016.
Vkládání textu do obrázku
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Naše město - Jablonec nad Nisou
Návrh diplomu Fair play
Finanční gramotnost Ekonomické dovednosti, úlohy.
Zpracování tabulky do grafu
Popis tvorby jednoduchého grafu
Mgr. Veronika Vaňousová Datum vytvoření: Vyučovací předmět:
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět: Finanční gramotnost Tematický.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a svět práce, Finanční gramotnost, Několik odborných pojmů k tématu.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a svět práce, Finanční gramotnost, Hotovostní a bezhotovostní peníze.
TABULKA – JEDNODUCHÉ POČETNÍ VÝKONY
Mgr. Veronika Vaňousová Datum vytvoření: Vyučovací předmět:
RACIONÁLNÍ ČÍSLA USPOŘÁDÁNÍ CELÝCH ČÍSEL. RACIONÁLNÍ ČÍSLA USPOŘÁDÁNÍ CELÝCH ČÍSEL.
FINANČNÍ GRAMOTNOST Reklamace. FINANČNÍ GRAMOTNOST Reklamace.
PROCENTA Výpočet základu Slovní úlohy II. PROCENTA Výpočet základu Slovní úlohy II.
DUM - Digitální Učební Materiál
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a svět práce, Finanční gramotnost, Bankovní finanční produkty.
Finanční gramotnost ÚLOHY Z FINANČNÍ GRAMOTNOSTI.
HOSPODAŘENÍ DOMÁCNOSTI
Slovní úlohy na úročení
Transkript prezentace:

FINANČNÍ GRAMOTNOST Úvěr od nebankovních institucí

COFIDIS ESSOX PROVIDENT FINANCIAL Příklady nebankovních institucí v ČR poskytující nebankovní půjčky velké finanční společnosti soukromí investoři HOME CREDIT COFIDIS PROVIDENT FINANCIAL ESSOX

Úkol: Vyhledej na internetu informace, které se týkají uvedených finančních společností.

Příklad: Paní Kateřina si potřebuje půjčit 100 00 Kč na vybavení kuchyně. Jelikož chce za tuto půjčku zaplatit co nejméně, rozhodla se porovnat výhodnost tří bank a také nabídky tří nebankovních finančních společností.

Bankovní půjčky BANKA PŮJČKA (Kč) DOBA SPLÁCENÍ (měsíce) CELKOVÁ ZAPLACENÁ ČÁSTKA PŘEPLATEK ZA ÚROKY A JINÉ POPLATKY A 100 000 24 115 790 15 790 B 116 100 16 100 C 113 780 13 780

Nebankovní půjčky FINANČNÍ SPOLEČNOST PŮJČKA (Kč) DOBA SPLÁCENÍ (měsíce) CELKOVÁ ZAPLACENÁ ČÁSTKA PŘEPLATEK ZA ÚROKY A JINÉ POPLATKY X 50 000 15 91 800 41 800 Y 100 000 24 123 000 23 000 Z 185 270 85 270

Paní Kateřina všech šest nabídek vyhodnotila. Porovnala přeplatky u bankovních a nebankovních půjček a zjistila, že výhodnější půjčky nabízejí klasické banky, jelikož nebankovní instituce požadují za půjčené peníze velmi vysoké úroky. Rozhodla se tedy pro půjčku u banky C.

Použité zdroje: Zdroj všech obrázků je galerie Microsoft Office 2010, vlastník licence ZŠ Jablonec nad Nisou – Mšeno, Mozartova 24, příspěvková organizace. Citace finanční gramotnost   NAVRÁTILOVÁ, Petra. Finanční gramotnost. Kralice na Hané: Computer Media s.r.o., 2012. ISBN 978-80-7402-107-7.