Zlepšení metodologických kompetencí učitelů anglického jazyka

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
CLIL v české praxi Odborná regionální konference Jihlava.
Advertisements

Spojené království Velké Británie a Severního Irska - Bournemouth Popis mobilit Mgr. Martina Klimešová Celoživotním vzděláváním k zefektivnění výuky jazyků.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
ICT ve výuce jazyků Mgr. Jana Sochorová Základní škola a Mateřská škola Česká Bělá.
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
Nabízíme všem účastníkům projektu Posílení oborové zaměstnanosti absolventů Vytvoření poradenského servisu a aktivit pro stávající studenty, zájemce o.
Představení projektu „Zvyšování kvality základního vzdělávání na území ORP Otrokovice“ Reg. č. CZ.1.07/1.1.00/
Projekt: Cesta rozvoje středních škol v JmK CZ.1.07/1.3.10/ název operačního programu: OP VK číslo prioritní osy: 7.1 název prioritní osy: Počáteční.
Klíčová aktivita 2 Systém vzdělávání Mgr.Regina Jonášová Praha
Projekt střední školy stavební Jihlava Partneři: Vysočina Education Romsdal Videregående skole Godalen Videregående skole.
1 Koordinátor S 1 Příprava vedoucích pracovníků a koordinátorů středních odborných škol na tvorbu a realizaci ŠVP.
Jaké je místo knihovny ve vzdělávacím procesu vysoké školy? Hana Landová SIC ČZU v Praze Celostátní porada vysokoškolských knihoven a 10. listopadu.
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ 2. GLOBÁLNÍCH GRANTŮ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE V RÁMCI OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
IP Systémová podpora procesů transformace systému péče o ohrožené děti a rodiny Jihlava 25. listopadu 2014.
Motivační seminář projektu Motivační seminář projektu „Motivace žáků ke studiu technických předmětů“
CLIL Step by Step aneb Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi člověkem 21st Oct 2014 Mgr. Jana Čadová reg. Č.: CZ.1.07/1.3.50/
Porada s řediteli PO LK, Údolí Bratrouchov.
Rozvoj žákovských kompetencí pro 21. století
Birmingham Anna Marie Nešpůrková, P3A 16. Dubna května 2016
Dokument KAP MSK - obsah
Ing. Kateřina Lichtenberková
STUDY VISITS Praha
Platformy projektu KAP LK
VÝZVA 2.2 – VYSOKOŠKOLSKÉ VZDĚLÁVÁNÍ
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Učitel s rozhledem – žák se šancí
Analýza potřeb škol Hlavní zjištění
Erasmus+ projekty Keramka se učí v Evropě – KA €
Tento projekt je spolufinancován z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky Jaké formy CLILu? Tento projekt je spolufinancován z Evropského.
OSOBNÍ A PROFESNÍ PŘÍNOS STUDIJNÍCH NÁVŠTĚV
„K inovaci s inspirací“
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
PODPORA TECHNICKÝCH A PŘÍRODOVĚDNÝCH OBORŮ
Aktivity a činnosti úseku služeb v oblasti dalšího vzdělávání
KAP, 25. září 2017, Krajský úřad SK
Průběh čerpání - Šablony pro SŠ/VOŠ I..
3. Metody pedagogické diagnostiky
Týden CJV Štěpánka Bilová
Program celoživotního učení Comenius
VYUČOVÁNÍ A UČENÍ B/ A/ a/ cíle výuky b/ klíčové kompetence
Zkoušky z jazyků a jazyková příprava do programu Erasmus+
Průběh tvorby Školních akčních plánů (ŠAP) v Libereckém kraji
Brána fantazii otevřená aneb o vnímání literatury
Gymnázium Česká Lípa.
WORD Tabulky - ohraničení
PODPORA TALENTOVANÝCH ŽÁKŮ GYMNÁZIA OSTRAVA-ZÁBŘEH
GOAL Guidance and Orientation for Adult Learners
vzdělávání dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem
Kulatý stůl Rozvoj spolupráce SOŠ a členských firem HK
PPP!!! VŠ - PARTNERSTVÍ PROJEKTOVÉHO PROSTŘEDÍ VYSOKÝCH ŠKOL
Učitelé, učme (se) bez hranic!
Mentoring jako forma profesní podpory začínajícího učitele
Institucionální plán TUL pro rok 2017 Cíl 3: Internacionalizace
Konference ke čtenářské gramotnosti Spolupracující partneři
Národní agentura pro evropské vzdělávací programy
Dobré jméno otevírá dveře budoucnosti
Studijní pobyty a praktické stáže
CENTRA VZDĚLÁVÁNÍ PRO UDRŽITELNOU BUDOUCNOST
Místní akční plán rozvoje vzdělávání na Písecku II
Podpora práce učitelů Podpora budování kapacit pro rozvoj základních pre/gramotností v předškolním a základním vzdělávání.
Podpora práce učitelů Podpora budování kapacit pro rozvoj základních pre/gramotností v předškolním a základním vzdělávání.
Akční plán - plánované společné aktivity
Ochrana spotřebitele v počátečním vzdělávání Praha
Microsoft Education education.microsoft.com.
„Obecný rámec výuky jazyků, proč jsme zvolili CLIL na 1. stupni“
Martin VLASTNÍK, vedoucí oddělení politiky nerostných surovin
Současné aktivity v oblasti České podnikatelské rady pro udržitelný rozvoj a Světové podnikatelské rady pro udržitelný rozvoj.
Ustavující jednání Řídícího výboru MAP II, Praha 1
ZŠ Ostrava-Hrabůvka, Klegova 27 příspěvková organizace
Místní akční plán rozvoje vzdělávání (MAP II) v kutnohorském regionu realizuje MAS Lípa pro venkov z.s. (leden.
Transkript prezentace:

Zlepšení metodologických kompetencí učitelů anglického jazyka Erasmus+ Název projektu: Zlepšení metodologických kompetencí učitelů anglického jazyka Aktivita: mobilita pracovníků škol Finanční příspěvek: 14 465 Euro Realizace: 06/2016 – 05/2017

Cíle projektu: rozšíření metodologických dovedností a pedagogických kompetencí zúčastněných učitelů, studium inovativních metod výuky a jejich následné uplatnění v praxi zvýšení profesionality vyučujících cizích jazyků prohloubení kulturního povědomí o místě konání metodologického kurzu (Spojené království) a jejich diseminace (kolegové, žáci) sdílení našich kulturních hodnot a zkušeností s ostatními účastníky metodologického kurzu získání nových kontaktů na pedagogy z jiných zemí, které by mohly napomoci k navázání mezinárodního partnerství

Creative Teaching in the Secondary/ Adult English Language Classroom Škola: Lake School of English, Oxford Délka kurzu: 7. - 18. listopadu 2016 Zaměření: inovativní metody výuky pro střední školy a dospělé Účastník: Mgr. Terezie Lípová

Creative Teaching in the Secondary/ Adult English Language Classroom Přínos intenzivní a praktický metodologický kurz databanka nových aktivit, které lze snadno zařadit do hodin osobní jazykový růst návštěva anglické střední školy seznámení se s výukou na jazykové škole navázání kontaktů (např. pro projekt eTwinning) Radcliffe Camera (univerzitní studovna)

Creative Methodology for Teachers Škola: IPC Exeter Délka kurzu: 4. - 17. září 2016 Zaměření: inovativní metody výuky pro základní a střední školy Účastník: Mgr. Daniela Švandová IPC Centre, Exeter

Creative Methodology for Teachers Přínos zvýšení vnitřní motivace zařazení nových metod výuky rozšíření kulturního povědomí osobní jazykový růst setkání se zahraničními kolegy Tintagel Castle, Cornwall

2 Week Course for Teachers of English Focusing on Literature Škola: International Study Programmes Cheltenham Termín: 9. - 20. října 2016 Téma: kurz pro učitele Aj se zaměřením na literaturu Účastník: Mgr. Pavla Pospíšilová

2 Week Course for Teachers of English Focusing on Literature Největší přínos kurzu: návštěva anglických středních škol seznámení s výukou na těchto školách setkání s kolegy z jiných zemí jazykový růst účast na autorských čteních současných britských spisovatelů

CLIL – Metodology and Language for Teachers of Maths or Science Škola: International Study Programmes Cheltenham Délka kurzu: 23. 10. - 4. 11. 2016 Zaměření: výuka matematiky metodou CLIL Účastník: Mgr. Ludmila Špačková

CLIL – Metodology and Language for Teachers of Maths or Science Přínos Zvýšení metodologických kompetencí Obohacení v oblasti nových metod, forem a přístupů ve výuce Jazykový růst Setkání s kolegy z jiných zemí

CLIL course / Effective communication skills Škola: Inlingua, Edinburgh Délka kurzu: 2.10. – 16.10. 2016 Zaměření: metoda CLIL ve výuce Účastník: Mgr. Dana Vašáková

CLIL course / Effective communication skills Přínos inspirace k proměně tradičního stylu výuky rozvíjení nejen jazykových kompetencí, ale i kulturního povědomí sdílení praktických zkušeností výuky CLIL se zahraničními učiteli navázání kontaktů k mezinárodní spolupráci využití cizojazyčného zdroje ve výuce