Program rozvoje cestovního ruchu JMK ANALYTICKÁ ČÁST

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Aktivity města Chrudim v oblasti podpory rozvoje cestovního ruchu
Advertisements

Představení MAS Zubří země, o. p. s.
Možnosti dotací a grantů pro CR v roce • Projektová dokumentace • Souhlas stavebního úřadu • Vyřešené majetkové vztahy k nemovitostem • Prostředky.
Projekt rozvoje sítě měst v regionu Weinviertel – jižní Morava Projekt zur Entwicklung eines Städtenetzwerkes Weinviertel - Südmähren MĚSTA ZAPOJENÁ DO.
_ Czech Convention Bureau Kongresový turismus.
GUIDE ME! Projekt mezinárodní spolupráce. Anotace projektu  Moderní technologie pro podporu cestovního ruchu  Propagace cestovního ruchu  Výměna zkušeností.
P REZENTACE MAS K RÁLOVSKÉ STEZKY O. P. S. Cestovní ruch a formy podpory Chotěboř
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Integrovaný plán rozvoje města Náchoda na období Jednání Řídícího výboru Náchod,
Seminář „Extrémy počasí a jeho dopady na Jihomoravský kraj“
Region Jihozápad bude mít v letech k dispozici téměř 18 miliard korun na podporu investičních projektů Dostupnost center -
Vize JMK v inovacích Vize JMK v inovacích JMK je nejvíce inovativní region v rámci ČR a mezi prvními padesáti v EU JMK je nejvíce inovativní region v rámci.
Podpora nevládních a neziskových organizací v oblasti cestovního ruchu
TRNKOVÁ STEZKA Představení projektu. Trnková stezka obecně Předmětem projektu je rozvoj a propagace „Trnkové stezky“, specifického turistického produktu,
Prioritní osa 2 Rozvoj cestovního ruchu výstavba, technické zhodnocení turistické infrastruktury (např.: kongresových či lázeňských center, sportovně rekreačních.
Opatření (Fiche) SPL Budoucnost založená na tradici Návrh opatření pro Výzvy roku 2009 Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova Evropa investuje do.
Obecně  Dělí se na objektivní a subjektivní  Objektivní – politické ekonomické demografické urbanizační ekologické Subjektivní –sociální skupina, znalost.
Obnova a využití klášterních komplexů Plasy a Kladruby
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_99.
Rozvoj venkovských mikroregionů v Jihomoravském kraji Předběžné výsledky projektu Interní grantové agentury AF MENDELU , Havlíčkův Brod Připravil:
Školení členské základny MAS a dalších partnerů
Prezentace turistické oblasti
K současným trendům v rozvoji venkova RNDr. Josef Postránecký Ministerstvo pro místní rozvoj.
Územní a hmotné podmínky rozvoje cestovního ruchu ČR - DSO Tato distanční studijní opora vznikla v roce 2005 z velké většiny jako praktický dílčí výstup.
ÚSPĚŠNÉ PROJEKTY realizované v Grantovém schématu Podpora místní infrastruktury pro cestovní ruch v Moravskoslezském kraji vedené ve Společném regionálním.
DĚDICTVÍ NAŠICH PŘEDKŮ OBLASTI PODPORY: v. Udržení kulturního dědictví venkova realizací stálé výstavní expozice a muzea s nabídkou místních kulturních.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
Společný regionální operační program PRIORITA 4 Cestovní ruch Opatření 4.1 Rozvoj služeb pro cestovní ruch Podopatření Podpora regionálních a místních.
Informační kulturní portál
Webová propagační část RTIS - inspirativní průvodce.
Cestovní ruch a rekreace – Česká republika. Význam CR významný faktor české ekonomiky: významný faktor české ekonomiky: 2003: celkové příjmy z CR
Kulturní předpoklady cestovního ruchu Střední odborná škola Otrokovice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak,
Luhačovské Zálesí, o.p.s. Prezentace společnosti.
Město Brno.
III.1.1. Diverzifikace činností nezemědělské povahy opatření je zaměřeno na realizaci jednotlivých aktivit ve venkovských oblastech v rámci diverzifikace.
Turistická sezona, cestovní ruch a služby ve Středočeském kraji Ing. Miloš Petera, hejtman Středočeského kraje.
Koncepce rozvoje regionálních funkcí v Jihomoravském kraji v letech Porada ředitelů pověřených knihoven JMK, Mgr. Adéla Dilhofová.
Distribuce umění a kulturního dědictví. Faktory ovlivňující distribuci Místo, budova, sídlo organizace Odvětví nebo hlavní předmět činnosti organizace.
PRACOVNÍ SKUPINA VZDĚLÁVÁNÍ A ZAMĚSTNANOST 11. září 2015.
Návrh CHKO Český les Cílená stimulace hospodářského rozvoje území RNDr. Emil Chochole vedoucí Odboru regionálního rozvoje KÚPK Babylon,
Observatoř trhu práce a konkurenceschopnosti Propagace řemeslných a technických oborů Centrum mezinárodního obchodu (CMO) při RHK Brno Integrace.
Projekt Destinační management MSK - možnosti spolupráce.
NOVÁ TVÁŘ ÚSTECKÉHO KRAJE TISKOVÁ KONFERENCE Krajský úřad Ústeckého kraje.
Sdružení Český ráj Destinační management v TR Český ráj.
Spolupráce moravských krajů v oblasti cestovního ruchu Holešov 2011
© Berman Group. Strategický plán a tvorba koncepce rozvoje města Písku do roku 2025 Komise pro strategický rozvoj Vyhodnocení nadřazených koncepčních.
Greenway Jizera Seminář Greenway Jizera Mladá Boleslav,
Interreg Rakousko - ČR/ Oddělení projektové podpory1 Interreg V-A Rakousko – Česká republika.
Fond mikroprojektů Euroregionu Praděd Porovnání podmínek Fondu v rámci programu OPPS a nového programu Interreg V-A
Systém trvale udržitelného rozvoje podnikání pro město Aš Skupina 4.
Standardy a legislativa pro IS v cestovním ruchu.
ADONIS – ZO ČSOP projekty v cestovním ruchu , Dolní Kounice.
Společná strategie - projektové aktivity JMK a TTSK Seminář pro žadatele z JMK , Hodonín.
Strategie rozvoje Jihomoravského kraje 2020 Rozvoj CR Brno, 4. listopadu 2015.
Pracovní schůzka aktérů integrace - příprava navazujícího projektu „Jihomoravské regionální centrum na podporu integrace cizinců 2010“ 30. září 2009 EVROPSKÝ.
Ministerstvo pro místní rozvoj Řídící orgán SROP a JPD Praha Pardubický kraj.
19. kolo příjmu žádostí – PRV, OSA IV. Opatření IV.2.1. Realizace projektů spolupráce Záměr b) – Realizace projektů mezinárodní spolupráce.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
Projekt Sdružení místních samospráv ČR „MAS jako nástroj spolupráce pro efektivní chod úřadů“
statutární náměstkyně hejtmana
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
Regionální operační program NUTS II Jihozápad
Prioritní osa 2 Interreg V-A Česká republika – Polsko Společný sekretariát, Hálkova 2, Olomouc
Cestovní ruch v přeshraniční spolupráci
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Závěrečná konference projektu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Národní podpora využití potenciálu kulturního dědictví prostřednictvím Integrovaného operačního programu
Transkript prezentace:

Program rozvoje cestovního ruchu JMK 2014-2020 ANALYTICKÁ ČÁST   ANALYTICKÁ ČÁST Doplnění č. 1 Str. 31, kapitola Kulturní potenciál kraje Kulturní potenciál kraje Vzhledem k relativně omezené nabídce přírodních atraktivit (orientovaných výhradně na letní sezónu) hrají kulturně-historické předpoklady v rozvoji cestovního ruchu Jihomoravského kraje zásadní roli. Vedle klasických historických objektů (hrady, zámky, historická centra měst, církevní a technické památky) je kulturní nabídka kraje v porovnání s ostatními regiony ČR obohacena o typický jihomoravský folklór (zvyky, lidové tradice, slavnosti) a na něj napojený fenomén vinařství. Za větu … na něj napojený fenomén vinařství. Vinařství a gastronomie ve spojení se zkušenostmi, tradicemi, recepty předávanými z pokolení na pokolení, dovednostmi místních kuchařů a vinařů, folklorem i architekturou sklepních uliček vytváření místní svébytnou kulturu a tvoří nemateriální kulturní a přírodní bohatství jižní Moravy, které je třeba udržet a rozvíjet pro další generace. Kulinářský cestovní ruch umožňuje návštěvníkům jedinečné poznání regionu prostřednictvím různých smyslových orgánů a tím poznat místní kulturu a její specifika.

Program rozvoje cestovního ruchu JMK 2014-2020 NÁVRHOVÁ ČÁST   NÁVRHOVÁ ČÁST Doplnění č.2 Str. 37, tabulka 3.1.3 Marketing kraje a jeho dílčích oblastí s důrazem na propagaci V oblasti marketingových aktivit je důležité propagovat širší území, nikoliv jen jednotlivé dílčí atraktivity. Je tedy potřeba zachovat, resp. prohlubovat propagaci kraje i jeho dílčích území v rámci kraje, v ČR i v zahraničí (včetně spolupráce s incomingovými CK). Před samotnou realizací marketingových aktivit je také vhodné zrevidovat současnou rajonizaci Jihomoravského kraje. Současně by měly být koordinovány propagační aktivity různých subjektů na území kraje a provazovány marketingové aktivity realizované na jednotlivých prostorových úrovních. Konkrétní aktivity by měly být také diferencovány podle hlavních cílových skupin návštěvníků. Poloha Jihomoravského kraje vytváří vhodné podmínky pro společnou propagaci s okolními regiony. Příhodným tématem je společné historické dědictví nebo přírodní atraktivity, ale lze vytvářet i témata zcela nová. Určité marketingové aktivity již byly realizovány (spolupráce čtyř moravských krajů, aktivity regionu CENTROPE, různé přeshraniční projekty atd.); do budoucna by podobné aktivity měly být ještě prohlubovány a rozšiřovány zejména na významných akcích (např. EXPO). Za větu…i témata zcela nová. , např. rozvoj a propagace tématu společného kulturního nehmotného bohatství vinařství a gastronomie na mezinárodním trhu kulinářského cestovního ruchu.