Název školy: Základní škola Dobříč, okres Plzeň - sever, příspěvková organizace Autor: Mgr. Eva Procházková Název: VY_32_INOVACE_13_Louka - shrnutí Téma: Louka - shrnutí Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.2649
Anotace Materiál je určený pro žáky 4. ročníku, pro výuku přírodovědy. Prezentace na interaktivní tabuli. První část je určena pro opakování učiva , další část lze využít jako samostatný pracovní list. Pomůcky: interaktivní pero, fixy na interaktivní tabuli Inovace: Interaktivní způsob učení. Metodické pokyny: Žáci doplňují text na správná místa v článku.
Louka - shrnutí Základem louky jsou trávy: ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….............. Na louce roste velké množství bylin: ……………………………………………………………………………………………………………………………………………......................... Na okrajích luk najdeme i keře: ………………………………………………………………………………… Nad loukou poletuje hmyz: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………...................... Slouží k opakování učiva. Žáci doplňují vhodná slova do textu.
Louka jméno: …………………… datum: ……………………. Jmenuj alespoň 4 luční trávy. Jak se říká prvnímu posekání trávy, jak druhému? Kdy se tráva seká poprvé a kdy podruhé?(uveď měsíce) Proč se tráva suší? Co víš o krtkovi? Kolik včelích královen má jedno včelstvo? Jaký je užitek ze včely?(4) …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………............................................................................................................................................................................................... Slouží k opakování učiva jako samostatný pracovní list.
Louka jméno: …………………… datum: ……………………. …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………............................................................................................................................................................................................... Jmenuj alespoň 4 luční trávy. Jak se říká prvnímu posekání trávy, jak druhému? Kdy se tráva seká poprvé a kdy podruhé?(uveď měsíce) Proč se tráva suší? Co víš o krtkovi? Kolik včelích královen má jedno včelstvo? Jaký je užitek ze včely? Slouží k opakování učiva jako samostatný pracovní list. Tato verze je pro žáky píšící levou rukou.
Křížovka - louka druh trávy Ř listnatý strom B luční bylina R P S luční porost hmyz podobný včele luční květina žací stroj vyrábí med starý žací nástroj suchá tráva žací nástroj Ř B R P S Á M O Č A Žáci vyplňují samostatně na svých listech a poté společně na tabuli. _______________________________________________
Křížovka - louka SUCHÁ TRÁVA JE SENO druh trávy listnatý strom luční bylina luční porost hmyz podobný včele luční květina žací stroj vyrábí med starý žací nástroj suchá tráva žací nástroj Ř B R P S Á M O Č A O S T Ř I C E D U B CH R P A Á K V Č M L Z N J Í Slouží ke kontrole samostatné práce žáků. SUCHÁ TRÁVA JE SENO _______________________________________________
Zdroje http://microsoft.com