Projekt GDA návrh PR podpory etapa: červen – srpen

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Černoch Michal Školoudová Lenka
Advertisements

Medializace a popularizace ve vědě a odborné činnosti Tomáš Doseděl
PRAGOALARM/PRAGOSEC zabezpečení staveb a stavenišť, protipožární ochrana, systémy pro inteligentní budovy Koncept veletrhu pro rok 2012.
Nabídka partnerství v rámci projektu „Dobrovolní hasiči roku 2014“ Motivační program s oceněním a finančními dary 1Nabídka partnerství ankety Dobrovolní.
_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Patria Plus Mgr. Libuše Simandlová Centrum informačních a knihovnických služeb Odbor informační podpory studia a výzkumu
Passport PhDr. Ivana Reznerová Centrum informačních a knihovnických služeb Odbor informační podpory studia a výzkumu
Fórum prevence dětské nadváhy a obezity Hana Zamrazilová Školní stravování 2014, Praha, 20.–
Kategorizace internetu aneb členění online médií AliaWeb, spol. s r.o. – Kurzy.cz, 2006 Klubový večer SPIRu
Volební kampaně a internet Zdroj: NetMonitor, září 2005, MML data 2003 Internet se stal standardní a vyhledávanou součástí reklamních kampaní. Velkou pozornost.
COMENIUS FIT FÜR EUROPA ZŠ Mendelova, Karviná, Česká republika ZŠ Hurbanova, Martin, Slovensko Lucas-Cranach-Schule, Gotha, Německo.
Profesní organizace, nadace a neziskové organizace.
BULLETIN 174. Žofínské fórum Setkání primátorů a starostů měst a obcí ČR 16. prosince 2014.
HAMÉ NABÍDKA CO-PROMOTION Česká republika Slovensko
Školní výchova ke zdravým stravovacím návykům dětí
Obnova vozového parku v České republice
Stipendijní informační portál - Informační Strategie.
Praha, 1. června 2012 Ministerstvo zemědělství Regionální potravina tisková konference.
PROPAGACE PRÁCE SEKTOROVÉ RADY, JEJÍCH VÝSTUPŮ A CELÉ ZAKÁZKY NSK2.
RPS/CSF Komunikační plán RPS 2006 Realizované projekty Období: 12 / 2005 – 6/ 2005.
JEDEN CÍL, SPOLEČNÁ CESTA Novinky na webovém serveru Ministerstva vnitra
Alena Gajdůšková - senátorka Talent marketingových komunikací.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
Podpora kvality farmářských trhů a potravin z pohledu médií Lenka Krbcová.
SVĚTOVÝ DEN VODY AQUA UNITED 2010 AQUA UNITED Vodní noc v aquaparcích Vodní týden v bazénech, wellness centrech aquaparcích a wellness.
Roman Valeš Tomáš Kozák Roman Valeš Tomáš Kozák PEF Mendelu – Informační systémy a technologie – ZS 2012.
MV RPS, 1. červen 2005 RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
ISSS 2008 VÝZKUM INFORMAČNÍCH ZDROJŮ Duben 2008 / Prezentace syndikovaného výzkumu pro vybrané Krajské úřady / Jan Tuček / STEM/MARK, a.s.
Expertní panel pro GS JPD Propagace rovnosti šancí mužů a žen prostřednictvím médií - prezentace - Šance pro společnost, občanské sdružení.
Michal Vondráček, Pavla Zadáková. Psychologické pohnutky Propagace Reklama Zkušenosti Módnost.
Tisk jako marketingový nástroj Mgr. Pavel Brabec prezident AČRA MK Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace Print Forum ,
Nabídka týmu PR. Co už můžete využívat dnes: informační bulletin RADAr obecně orientované prezentace k oběma systémům fact sheets  souhrn podkladů pro.
374 – Poradenské centrum pro Rating MSP Hospodářská komora hlavního města Prahy Svoboda Jiří, , ESF – JPD.
Realizované aktivity v roce 2013 Komise pro technické vzdělávání Sekce Marketing Ing. Pavel Duchek.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
TISKOVÁ KONFERENCE KVALITNÍ EVROPSKÝ VÝROBEK.
Kampaň pro rovnost šancí CZ / /0216 Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.. realizátor:
Buďte v obraze Služby pro veřejnou správu oblasti monitorování médií NEWTON INFORMATION TECHNOLOGY, s.r.o. Politických vězňů 10, Praha 1
Ústřední knihovna FSS MU Zprávám z médií a tisku na stopě!
79. zasedání Rady ředitelů (Valná hromada) AutoSAP Předkládá: Řídící tým Představenstva „Vnější a vnitřní komunikace AutoSAP “ ve složení: Ing. Jahn Martin,
Praha, 10. prosince Sdružení automobilového průmyslu TP „Vozidla pro udržitelnou mobilitu“ (stručná informace) Ing. Vladimír Volák, člen Představenstva.
Dana Mazancová Databáze Anopress a ČTK ÚK FSS MU, Ústřední knihovna FSS MU.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
OSOBNOSTI AUTOGRAMIÁDY KOSMETIKA ZÁBAVA KULTURA OSOBNÍ ROZVOJ PŘEDNÁŠKY MÉDIA.
Služby pro členy Regionu Pošembeří Plénum 15. října 2009 Český Brod.
Projekt Integra Tisková beseda 6. června 2007 Ostrava.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193, Tel.: , Tel.řed./fax: ,
NZZ – Nová závěrečná zkouška IPN Dana Kočková, NÚOV MŠMT,
VŠICHNI MÁME STEJNOU CESTU
Tisková konference „Hravě žij zdravě“ vyhodnocení
Projekt GDA PR podpora etapa – vyhodnocení
Projekt GDA návrh PR podpory 2010
Projekt GDA realizace PR podpory 1. etapa 2010
Projekt GDA PR aktivity v realizaci
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Projekt GDA PR podpora etapa – vyhodnocení 2. etapa – návrh
Tiskový mluvčí ZUR 295 Tereza Fojtová, tisková mluvčí MU
Reklamní předměty Jindřich Anděra (učo: ) David Šiška (učo: )
Projekt GDA PR aktivity v realizaci
Media relations Přednáška ve 12:15 – 13:45
Marketingová komunikace
Informace na dosah ruky
Jednání PS Vzdělávání Mgr. Barbora Ledlová
SLUŽBY CZECHTRADE PRO EXPORTÉRY
Ing. Pavel Vinkler, Ph.D., ředitel odboru podnikatelského prostředí
Prezentace výzkumu Zbiroh 2018
Název a termín akce Žadatel
Čisté investice do rozhlasové reklamy
Setkání těžařů Seč, Hotel Jezerka,
Transkript prezentace:

Projekt GDA návrh PR podpory 2010 1. etapa: červen – srpen 25. června 2010 .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

Komunikační téma Nutriční značení potravin: výsledky výzkumu SZPI „Český spotřebitel a potraviny“ – 56 % lidí nevěnuje pozornost údajům na obalech potravin, protože jsou nečitelné, nezajímají je, nejsou srozumitelné, nejsou pravdivé (podzim 2009) význam nutričního značení v každodenním životě – o nutriční informace na obalech by se měl zajímat každý, zejména spotřebitelé, kteří vyznávají zdravý životní styl nebo kteří mají nějaká zdravotní omezení značení GDA, navigace ve světě živin a kalorií – informace na obalech potravin mohou být poměrně složité, proto by se spotřebitelé měli zaměřit na značení GDA, které je srozumitelné, jednoduché, přehledné, a tak usnadňuje rozhodování při výběru potravin a nápojů a napomáhá uvažovat o dané potravině v celkovém kontextu jídelníčku .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

Tiskové setkání Osobní kontakt s 15-20 novináři Distribuce tiskových materiálů dalším 50 novinářům Komunikace prostřednictvím 2 mluvčích: zástupce SZPI odborník na výživu (Tamara Starnovská) Jednání s novináři o využití tiskových materiálů Očekávaný počet mediálních výstupů: 15 Termín: červenec .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

Cílená medializace v TV a rozhlase Média: televizní pořady: v TV Nova, TV Prima, České televizi zpravodajské a publicistické pořady, témata zaměřená na zdraví rozhlasové pořady, např.: ČRo 2 Praha, pořad Rodinný lékař (pořad zaměřený na jednotlivé oblasti medicíny, nemoci, trendy a zdravý životní styl) ČRo 2 Praha, pořad Odpolední kolotoč (atraktivní hosté i témata, reportáže, rozhovory, životní styl a obsáhlý kulturní servis) Termín: červenec až srpen Očekávaný počet mediálních výstupů: 2 .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

Články v oborových periodikách Média: časopisy zdravotních pojištěn, např.: Všeobecná zdravotní pojišťovna ČR, časopis Svět pojištěnce Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví, časopis Bonus Zdravotní pojišťovna Ministerstva vnitra ČR, časopis Bulletin časopisy spotřebitelských organizací: Sdružení českých spotřebitelů Sdružení obrany spotřebitelů (SOS) Termín: červenec až srpen Očekávaný počet mediálních výstupů: 2 .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

Internetový projekt Komunikace navrženého tématu na jednom z webových portálů pro ženy s vysokou návštěvností, např.: www.zena.cz (měsíčně cca 680 000 RU) www.ona.idnes.cz (měsíčně cca 420 000 RU) www.dama.cz (měsíčně cca 300 000 RU) Balíček reklamních ploch a PR textů, např.: banner PR článek anketa odkaz na www.gda.cz/www.nutricnibublina.cz Termín: červenec až srpen .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

Web Aktualizace webu GDA – sekce Výrobky se značením GDA: doplnění nových/odstranění delistovaných výrobků se značením GDA Rozšíření webu GDA o nový interaktivní nástroj: Kalkulátor GDA – přepočítávání nutričních hodnot jakéhokoli baleného výrobku na hodnoty GDA (zápis v číslech do tabulky, výsledek v procentech v pětici nutričních bublin) Odkaz na web GDA: umístění loga GDA s prolinkem na www.gda.cz na produktové weby členů PK ČR Termín: červenec až srpen .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

Rozpočet Aktivita Honorář agentury Přímé náklady Celkem Tiskové setkání 65 000 Kč 30 000 Kč 95 000 Kč Cílená medializace v TV a rozhlase 4 000 Kč 34 000 Kč Články v oborových periodikách 20 000 Kč 1 000 Kč 21 000 Kč Internetový projekt 33 000 Kč 98 000 Kč Web 18 150 Kč 26 650 Kč 44 800 Kč Monitoring 13 200 Kč 0 Kč Prezentační a informační materiály 6 350 Kč 19 550 Kč 192 550 Kč 133 000 Kč 325 550 Kč .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

Děkujeme za pozornost a těšíme se na další spolupráci! V případě dotazů laskavě kontaktujte agenturu Quent: Pavlína Perlíková pavlina.perlikova@quent.cz, 271 741 715 Milena Holoubková milena.holoubkova@quent.cz, 271 742 535 .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz