STAVBA TĚLA VY_32_Inovace_09OT- 3 autor: Mgr. Tereza Olejníková

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Části obličeje VY_52_INOVACE_01 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 2 Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny.
Advertisements

VÝPOČET ČISTÉ MZDY VY_32_INOVACE_12_1_5 VÝPOČET ČISTÉ MZDY Autor: Ing. Jana Rauscherová Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace Gymnázium a Střední.
Název školy:ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:Mgr. Dagmar Šaflová Název:VY_32_INOVACE_PR Téma:Hygiena a čistota Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/
Název:VY_52_INOVACE_PRV_01Škola: ZŠ a MŠ Chraštice, Chraštice 44 Autor: Mgr. Martina Joujová Ročník:4. Tematický okruh, předmět: Člověk a jeho zdraví,
Anotace Čtení s porozuměním, schopnost vyhledávat informace z vnějších zdrojů a doplnit tak učební látku Autor Dagmar Kaisrová JazykČeština Očekávaný výstup.
OSOBNÍ HYGIENA VY_32_INOVACE_5A_08 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 1 Člověk a jeho svět Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové.
Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola, Česká Lípa, Školní 2520, p.o. Číslo klíčové aktivity:
Mgr. Romana Vítková ZŠ a MŠ Nedašov VY_32_Inovace_12 VR-2 Mikuláš.
BAREVNÝ ŠNEK VY_32_I NOVACE _09MD-2 Dagmar Matúšů ZŠ a MŠ Nedašov.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Společnost Autor: Mgr. Romana Martináková JAKÝ JE ROZDÍL MEZI SKUPINAMI OBRÁZKŮ?
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice, Msgre B. Staška 232, příspěvková organizace Autor: Mgr. Hronková Pavlína Název : VY_52_INOVACE_11_Člověk.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Bělá Autor: Mgr. Vilkusová Anna Název: VY_32_INOVACE_15_Hygiena Číslo a název klíčové aktivity: III/2 Inovace.
VY_32_INOVACE_
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Domácí zvířata VY_52_INOVACE_28
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření prosinec 2012
Autor: PaedDr. Hana Hrubcová Název: VY_32_INOVACE_3B_10_Kostra dolní
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, LOUNY PODĚBRADOVA 640
Mgr. Eliška Nováková ZŠ a MŠ Nedašov
Autor : Mgr. Ludmila Jakubcová Jazyk : Čeština
PRVOUKA ZVÍŘATA A JEJICH MLÁĎATA
Název projektu: Moderní škola
Název Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Kódování materiálu
VY_28_INOVACE_01 _LIDSKÁ PLEMENA
PŘÍRODOVĚDA 5. ročník Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jiřina Jeršovová.
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Základní škola a Praktická škola Dvůr králové nad Labem
VY_52_INOVACE_25_01_soustava kožní - hygiena
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
ČLOVĚK – NAŠE TĚLO Pracovní listy
Křížovky s VS po S II. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření prosinec 2012
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
Projekt: Moderní škola 2010 registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 9_13
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Násobení čísly 10 a 100 VY_32_Inovace_14TK-1 Mgr
VY_32_INOVACE_11_ZDRAVÍ_ zdraví, nemoc, zdravá strava
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Kam byste zařadili člověka? živá příroda neživá příroda
vařečka - klaun VY_32_Inovace_03MD-2
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Autor: PaedDr. Hana Hrubcová Název: VY_32_INOVACE_3B_09_Kostra horní
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
POVOLÁNÍ I. VY_32_INOVACE_3A_02 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Geometrická tělesa VY_32_Inovace_010KJ-1
LIDSKÉ TĚLO.
Na poli ANOTACE  Pracovní list procvičuje především využití polních plodin. DATUM AUTOR Tereza Skálová JAZYK Čeština OČEKÁVANÝ VÝSTUP  Žáci.
Sada 2 Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Velikonoční vajíčko VY_32_Inovace_06MD-2
LIDSKÉ TĚLO ANOTACE DATUM AUTOR JAZYK OČEKÁVANÝ VÝSTUP
LIDSKÉ TĚLO Prvouka, 1.třída.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJS.1.Bal.08_Lidské_tělo Datum:
Řezání vnějších závitů
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_11_STAVBA_TELA_ZVIRAT Název materiálu:
Věcné učení První pomoc
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF AUTOR: Marcela Kanisová, NÁZEV: VY_32_INOVACE_17_Člověk a jeho zdraví TÉMA:
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Šablona 32 VY_32_INOVACE_10_31_ Barvy.
Zlomky VY_32_Inovace_07KJ-1
Č. DUMu VY_32_INOVACE_03_02_Člověk a zdraví
UPOVÍDANÝ PAPOUŠEK VY_32_Inovace_10MD-2
AUTOR: Petra kroupová ŠKOLA: ZŠ SPECIÁLNÍ
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Transkript prezentace:

STAVBA TĚLA VY_32_Inovace_09OT- 3 autor: Mgr. Tereza Olejníková ZŠ a MŠ Nedašov Červen 2012

Anotace Tato prezentace slouží k vyvození nového učiva- stavba těla člověka. Žáci se učí poznávat jednotlivé části lidského těla.   Autor Tereza Olejníková Jazyk Český Očekávaný výstup Žák rozliší a popíše jednotlivé části lidského těla. Speciální vzdělávací potřeby Žádné Klíčová slova Lidské tělo,péče o tělo Druh učebního materiálu Prezentace Druh interaktivity Aktivita Cílová skupina Žák Stupeň a typ vzdělávání základní vzdělávání – první stupeň Typická věková skupina 3.ročník Celková velikost 2,01MB

jsou si rovni a měli by si navzájem pomáhat.“ Na zemi žije mnoho lidí. Čím se od sebe liší? barvou pleti tloušťkou výškou způsobem života barvou vlasů pohlavím „Všichni lidé jsou si rovni a měli by si navzájem pomáhat.“

Hlavní části lidského těla HLAVA KRK TRUP HORNÍ KONČETINY DOLNÍ KONČETINY čelo hýždě záda ramena stehna oči prsa paže kolena uši břicho lokty lýtka nos zápěstí nárty ústa dlaně kotníky brada prsty paty chodidla „A teď si to ukážeme názorně…“ prsty

hlava čelo oči uši nos ústa brada krk rameno horní končetina paže prsa trup loket břicho zápěstí prsty dolní končetina stehno záda koleno lýtko nárt kotník pata prsty hýždě chodidlo

Pojmenuj správně tyto části těla: RAMENO NOHA B R A D UCHO RUKA B Ř I C H O K R Z Á D A L O K E T P A T D L A Ň K O L E N

Udržujeme čistotu svého těla: Jak správně pečovat o naše tělo? Udržujeme čistotu svého těla: ráno se umyjeme a vyčistíme si zuby ruce si myjeme před každým jídlem a po použití WC večer se umyjeme nebo vykoupeme v teplé vodě a vyčistíme si zuby

vlasy si češeme denně pravidelně si myjeme vlasy v čistotě udržujeme také nehty

Jednotlivé části těla se učí pojmenovávat ve správném pořadí. Metodika Žáci se v této prezentaci naučí správně pojmenovávat části lidského těla. Jednotlivé části těla se učí pojmenovávat ve správném pořadí. V závěru si připomene jak správně o své tělo pečujeme, jaké zásady dodržujeme.

Použité zdroje http://www.dobrehracky.cz/index.php?view=4407 http://ojarovi.blogspot.cz/2010/09/clovek-lidske-telo-piktogramy-ukoly.html http://office.microsoft.com/cs-cz/images/zdravi-CM079001960.aspx?qu=%C3%BAsta&ex=1#pg:2| http://office.microsoft.com/cs-cz/images/zdravi-CM079001960.aspx?qu=zubn%C3%AD+kart%C3%A1%C4%8Dek&ex=1#ai:MC900347441| http://office.microsoft.com/cs-cz/images/results.aspx?qu=n%C5%AF%C5%BEky&ex=1&ctt=1#ai:MC900250577| http://office.microsoft.com/cs-cz/images/results.aspx?qu=vlasy&ex=1&ctt=1#ai:MC900355899| http://office.microsoft.com/cs-cz/images/results.aspx?qu=vlasy&ex=1&ctt=1#ai:MC900416054| http://office.microsoft.com/cs-cz/images/results.aspx?qu=toaletn%C3%AD+pap%C3%ADr&ex=1&ctt=1#ai:MC900352387| http://office.microsoft.com/cs-cz/images/results.aspx?qu=myt%C3%AD+rukou&ex=1&ctt=1#ai:MC900371340| http://www.mszator.cz/images/2009/pracovn%C3%AD%20listy%20pro%20va%C5%A1e%20d%C4%9Bti%20-%20Zima/zdrav%C3%AD-%C4%8D%C3%A1sti%20lidsk%C3%A9ho%20t%C4%9Bla.jpg http://www.volny.cz/epta/referaty.htm http://picasaweb.google.com/109454332675861783561/LidskeTeloPiktogramyUkoly#5514491647751439010 http://picasaweb.google.com/109454332675861783561/LidskeTeloPiktogramyUkoly#5514491643171494194