Talent marketingových komunikací

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Podpora plánování rozvoje sociálních služeb formou založení odborných partnerství CZ.1.04/3.1.03/
Advertisements

Rozvojové programy pro VVŠ 8. února Rozvojové programy VVŠ Rozvojové programy 2012 Požadavky vysokých škol v centralizovaných projektech → finanční.
OČIMA ŽEN Projekt OČIMA ŽEN je podpořen z programu „Fondu pro nestátní neziskové organizace“. Program „Fond pro nestátní neziskové organizace“, jež je.
PROJEKT „ AGENT“ Registrační číslo projektu: CZ.1.07./2.4.00/ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Doc. JUDr. Radim Boháč, Ph.D. katedra finančního práva a finanční vědy PF UK 1. prosince 2015.
M.C.TRITON, spol. s r.o. „Vzdělaný zastupitel“ Podpora volených představitelů měst a obcí.
Pohled tisku, názory veřejnosti a vězeňské populace na sankční politiku v ČR Institut pro kriminologii a sociální prevenci Praha Republikový výbor pro.
Plánování sociálních služeb a transformace aneb Systémově, společně a statečně Šárka Hlisnikovská Role obcí v transformaci sociálních služeb 25. – 26.
Transport 50 Škoda Superb, Diplomová práce Marketing v českém profesionálním fotbale Jan Javůrek Vedoucí práce: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.
Městský úřad Šumperk Implementace modelu CAF
IP Systémová podpora procesů transformace systému péče o ohrožené děti a rodiny Jihlava 25. listopadu 2014.
Kritické poznámky k novele Zákona o sociálně právní ochraně a dopadech v praxi MUDr.F.Schneiberg Společnost sociální pediatrie ČLS JEP Poslanecká sněmovna.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Sociální zabezpečení Sociální služby Mirka Wildmannová Katedra veřejné ekonomie Ekonomicko-správní fakulta MU BRNO.
1 Komentované prohlídky města Poskytovatel: Horácké muzeum a informační centrum Prohlídka města zahrnuje centrum Nového Města, dva historické sklepy a.
VZDĚLÁVACÍ PROGRAM NEZISKOVÉHO SEKTORU projekt Sítě mateřských center o.s. – Jihomoravský kraj Lektorské dovednosti I. Komunikace v NNO.
KVALITA VZDĚLÁVACÍCH SLUŽEB KVALITA VZDĚLÁVACÍCH SLUŽEB JIHLAVA Mgr. Naděžda Vrbatová, PhD.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada44 Anotace.
Industra Jakub Horniaček Jakub Glöckl Petra Ben Touzia Igor Netušil Zdeněk Gric.
Držitel certifikátu kvality ISO 9001 a ISO 14001
TRŽNÍ EKONOMIKA A PODNIKÁNÍ
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
Zdravé město J I L E M N I C E Fórum, 11. dubna 2013.
Ing. Kateřina Lichtenberková
Návraty žen do práce očima zaměstnavatelů
Worklife Balance ve společnosti HEINEKEN Česká republika
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
NOVÉ TRENDY VPODOPŘE ZÁJMU O OBOR A NÁBOROVÉM PROCESU
Místní rozpočtové jednotky
Josef Středula, předseda ČMKOS
KONCEPT NEFORMÁLNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ Science centrum Lázně Chomutov???
Mentoring, co a jak? Václav Šneberger
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Marketing destinací Vybrané aplikace marketingu cestovního ruchu:
Název vzdělávacího materiálu
Společenská odpovědnost ve školství
Účetnictví – význam informací
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Monitory Monitor je základní výstupní elektronické zařízení sloužící k zobrazování textových a grafických informací.
Název projektu: Moderní škola
Evaluace a hodnocení Evaluace Autoevaluace ©.
Společenská odpovědnost organizací Město Třebíč 21. září 2017
Dětský klub Malý drak.
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Univerzitní město Olomouc
Informační a komunikační technologie
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_16_FUNKCNI_STYLY Název materiálu:
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
plan 3 kuchyně plan 3 küche plan 3 manufaktur
České školství v mezinárodním srovnání Stručné seznámení s vybranými ukazateli publikace OECD Education at a Glance 2010 Tisková konference 7.
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Etické kodexy v praxi Pavel Seknička.
Děti jsou naše budoucnost
Veřejná správa, Regionální rozvoj Litoměřice Jan Jůna 2012
STÁTNÍ FOND ROZVOJE BYDLENÍ
Digitální gramotnost Informatické myšlení
Zákon o odpovědnosti veřejné moci
Národní rozvojový program mobility pro všechny (NRPM)
Název: VY_32_INOVACE_ICT_7B_12B Škola:
SCHOPNOSTI ČLOVĚKA Psychologie 4. S.
Výstupy z projektu PROGRESS
JARNÍ TRHY 2019.
Podpora práce učitelů Podpora budování kapacit pro rozvoj základních pre/gramotností v předškolním a základním vzdělávání.
Martin VLASTNÍK, vedoucí oddělení politiky nerostných surovin
Primární emise akcií (IPO) VOKT (P-8)
Jaké jsou obzory digitální Evropy?
Vzdělávání a příprava na digitální budoucnost z pohledu Statutárního města Liberec Mgr. Šárka Prachařová.
Transkript prezentace:

Talent marketingových komunikací SIGNAL productions

O firmě / instituci SIGNAL festival je největší kulturní událost v České republice, propojující moderní umění a nové technologie s širokou i odbornou veřejností. Naše vize * Shaping a conscious society through culture, art and new technologies. / Tvarovat uvědomělou společnost skrze kulturu, umění a nové technologie. Naše cíle Podněcovat kreativitu a propagovat nové formy umění. Prosazovat českou uměleckou scénu na mezinárodní úrovni. Zlepšovat a kultivovat veřejný prostor. Vzdělávat odbornou i širokou veřejnost v oblasti audiovizuálního umění a nejnovějších trendů. Podporovat rozvoj kreativních průmyslů, společenské odpovědnosti a turistické atraktivity Prahy. Reflexe historického odkazu Prahy za využití umění a nejnovějších technologií. Naše konkurence Defacto neexistuje. V širším slova smyslu veškeré jiné kulturní akce.

Mood video

Úvod do situace SIGNAL festival je soukromá organizace, ačkoliv si návštěvníci často myslí, že ho organizuje město z většiny financován z různých grantů + peněz partnerů = finance jsou tedy každý rok nejisté zdarma (kromě 2 instalací – Dome a 3D projekce, kde se kupují vstupenky) ve veřejném prostoru = nelze ho oplotit masová akce (700 tis. návštěvníků ve 2016) = mnoho různých segmentů návštěvníků = nelze komunikačně oslovit všechny 1x za rok v říjnu, trvá 4 dny, a jeho příprava trvá defacto celý rok Festival světla = na většinu instalací potřebujeme tmu

Zadání úkolu Jak financovat festival ve veřejném prostoru? Jak financovat festival tak, aby nebyl majoritně závislý na cizích zdrojích peněz (grantech a sponzorech) finanční zdroje byly lépe plánovatelné = odhadnutelné dopředu

Zadání úkolu (omezení/upřesnění) Festival nelze celý přesunout „pod zámek“ – část instalací bude vždy v otevřených prostorách (náměstích, parcích, atd.) Pokud zpoplatníme některé instalace, je potřeba zároveň řešit ticketing (náklady na vybírání vstupného, jak zabránit obřím frontám (které jsou problémem již nyní, atd.) Lidé jsou zvyklí za festival neplatit - > při větším zpoplatnění se mohou bouřit.

Co jsme už jsme vyzkoušeli? Z dosavadní praxe víme, že předprodej příliš nefunguje. Lidé kupují lístky stejně na místě. Při zpoplatnění instalací se lidé hodně bouří - > mají pocit, že by festival měl být zdarma celý. DMS/příspěvek na další ročník -> „Vždyť máte hromadu partnerů a peníze od města tak co byste chtěli“. Prodej merche = festivalová brožura - > lidé kupují, ale prodá se třeba 13 tis. kusů za 50 Kč (při 700 tis. návštěvnosti) = málo

Odměna za zpracování stáž v SIGNAL productions během festivalového měsíce rozlousknutí problému, který řeší plno kulturních akcí na celém světě

Dotazy? prostor pro vyjasnění tématu, zodpovězení otázek studentů

Kontakt Robert Dvořák – tel. 732 323 557