určeno pro žádosti na rok 2013 (a dál)

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Rejstřík škol a školských zařízení Seminář pro ředitele škol zřizovaných LK.
Advertisements

Registrace poskytovatelů sociálních služeb v Jihomoravském kraji.
UKÁZKA PORTÁLU IS KP14+. ADRESA PRO PŘIHLÁŠENÍ PODPORA UŽIVATELŮ produkční/ostré prostředí (slouží pro realizaci OP, zadávají se.
Založení firmy postup. Postup založení firmy 1) Výběr oboru podnikání a vymezení předmětu živnosti 2) Volba právní formy podnikání 3) Určení názvu a umístění.
Univerzitní informační systém IV., Svojanov 2005 Financování studií Ing. Tomáš Klein
Projekt Informační a vzdělávací portál Libereckého kraje I CZ.1.07/1.1.00/ I Školení pro uživatele portálu.
Střednědobé plány krajů, sítě sociálních služeb a přechod financování sociálních služeb na kraje Konference Financování sociálních služeb pro města a obce.
1 Dotační řízení na realizaci aktivit v oblasti primární prevence rizikového chování RVPPK Praha Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy.
Dotační fond LK Soutěže MŠMT Program a podprogramy - školství  Program č. 4 resortu školství, mládeže a zaměstnanosti  4.1 Podpora volnočasových.
Seminář pro žadatele na rok 2014 určeno pro žádosti na rok 2014 (a dál) Informační systém MŠMT pro elektronické řešení dotačních programů - oblast prevence.
7. setkání zástupců krajů Mgr. Marcela Stratilová pracovník pro EV, oddělení mládeže a sportu, KÚOK.
Úvodní prezentace webového sídla , Praha Radek Maca NIDM.
Seminář pro žadatele o finanční podporu – oblast podpory 1.1 CORSO IIa, Křižíkova 34, Praha 8, konferenční sál, 4. patro 24. dubna 2014.
Seminář pro žadatele o finanční podporu z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Krajský úřad Jihomoravského kraje Odbor regionálního rozvoje.
Úsek prevence Odbor speciálního vzdělávání, prevence a institucionální výchovy.
PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ NA STŘEDNÍ ŠKOLY NA ŠKOLNÍ ROK 2016/2017.
Přijímací řízení ve školním roce 2015/ ÚVOD Kde je/bylo možné získávat informace:  Návštěvy SŠ a SOU, dna otevřených dveří  Výstava EDUK ART.
Publicita v projektech financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Ekonomická část (oddělení nepřímých nákladů) Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem 19. září 2012 Ing. Michaela Stříbrná.
Seminář pro žadatele k 3.,4. a 9. výzvě IROP Ing. Helena Mertová Výběrová a zadávací řízení
Elektronická přihláška Studenti z ČR a SR použijí tento formulář ! Studenti bez rodného čísla použijí tento formulář !
Metodika MŠMT pro poskytování dotací ze státního rozpočtu na realizaci aktivit v oblasti prevence rizikového chování v období Seminář pro žadatele.
1 Dotační řízení na realizaci aktivit v oblasti primární prevence rizikového chování Krajské projekty Konference k oblasti primární prevence Praha
Interreg V-A Česká republika – PolskoSpolečný sekretariát, Hálkova 2, Olomouc Kontrola přijatelnosti Nejčastější chyby.
Ing. Zdeňka Šilhová Institut pro veřejnou správu Praha INTERAKTIVNÍ PERSONÁLNÍ PORTÁL PRO POTŘEBY ZAMĚSTNANCŮ VE VEŘEJNÉ SPRÁVĚ KONFERENČNÍ VZDĚLÁVACÍ.
Informační systém MŠMT pro elektronické řešení dotačních programů - oblast sportu určeno pro žádosti na rok 2017 (a dál) Mgr. Radek Maca, NIDV.
VYÚČTOVÁNÍ KULTURNÍCH AKCÍ A PROJEKTŮ PODPOROVANÝCH MO STŘEKOV Platné od
Pravidla udělování autorizace podle zákona č. 179/2006 Sb.
Tutoriál ~ eKnihy Stahování
1/15 - Úvodní stránka, registrace Rezervační systém PRO TRAVEL CK
Elektronická přihláška
Seminář k výběrovému řízení 2018
Rozpočet přímých NIV na rok 2010
1. Tlačítko START 2. Podrobnější hledání 3. Zařízení a tiskárny 4
Aplikace Monitorovací systém
Rozpočet přímých NIV na rok 2017
Správa rozhodčího v informačním systému FIS
Program – – → 1. blok – dotazy posluchačů k prezentaci z minulého semináře, poskytování informací o dítěti, informovaný souhlas.
Financování přímých NIV
Inf Ovládání operačního systému
Rozpočet přímých NIV Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem 12. prosince 2013 Liberec.
Webová aplikace MS2014+ Ing. Josef Šetek
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Aplikace Monitorovací systém
Informace o změnách metodiky dotačního řízení Konference primární prevence rizikového chování Praha, Matouš Korbel.
Benefit7.
Jak na strategické plánování v MŠ a ZŠ Přehled o dotací
Aplikace Benefit7 - úvod
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Legislativní změny na úseku EO, OP, CD (k datu )
© 2012 STÁTNÍ ÚSTAV PRO KONTROLU LÉČIV
Portál naměřených dat 13. – , Říčany u Prahy Josef Mádlo.
určeno pro žádosti na rok 2019
Financování členských a pobočných spolků FAČR pro rok 2018
Financování členských a pobočných spolků FAČR pro rok 2018
Dostupné vzdělání pro všechny kdo chtějí znát a umět víc…
Zapisovatelé do informačního systému evidence obyvatel
Na co myslet při podávání přihlášky do výběrového řízení pro poskytnutí účelové dotace z rozpočtu statutárního města Ostravy.
PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ PRO ŠKOLNÍ ROK 2019/2020
PŘIHLAŠOVACÍ SYSTÉM CK KRISTOF
Přijímací řízení pro školní rok 2018/2019.
Ekonomická část (oddělení nepřímých nákladů) Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem 12. prosince 2018 Ing. Michaela.
Uskutečněné a očekávané změny právních předpisů důležité pro zástupce ředitele Praha
Přijímací řízení na víceletá gymnázia pro školní rok 2019/2020
Přijímací řízení pro školní rok 2019/2020.
Modul „Ekonomika“ Modul „Formuláře“
Webinars Manuál pro účastníky on-line školení – registrace nových i stávajících účastníků Prague
NOVINKY OD BUŘINKY – DUBEN 2016
ROZPOČET PŘÍMÝCH NEINVESTIČNÍCH VÝDAJŮ NA ROK 2019
Portál - role studenta v informačním systému STAG
Transkript prezentace:

určeno pro žádosti na rok 2013 (a dál) Informační systém MŠMT pro elektronické řešení dotačních programů - oblast prevence rizikového chování http://is-prevence.msmt.cz určeno pro žádosti na rok 2013 (a dál)

Cíl této části prezentace Seznámit vás s novým elektronickým informačním systémem pro podávání projektových žádostí v Programu na podporu aktivit oblasti prevence rizikového chování u dětí a mládeže v letech 2013–2018 Ukázat vám, kde najdete pomoc v případě nesnází Seminář pro žadatele na rok 2013

Seminář pro žadatele na rok 2013 Obsah I. Úvodní informace o systému II. Registrace nové organizace (žadatele) III. Správa projektů IV. Založení a vyplnění projektové žádosti V. Uzavření projektu a podání žádosti VI. Potřebujete pomoc? Seminář pro žadatele na rok 2013 3 3

I. Úvodní informace o systému Informační systém je JEDINEČNÝ pro programy prevence rizikového chování Informační systém je webová aplikace Informační systém je přístupný pouze pro registrované uživatele – registrace se provádí pouze jednou Zadávat projektovou žádost můžete po přihlášení se prostřednictvím uživatelského jména a hesla Uživatelské jméno a heslo získáte při registraci

Úvodní stránka = AKTUALITY 1. Anotace úvodní stránky 2. Nejnovější aktuality 3. Archiv aktualit 5 5

METODIKA 1. Začněte zde 2. Anotace rubriky 3. Podrobnější informace 3. Metodika žádostí 4. Dnešní prezentace a vlastní metodika ke stažení - zde

Vstup do systému a registrace Pro vstup do aplikace s možností zadávání projektové žádosti zadejte uživatelské jméno (= IČ) a heslo a klepněte na tlačítko „PŘIHLÁSIT SE“ Nejste-li ještě zaregistrováni, je třeba „ZAREGISTROVAT SE“ klepnutím na stejnojmenné tlačítko Pokud zapomenete (ztratíte) jméno a heslo, klepněte na tlačítko „OBNOVENÍ HESLA“

1I. Registrace nové organizace (žadatele) obsahuje několik částí: Základní údaje o žádající organizaci přístupové údaje (jméno, heslo) potvrzení registrace mailem Údaje o organizaci (žadateli) základní údaje působnost typ poskytovaných služeb kontaktní údaje statutární zástupce 8

Registrace 1 – vložení přístupových údajů Vložte Oficiální název organizace a IČ vaší organizace A jméno a e-mail zadavatele dat o organizaci - na tento mail vám přijdou informace k dokončení registrace (ale i při obnovování hesla)

Registrace 2 – potvrzení přístupových údajů Text mailu obsahuje uživatelské jméno heslo k přihlášení do systému a internetový odkaz, který je KLEPNUTÍM POTVRDIT a tím dokončit registraci organizace

Obnovení hesla 3. Zadáte a potvrdíte nové heslo 1. Zadejte buď vlevo IČ (neznáte-li, pak vpravo e-mail) a klepněte na tlačítko OBNOVIT HESLO Obnovení hesla 1. Zadejte buď IČ nebo registrační E-MAIL a klepněte na tlačítko OBNOVIT HESLO 2. Systém zahájí obnovu hesla a na váš registrační e-mail přijde žádost na dokončení změny 3. Zadáte a potvrdíte nové heslo 11 11

Přihlášení do systému Pro vstup do aplikace s možností zadávání projektové žádosti zadejte mailem zaslané Uživatelské jméno a heslo … …a klepněte na tlačítko „PŘIHLÁSIT SE“ 12 12

Úvodní obrazovka po přihlášení do systému Nová záložka PROJEKTY …Aktualizace údajů o organizaci 13 13

Nastavení údajů o organizaci …údaje z registrace (budou již načteny) …ukážete-li myší na editační pole, systém vám napoví žlutou „bublinovou“ nápovědou Položky dat o organizaci (vkládají se JEDNOU za organizaci a platí PRO VŠECHNY vámi podávané projekty) …zadané údaje je třeba VŽDY „ULOŽIT“ 14 14

Změna hesla Heslo musí splňovat základní bezpečnostní pravidla: 1. Zadáte a potvrdíte nové heslo … 2. Nezapomeňte „ULOŽIT ZMĚNY“ 15 15

Nastavení organizace Korespondenční údaje… obec, ulice, PSČ, kraj, okres, … Fakturační údaje … IČ, finanční úřad, právní subjektivita Údaje o bance… kam vám přijde (po schválení:-) ) dotace Kontaktní údaje organizace Osoba jednající (zodpovídající) za organizaci – ŘEDITEL!!! – bude uvedena v Rozhodnutí 16 16

Dokumenty organizace 1. Začněte zde … 2. Vyberte typ souboru 3. Zadejte jeho název v systému 4. Vyberte příslušný Soubor na disku 5. Nezapomeňte „VLOŽIT DOKUMENT“ 17 17

Rozpracované projekty… III. Správa projektů 1. Klepněte zde… Rozpracované projekty… …lze je Editovat Smazat Založení nového projektu: V oblasti protidrogové politiky V oblasti prevence kriminality

Podané, resp. projekty vrácené Rozpracované projekty… Projekty vrácené k přepracování Projekty odeslané k formální kontrole 19 19

IV. Založení a vyplnění projektové žádosti Projektová žádost obsahuje několik částí (kapitol): Základní údaje o projektu Základní idea a stručný obsah projektu Cílovou skupinu (nově) Mzdové prostředky (DPP, DPČ, HPP) Neinvestiční výdaje (ONIV) Zdroje financování Kontaktní osoby projektu Další přílohy ve formě připojených souborů

Struktura projektové žádosti Název aktuálně upravovaného projektu Návrat na tuto úvodní obrazovku projektu Tiskový náhled aktuálně upravovaného projektu Aktuální stav vyplňování „kapitol“ projektu … všechny kapitoly musí mít nakonec „zelenou fajfku“ Návrat na úvodní přehled všech projektů (rozpracovaných i uzavřených)

Základní údaje o projektu Realizace projektu (Od: min 1.1.2013 Do: max 31.12. 2018 a působnost projektu 2. Spádová PPP – NOVĚ (u celostátních projektů se nevyplňuje, PPP taky ne) 3. Certifikace (A/N) 4. Předjednání projektu na MŠMT a s kým (ne pro školy a školská zařízení) Nezapomeňte „ULOŽIT ZMĚNY“ 22 5. Prohlášení o bezdlužnosti 22

Základní idea a stručný obsah projektu Vyplňte jednotlivá pole … žlutá bublinová nápověda vás bude provázet … co je kam potřeba napsat a v jakém rozsahu. Pokud vám pole nebudou stačit, můžete rozšiřující informace vložit do kapitoly Připojené soubory 23 2. Nezapomeňte „ULOŽIT ZMĚNY“ 23

Cílová skupina 1. Na jaký druh prevence je projekt zaměřen 2. Kvantifikace cílové skupiny (žáci, pedagogičtí pracovníci), pro kterou je projekt určen 3. Je-li projekt realizován na více školách, vložte sem textový soubor s jejich seznamem (název, adresa, kontaktní osoba) 4. Nezapomeňte „ULOŽIT ZMĚNY“ 24 24

Mzdové prostředky (MP) CELKEM max. 250 000 Kč 1. DPP (nacionále, vzdělání, druh a délka činnosti v projektu, finanční požadavky z dotace) 2. DPČ (nacionále, …) – nově samostatně 3. HPP (nacionále, …) 25 25

Neinvestiční výdaje (ONIV) 1.1 Materiálové náklady (potraviny, kancelářské potřeby, majetek do 40000 Kč, pohonné hmoty) 1.2. Jiné nemateriálové náklady 1.3 Energie (elektřina, plyn, vodné, jiné) 1.4 Opravy a udržování (budov, aut, jiné) 1.5 Cestovné (zaměstnanců, klientů) Materiál max. 25 % celkové dotace MSMT 1.6 Ostatní služby (telefony, poštovné, ostatní spoje, nájemné, právní a ekn. služby, školení a vzdělávání, jiné provozní služby) 1.7 Jiné provozní náklady Služby max. 40 % celkové dotace MSMT 26 2.1 Jiné mzdové náklady 26

Zdroje financování 1. Do pole MŠMT se částky načtou z jiných „kapitol“ 2. Do ostatních polí v případě vícezdrojového financování doplňte ve struktuře Neinvestiční Mzdové náklady Celkové náklady a celkové náklady projektu se načtou z jiných „kapitol“ žádosti 3. MP + ONIV = ZDROJE FINANCOVÁNÍ 27 4. Nezapomeňte „ULOŽIT ZMĚNY“ 27

Kontaktní osoba projektu 1. Zadáte požadované kontaktní údaje na osobu, která bude garantovat a koordinovat realizaci projektu … 2. Nezapomeňte „ULOŽIT ZMĚNY“ 28 28

Připojené soubory 1. Pomocí tlačítka Procházet vyberte na svém disku vhodnou přílohu (jako příloha k mailu) 2. Nezapomeňte „ULOŽIT ZMĚNY“ 29 29

V. Uzavření projektu a podání žádosti Projektová žádost se odevzdává v elektronické i písemné verzi: Finální kontrola projektové žádosti náhled projektu – věcná kontrola zdroje financování – finanční kontrola Odevzdání elektronické verze = uzavření projektu Odevzdání tištěné verze projektu tisk žádosti ze systému (je identická s elektronickou verzí) zaslání (doručení) na NIDM 30

Náhled projektu v průběhu psaní Souhrnně se zobrazí všechny položky žádosti v podobě, ve které bude po kompletaci všech povinných položek projekt uzavřen a převeden do PDF formátu. Nejedná se o finální žádost, ale POUZE o náhled!!!

Uzavření projektu …teprve pak půjde „Uzavřít a podat hotový projekt“… Vše by mělo být „zelené“… …a stáhnout a vytisknout si finální žádost ve formátu PDF… 32

Správa projektů Přehled uzavřených a odeslaných projektů Stažení finální žádosti ve formátu PDF, Tuto žádost vytisknete a pošlete na sběrnou adresu na NIDM!!! 33 33

VI. Potřebujete pomoc? Kdykoliv budete potřebovat pomoci, využijte: Nápovědu Interaktivní formulář „Potřebuji pomoc“ V případě nejkrajnější nouze volejte Jarka Nováková (NIDM): Tel.: +420 246 088 239 Mobil: +420 774 315 141 34

Uživatelská podpora - Nápověda 35

Uživatelská podpora  Potřebuji pomoc Když jste kdekoliv dříve klepli na kruh…objeví se tento formulář: 1. Vyplníte kontaktní své údaje – sem vám budou pracovníci podpory odpovídat 2. Specifikujete dotaz 3. Odešlete na helpdesk 36

Shrnutí I. Úvodní informace o systému II. Registrace nové organizace (žadatele) III. Správa projektů IV. Založení a vyplnění projektové žádosti V. Uzavření projektu a podání žádosti VI. Potřebujete pomoc? Seminář pro žadatele na rok 2013 Mohu uzavřít prezentaci? ANO NE 37 37

Důležité kontaktní údaje NIDM – potřebuji pomoc MŠMT – odbor 27 – vyhlašovatel Mgr. Martina Budinská, Ing. Radka Heřmánková, Mgr. Vladimír Sklenář +420 234 811 331 +420 234 811 554 +420 234 811 698 budinskam@msmt.cz Radka.Hermankova@msmt.cz Vladimir.Sklenar@msmt.cz NIDM – příjem žádostí Mgr. Nováková Jaroslava +420 246 088 239 jarka.novakova@nidm.cz 38