Přejezdový můstek postřikového rámu Postřikové trysky Požadovaný přejezd
Přejezdový můstek rámu Kotvení Šířka 20 cm Min. 75 cm Stávající postřikový rám hasičská hadice nebo jiný materiál ke spojení příčných prahů Rozvor kol osobního automobilu Výška: 2 cm 4 cm 6 cm 8 cm 10 cm ½ přejezdového můstku
Podrobnosti Poslední 3 příčné prahy před a za, můstkem musí být dostatečně u sebe (malé mezery); Příčné prahy – tvrdé dřevo (dub, borovice apod.), vodě odolná povrchová úprava v barvě khaki; Materiál ke spojení příčných prahů – např. hasičská hadice nebo pásy jiného materiálu odolného proti nepříznivým přírodním podmínkám, vodě a také vůči mechanickému poškození souvisejícímu s účelem používání; Uchycení těchto popruhů na příčné prahy pomocí alespoň 6 vrutů (na 1 prahu) s podložkou zabraňující vytrhnutí přes popruhy; Vzdálenost mezi příčnými prahy max. 10 cm (aby nedocházelo k propadu kola osobního vozidla); Vzhledem k tomu, že musí být osobní auto při přejíždění stávajícího přejezdového rámu oběmi nápravami ve stejné úrovni (aby nedošlo podvozkem auta ke stržení postřikových trysek, které jsou uprostřed rámu), tak musí být požadované přejezdové můstky dostatečně dlouhé, tzn. minimálně 2 - 2,5 m jedna polovina (od počátku až k postřikovému rámu); možné varianty kotvení (k zabránění posouvání přejezdového můstku): ze spodu příčného prahu opatřeného výše zmíněnými popruhy (nebo jiným materiálem dostatečné pevnosti, přesahujícími konce prahů, na konci opatřená očkem díra v příčném prahu (při kotvení nebezpečí poškození příčného prahu)