Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Webová propagační část RTIS - inspirativní průvodce.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Webová propagační část RTIS - inspirativní průvodce."— Transkript prezentace:

1 Webová propagační část RTIS - inspirativní průvodce

2 Historicko-geografický kontext

3

4  často chybí dostatečné zdůraznění přírodních, kulturních či historických odlišností a zajímavostí regionu, které mohou motivovat k návštěvě ttp://www.mikroregion.net/rakovnicko/cz/Priroda-a-krajina/ ttp://www.mikroregion.net/rakovnicko/cz/Priroda-a-krajina/

5 Navázání mentálního kontaktu potenciálního návštěvníka s regionem Statickou, „inventurní“ prezentaci regionu oživují, vhodně strukturují a percepci prostoru a mentálním mapám blízkou komunikaci vytvářejí: –interaktivní/senzitivní mapa –mentální mapa –historické kresby a fotografie navozující pocity tradičnosti, historizující nálady a historické patiny –historické plány a mapy –využívání kronik, pověstí, erbů, znaků měst a obcí –fotografie zajímavých míst v krajině či s různými i neobvyklými pohledy na krajinu –využívání loga regionu

6 Interaktivní mapa

7

8

9 Panoramatická mapa

10

11

12 Mentální mapa

13 www.vychodni-cechy.info

14 Historické kresby a fotografie

15

16 Tematické fotogalerie, vztah ke krajině, www.luzicke-hory.czwww.luzicke-hory.cz

17 Tematické fotogalerie, vztah ke krajině, www.luzicke-hory.czwww.luzicke-hory.cz

18 Tematické fotogalerie, vztah ke krajině, www.luzicke-hory.czwww.luzicke-hory.cz

19 Využívání loga

20 Jazykové a národnostní mutace  rozsah a zvolený jazyk jazykových (a národnostních) mutací by měl vycházet ze současné či žádoucí struktury návštěvníků regionu  anglická mutace by měla být standardem regionálního webu (jeho běžnou součástí)  národnostní mutace, tedy vytváření specifické nabídky nejen jazykem, ale i obsahem, jsou na regionálních webech zatím raritou

21 Web jako metainformační a vhodně strukturovaný web zpřístupnění nejkvalitnějších webových zdrojů: –v regionu zejména města a obce, atraktivity –celostátně významné zdroje (doprava, ubytování, atraktivity) –zdroje z okolních regionů (weby okolních regionů, atraktivity)  propojení odkazů na externí zdroje přímo v textu, propojení jako součást strukturovaně uspořádaných informací (např. o městech či atraktivitách v regionu – odkaz na jejich vlastní stránky), tematicky uspořádané odkazy, databáze odkazů

22

23

24 Závěry  pro motivování k návštěvě regionu není až tak důležité, jaké atraktivity a infrastrukturu CR nabízí region, ale jak je rozvinutý potenciál regionu propagován na webu, jak web navázal mentální kontakt s jeho návštěvníkem, jak umožnil návštěvníkovo motivovat se k návštěvě poznáním a poznáváním regionu, jeho lidí, krajiny i genia loci, tedy nejen jeho hlavních atraktivit

25 Závěry  regionálním webům v České republice nechybí ani tolik množství poskytovaných fakt, ale:  kvalita zpracování  jazykové verze  oslovení návštěvníka webu specifikami regionu  kvalitní a koncepční struktura informací  kvalita designu  největším deficitem je nedostatek map různých geografických či tematických pohledů na minulost i současnost a malé úsilí o propojování dalších webových zdrojů


Stáhnout ppt "Webová propagační část RTIS - inspirativní průvodce."

Podobné prezentace


Reklamy Google