DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Advertisements

 Proč se ceny stejného výrobku liší  Prodej prostřednictvím internetu  Akce obchodních řetězců  Na co si dát pozor Zdroj: Petr Klínský a spol., Finanční.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 34Číslo.
1 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Obchodní akademie, Střední.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Analýza umístění zboží v regálech
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
PROPAGACE EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND PRAHA & EU INVESTUJEME DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI Mgr. Petra Bartáková.
FINANČNÍ GRAMOTNOST REKLAMA ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
S TŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA A S TŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA GASTRONOMIE A SLUŽEB, M OST, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
Marketing maloobchodu. Obsah 1. Marketingová komunikace v obchodní firmě 2. Nástroje komunikace obchodní firmy 3. Interní nástroje 4. Atmosféra prodejny.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Sada: 10 Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_1PP_OPR_08.
Patří k ní trh jako všeobecná i konkrétní prodejní možnost. Realizace zboží na trhu probíhá vždy v konkrétních podmínkách. Etapy procesu prodeje: vzbuzení.
S TŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA A S TŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA GASTRONOMIE A SLUŽEB, M OST, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL.
S TŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA A S TŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA GASTRONOMIE A SLUŽEB, M OST, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL.
S TŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA A S TŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA GASTRONOMIE A SLUŽEB, M OST, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL.
IMAGE - specifický obraz výrobku odráží očekávání veřejnosti POZOR! Aktuální percepce lidí bývají vždycky ovlivněny minulou zkušeností ! Podnik by měl.
Kontrolní pokladna pokladní systémy II.. STŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA GASTRONOMIE A SLUŽEB, MOST, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE DIGITÁLNÍ.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Škola budoucnosti s využitím IT Název materiálu: VY_9_INOVACE_EKO 15 Název.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Sada: 10 Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_1PP_OPR_03.
S TŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA A S TŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA GASTRONOMIE A SLUŽEB, M OST, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL S TŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA A S TŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA GASTRONOMIE A SLUŽEB, M OST, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
FINANČNÍ GRAMOTNOST ZBOŽÍ, OBCHOD, SLUŽBY ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
 DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL S TŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA A S TŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA GASTRONOMIE A SLUŽEB, M OST, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
Prodáváme obuv II. PIKTOGRAMY. STŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA GASTRONOMIE A SLUŽEB, MOST, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL.
S TŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA A S TŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA GASTRONOMIE A SLUŽEB, M OST, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL.
S TŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA A S TŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA GASTRONOMIE A SLUŽEB, M OST, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE DIDIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL.
Technika obsluhy – Vinárny
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Cenové triky.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Charakteristika a význam obchodního provozu, činitelé OP.
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
„DESATERO “ ZÁSAD BEZPEČNÉ PRÁCE V POTRAVINÁŘSTVÍ I.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
VY_32_INOVACE_Sikorová_ Ostatní evidence
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Zbožíznalství pro 2. ročník oboru prodavač 2.ročník Srpen 2013
VY_32_INOVACE_Sikorová Prodej zboží – vlastní prodej zboží
Evidence pracovních úrazů a další evidence
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
„Hazard Analys and Critical Control Points „
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Nákupní chování. Nákupní chování Typy kupujících individuální kupující – sám rozhoduje o nákupu, snaží se uspokojit vlastní přání a potřeby.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Ing. Lenka Bombera Piskačová
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
VY_32_INOVACE_Sikorová_ Evidence peněžních prostředků a obalů
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
VY_32_INOVACE_Sikorová_
Chladící a mrazící zařízení, zařízení pro měření množství zboží
Vnitřní úprava a prostorové členění prodejny
Propagace, reklama VY_32_INOVACE_41_831
Transkript prezentace:

DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Střední průmyslová škola a Střední odborná škola gastronomie a služeb, Most, příspěvková organizace DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL

NABÍDKA ZBOŽÍ

NABÍDKA ZBOŽÍ - VŠEOBECNĚ Nabídka zboží je úspěšností obchodní firmy. Podněcuje zájem o koupi zboží. Vychází z prodejního rozhovoru, vystavení a označení zboží, formy prodeje……

DRUHY NABÍDKY OSOBNÍ NABÍDKA OPTICKÁ

OSOBNÍ NABÍDKA Je velmi důležitá u prodeje s obsluhou. Vyžaduje znalosti prodavače o zboží a o psychologii zákazníka /umění jednat s lidmi/. Usnadní tím rozhodování zákazníka Mluvíme jasně, přirozeně, zřetelně se správnou výslovností. Dělí se na: doplňkovou nabídku nabídku nových druhů zboží připomínkovou nabídku náhradní nabídku

DOPLŇKOVÁ NABÍDKA nabízí takové druhy zboží, které jsou vhodné jako doplnění nakupovaného zboží bývají to drobné druhy zboží na které se často zapomíná nejlepší formou je předvedení zboží, ukázka a zdůvodnění, proč je koupě výhodná Příklady: Nákup č. 1 – mouka, vejce, mléko ------- doplníme droždí…. Nákup č. 2 – zákusky ------------káva, čaj….. Nákup č. 3 – párky, rohlíky -----hořčice…….

Příklady – doplňkové nabídky Šaty – pásek, šála, korále; Autíčko na dálkové ovládání - baterie; Boty – tkaničky, krém na boty, sprej do bot; Uveďte další příklady ……..

NABÍDKA NOVÝCH DRUHŮ ZBOŽÍ umět přesvědčit zákazníka, že nové zboží je modernější, kvalitnější, ekologičtější souběžně musí proběhnout i optická, velmi dobrá znalost nový druh zboží – přednosti, výhody, ošetřování nabídka /viditelné místo s poutačem a popiskou/

PŘIPOMÍNKOVÁ NABÍDKA Zde zákazníkovi připomeneme, že určitý druh zboží máme ještě na skladě, že je výhodné si jej koupit právě teď /akce, slevy/

NABÍDKA NÁHRADNÍCH DRUHŮ ZBOŽÍ Využijeme ji při prodeji v pultové prodejně. Pokud v prodejně nemáme požadované zboží, ihned zákazníkovi nabízíme vlastnostmi podobné zboží. Například: čerstvá rajčata – nahradíme sterilovanými rajčaty →

OPTIKÁ NABÍDKA k nabídce se používá samotné zboží, vystavením nebo vyložením na vkusném výstavním zařízení v prodejní místnosti nebo ve výkladní skříni Další druhy nabídky které se používá pro upoutání zákazníka: poutače, směrovky, cenovky, nabídky dne/výstavky, předvádění zboží/, letáky, ochutnávky, reklama v televizi, rozhlasu, tisku ……..

Ukázky optické nabídky

OPAKOVÁNÍ Jaký je význam nabídky. Jaké je rozdělení osobní nabídky. Uveďte příklady osobních nabídek z praxe. Uveďte příklady optické nabídky . Uveďte příklady nabídky spojené s prodejním rozhovorem.

ZDROJE Mojmír Novotný, OBCHODNÍ PROVOZ pro střední odborná učiliště, nakladatelství Fortuna Praha 2003,ISBN 80-7168-845-2 http://officeimg.vo.msecnd.net/en-us/images/MR900430309.jpg http://officeimg.vo.msecnd.net/en-us/images/MR900437994.jpg http://officeimg.vo.msecnd.net/en-us/images/MR900297501.jpg http://officeimg.vo.msecnd.net/en-us/images/MR900228977.jpg http://officeimg.vo.msecnd.net/en-us/images/MH900228965.jpg http://officeimg.vo.msecnd.net/en-us/images/MH900360952.jpg http://officeimg.vo.msecnd.net/en-us/images/MH900406266.jpg http://officeimg.vo.msecnd.net/en-us/images/MH900442175.jpg http://officeimg.vo.msecnd.net/en-us/images/MH900240983.jpg http://officeimg.vo.msecnd.net/en-us/images/MH900387900.jpg