KOMU SE NELENÍ TOMU SE ZELENÍ

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
13.1 Pedosféra Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Zeměpis Autor: Mgr. Lenka Hrdá Pedosféra.
Advertisements

Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a příroda, Přírodopis, Atmosféra Autor: Kamil Bujárek, Bc. Název.
Strategické otázky výzkumníka 1.Jaký typ výzkumu zvolit? 2.Na jakém vzorku bude výzkum probíhat? 3.Jaké výzkumné metody a techniky uplatnit?
Řešení příkladů Daň z nemovitostí Marie Manková. 1. Vypočítejte základ a výši daně z nemovitosti pro rok 2012 u stavebního pozemku o výměře 950 m 2 ležícího.
Název školy : Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Autor : Mgr. Irena Nešněrová Datum : leden.
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 4. ročník Ing. Hana Adamcová Vytvořeno: 2011.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
UNESCO UNESCO je Organizace pro výchovu, vědu a kulturu založená při OSN v roce 1946 v roce 1972 přijalo UNESCO Úmluvu o ochraně nejvýznamnějšího světového.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_ Přísloví a rčení Název sady: Český jazyk 4. ročník Číslo projektu:
1 Obhajoba diplomové práce Sluneční záření a atmosféra Autor: Tomáš Miléř Vedoucí: Doc. RNDr. Petr Sládek, CSc. Oponent: RNDr. Jan Hollan BRNO 2007Katedra.
NEPŘÍMÁ ÚMĚRNOST MATEMATIKA 7. ROČNÍK ZŠ výklad Základní škola Ostrava – Hrabová Paskovská 46 Software: Microsoft Office PowerPoint 2003.
Atmosféra 6. ročník. Motivující otázky Co je to atmosféra plynný obal Země Význam atmosféry umožňuje život na Zemi Vrstvy atmosféry Troposféra – Stratosféra.
Název školyZŠ Elementária s.r.o Adresa školyJesenická 11, Plzeň Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Číslo DUMu VY_32_INOVACE_ Předmět Zeměpis.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
Montessori dětské skupiny
Aktuální možnosti přímých zahraničních investic v Indii
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
AUTOR: Mgr. Danuše Lebdušková NÁZEV: VY_32_INOVACE_150_Ochrana půdy
Číslo přílohy: VY_ 52_INOVACE_36_PODMÍNKY ŽIVOTA NA ZEMI - VZDUCH, PŮDA, TEPLO A SVĚTLO Autor: Mgr. Petra Kukuczková Předmět: Prvouka Třída: 3. ročník.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Ovlivňuje počasí jakost vody?
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR Autor bakalářské.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Neučíme se pro školu, ale pro život
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
VLASTIVĚDA 5. ROČNÍK VY_32_INOVACE_20_07_Karel IV.
Pásma požáru Požár a jeho rozvoj.
Bez vody není život AUTOR: Mgr. Aleš Skála
ZEMĚPIS - 6. ročník Pedosféra
Název školy ZŠ a MŠ, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Název školy: Základní škola Netvořice
Procvičení a upevnění učiva
Neživá příroda - voda Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Jirka Pospíšil, KC NADĚJE Bučovice,
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Projekt: Moderní škola 2010 registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
EU_32_sada 2_13_PV_Kartografie_Duch
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu: Lenka Lehká
2. seminární úkol - projekt
Základní škola Lednice Břeclavská 510
Období vlády jedné strany
EU_32_sada 2_08_PV_Podnebí, podnebné pásy_Duch
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
PŮDY – 2.ČÁST Název : VY_32_inovace_05- PŘ – PŮDY -2.ČÁST
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Základní společenstva – skály a hory
Autor: Mgr. Vladimíra Dvořáková
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry obchodní jednotky C&A
Etická výchova – cesta a naděje pro budoucí generace
Naše vlast Anotace: Materiál je určen k výuce věd ve 3. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se státními symboly ČR, s polohou ČR v rámci Evropy a s našimi nejbližšími.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_04-03
Pedosféra = půdní obal země.
Výzkumníci a pomocníci: Brzula O., Čuříková A., Kopecká S., Kutra, D.,
Hnojení minerálními hnojivy
Tvoří pedosféru, studuje ji pedologie
Název školy ZŠ a MŠ, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace
VY_32_INOVACE_1/20A-ICT/PE/ON
PŮDA Přírodověda 5.tř. Mgr. Renata Šimková.
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
Neživá příroda - vzduch
Projekt Karmelka: Školní kiosek
Přijetí nebo odmítání žáků s poruchou autistického spektra vrstevníky?
Pedologie = půdoznalství
Název školy: Základní škola Chomutov, Písečná 5144 Název materiálu: VY_52_INOVACE_35_ vodní_rostliny_ad1 Číslo projektu: CZ 1.07/1.4.00/ Autor:
AUTOR: Mgr. Danuše Lebdušková NÁZEV: VY_32_INOVACE_150_Ochrana půdy
Transkript prezentace:

KOMU SE NELENÍ TOMU SE ZELENÍ MĚSTO x VESNICE ANEB KOMU SE NELENÍ TOMU SE ZELENÍ ZŠ PÍŠŤ GLOBE GAMES 2017 MORAVSKÉ BUDĚJOVICE

Obsah naší prezentace 1. Náš Globe tým. 2. Náš cíl 3. Jak jsme postupovali 4. Výsledky zkoumání 5. Další otázky 6. Použité zdroje

1. Náš Globe tým Členové týmu: Novinář: Učitel Karolína Žídková Tereza Homolová Lucie Svobodová Lucie Pavlorková Novinář: Sára Kupcová Učitel Renáta Hasalová

2. Náš cíl

2. Náš cíl Výzkumná otázka Je úrodnější půda ze zemědělských polí a zahrad na vesnici nebo ve městě? Hypotéza Myslíme si, že zemědělská půda z polí a zahrad na vesnici je stále úrodnější než ve městě.

3. Jak jsme postupovali Získávání vzorků půdy Rozbor půdních vzorků (propustnost, pH, druh, bakterie) Setí semínek hrášku Měření výšky, počtu rostlinek

Vzorky půdy x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x

KUK

Typy půd

MEOW MOJE HEBKÉ TLAPIČKY NEŠKRÁBEJ JAK KOCOUR

Typ půdy podle pH (%)

A ZAČÍNÁ ZÁVOD UŽ SE KLUBU

Propustnost (%)

VSÁKNI SE DO MĚ

4. Výsledky měření Počet rostlinek po 3. měření   Počet Město Vesnice 1 4 (50%) 3 (25%) 2 0 (0%) 2 (16,6%) 3 1 (8,3%) 4 5 2 (25%) 6 7 8

A ROSTU A ROSTU

Počet rostlinek po 7. měření   Počet Město Vesnice 1. 2 (25%) 2 (16,6%) 2. 1 1 (12,5%) 3. 2 1 (8,3 %) 4. 3 0 (0%) 3 (25%) 5. 4 6. 5 1 (8,3%) 7. 6 8. 7

HA …… JSEM NEJVYŠŠÍ Tebe už nedoženu

UŽ KVETU HOLKA V ROZPUKU

Počet rostlinek po 10.měření   Počet Město Vesnice 1 2(25%) 2 (16,6%) 2 1(12,5%) 3 0 (0%) 4 0(0%) 3 (25%) 5 6 1 (8,3%) 7 8

Růst rostlinek (Závislost výšky rostliny na počtu týdnů) [cm] Závislost výšky rostliny na poštu týdnů

TO BYCH ŘEKLA NO JO HOLKA JAKO LUSK

Hypotéza potvrzena !

5. Další otázky? Probíhal by výzkum stejně při použití jiné rostliny? Ovlivnilo náš výzkum sběr vzorků v zimním období? Získali bychom stejné výsledky, pokud bychom nasbírali vzorky v jiném ročním období? Jak by se změnily výsledky výzkumu, kdybychom rostliny hrášku zaseli v místě sběru zemědělských polí měst a vesnic? Do jaké míry ovlivňuje vznik nového života (rostliny) atmosféra? Byly by výsledky stejné při zkoumání většího počtu vzorků?

6. Použité zdroje Mapa Moravskoslezkého kraje http://www.onconet.cz/index.php?pg=kraj&kraj=msk Informace o druhu půd a kyselosti http://www.vitejtenazemi.cz/cenia/index.php?p=pudni_druhy_a_pudni_typy&site=puda http://www.keliwood.cz/aktuality/druhy-pudy-kyselost-pudy-humus-cervenec-dil-prvni Určení vlastnosti a druhu půdy – LP, autor Radmila Poláčková http://www.vernier.cz/experimenty/slapanice/puda-1.pdf

Děkujeme za pozornost !