Serendipity o. s. Aplikace virtuálního veletrhu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
P ODNIKATELSKÉ DOVEDNOSTI PRO ROZVOJ MSP A NNO V K RÁLOVÉHRADECKÉM KRAJI Projekt CZ.1.07/3.2.10/ Společnost pro právní a ekonomické vzdělávání.
Advertisements

MARKETING A MANAGEMENT
Název Heslo/motto Datum
Stavební veletrhy Brno 2012 Zvýšení efektu účasti
Klientská prezentace Anna Tomanová 3.ročník bc
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Projekt: Regionální centrum pro volnočasové aktivity, tělovýchovnou, kulturní a spolkovou činnost Předběžná studie proveditelnosti.
SWOT Analýza Daniel Vančura.
M ARKETING – S WOT ANALÝZA Ing. Jiří Šilhán. P OJETÍ MARKETINGU Pohled ekonomů: Marketing je proces výměny užitné hodnoty, kterou kupující získává od.
Vytvoření a podpora Lokálního partnerství pro sociálně vyloučenou lokalitu Přichystalova 70 Sdružení Podané ruce, o.s.
Ostrava | Projekt Energeticky nezávislý kraj analýza silných a slabých stránek.
Strategické plánování v obcích (Víme, kam jdeme) Zlín
Dnes fiktivně, zítra reálně.
Vybrané metody analýzy
METODIKA VSTUPNÍHO HODNOCENÍ Základní přehled. Návrh projektu Ing. Pavel Růžička Kurz Manažer udržitelné spotřeby a výroby v rámci projektu.
Tomáš Václav, manažer produktového marketingu V Praze dne 23. září 2008 Internet v mobilu, nebo mobilní Internet?
DATOVÁ SÍŤ NP A CHKO ŠUMAVA
MARKETINGOVÁ SITUAČNÍ ANALÝZA
Profesionálové, se kterými je radost pracovat. Prodávejte CRM snadno a levně Logos a.s., 23. dubna 2008 – Jan Žáček.
1 E - S V Ě T S E T O Č Í S T Á L E R Y C H L E J I. S T A Č Í T E M U ? Efektivní vzdělávání pro efektivní úřad Bohumil Havel.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Česká asociace rozvojových agentur Regionální inovační strategie Manfred Hellmich Inovace 2006 Praha 5. prosince 2006.
MARKETINGOVÝ MIX.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Regionální inovační struktura Karlovarského kraje Brno URBIS 2010.
Individuální projekt „Podpora sociálních služeb v Jihočeském kraji II“ Závěrečné setkání k realizaci projektu Lenka Sládková, Jana Moravcová
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
Tržní prostředí.
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ PODNIKÁNÍ Všechno v mém životě souvisí AC Education.
8. Marketing.
Struktura podnikatelského plánu
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Podnikatelský záměr: Turnaj v malé kopané. Základní info: turnaj v amatérské malé kopané dvoudenní turnaj přínos pro Olomoucký kraj a město Olomouc, široké.
FINANČNÍ GRAMOTNOST REKLAMA ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje místní akční skupiny Prostějov venkov o.p.s Veřejné projednání Vranovice-Kelčice 4. března 2015.
1. setkání pracovní skupiny projektu MOS obcí v územním obvodu ORP Chomutov Místo: Chomutov Dne: , 10:00 hod. C ESTOVNÍ RUCH – PROJEKT MOS.
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
Střednědobý plán rozvoje sociálních služeb v Ústeckém kraji a jeho návaznost na plány komunitní plány na místní úrovni setkání k zahájení tvorby Komunitního.
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
Jazyková škola Slůně – Networking COFFEE CONNECT Martin Špát Tomáš Nesrsta.
Střednědobý plán rozvoje sociálních služeb v Ústeckém kraji na období konference Sociální služby v Ústeckém kraji Krajský úřad Ústeckého kraje.
Model struktury strategického managementu
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Marketingová analýza společnosti Pivovar Ferdinand s. r. o.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o.
Vysoká škola technická a ekonomická
Optimalizace nabídky bydlení pro studenty
Marketingový plán podniku
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Reklamní předměty Jindřich Anděra (učo: ) David Šiška (učo: )
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketing neziskových organizací
Strategie vyplývající ze SWOT analýzy
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Letní škola EkoInkubátor
Zadání seminární práce Marketing velké sportovní akce
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Marketingový plán Richard Pokorný Tomáš Zdvořilý.
O2 Duo Mobil Praha, 3. dubna 2007.
akce platí od do Jaké jsou podmínky pro získání odhadu zdarma?
Podnikatelský plán Iva Jeřábková
DALŠÍ KROKY V OBLASTI RACIONALIZACE SÍTĚ ŠKOL
Transkript prezentace:

Serendipity o. s. Aplikace virtuálního veletrhu Yvonne Mahdalová Eva Nohejlová Vendula Novotná

Obsah Situační analýza Marketingové cíle Akční opatření Analýza zákazníků (dle závěrů marketingového výzkumu) Analýza konkurence SWOT Marketingové cíle Akční opatření Rozšíření aplikace WWW stránky a FB Osobní emaily + promo video Bannerová reklama Reálný veletrh NO Billboardy Praha a Brno Časový harmonogram Rozpočet Kontrola

Situační analýza Závěry výzkumu, analýza zákazníků Veletrh 85 % NO nemá ponětí o jeho existenci Stánek zdarma by si zřídily 2/3 dotázaných (26 % možná i placený, cena 1.000 – 3.000 Kč jednorázový poplatek, pro většinu NO placená verze nepředstavuje výhodu) Aktualizace stánku 1x měsíčně (45 % NO) Loterie (kladná odezva 50:50; nemotivující pro využití placené verze) Extra velké organizace Extra malé organizace Ideální zákazník? Nízký roční rozpočet na propagaci Činnosti v oblasti kultury, vzdělání, soc. služby, volný čas Oblast působení kraj / celá ČR

Situační analýza Analýza konkurence Přímá konkurence není Potenciální konkurence (sociální sítě ), široké spektrum lidí Nepřímá konkurence (A-CSR, BLF), nadstandardní služby, možnost spolupráce   Serendipity o.s. A-CSR BLF Nabídka základního členství zdarma ANO Nabídka exkluzivního členství zdarma NE ANO* Nabídka placené reklamy (web) Nabídka nadstandardních služeb zdarma

Situační analýza – SWOT Strategie WT Silné stránky - STRENGTHS Slabé stránky - WEAKNESSES 1. Propagace zajištěná nadnárodní společností zdarma - Google 1. Slabé jméno organizace – neznalost, neexistují recenze, hodnocení ani doporučení … 2. Snadná dostupnost pro uživatele (vystavovatelé i veřejnost) 2. Vysoké zřizovací náklady (na propagaci sdružení a aplikace, prvotní investice apod.) 3. Nevšední/neobvyklý produkt 3. Neznalost technické proveditelnosti 4. Dobré konexe zadavatele 4. Absence stabilního pracovního týmu 5. Nízkonákladová forma propagace pro NO 5. Chybějící zkušenosti s podobným projektem 6. Kontrola poskytovaných informací (relevantnost, validita, pravdivost, …) 6. Povrchní znalost tématu CSR a NO Příležitosti – OPPORTUNITIES Hrozby - THREATS 1. Možnost propagace aplikace zdarma různými formami („všechno v jednání“) 1. Neatraktivita produktu pro uživatele 2. Konkurence – neexistuje přímá; potenciální možnost spolupráce s nepřímými konkurenty 2. Nízké bariéry vstupu pro potenciální konkurenci 3. Důraz na ochranu životního prostředí 3. Silná nepřímá konkurence v oboru 4. Důležitost CorporateSocialResponsibility 4. Nestabilní ekonomické prostřední à nezájem o placené služby 5. Ochota lidí účastnit se charitativní loterie 5. Riziko nízkých příjmů, které nepokryjí náklady 6. Akcelerující rozvoj technologií (tablety, smartphony, …) 6. Závislost na jiných subjektech – poskytovatelích technického zázemí pro aplikaci

Marketingové cíle Nalezení optimálních marketingových kanálů Získání nových vystavovatelů 1.000 vystavujících NO do konce roku 2015 Inovace samotné aplikace SMART Spuštění aplikace: 1. 1. 2015

Akční opatření 1 Rozšíření aplikace Recenze na výrobky či služby od stávajících klientů Přímá komunikace s klienty skrz stánek Možnost audiovizuální prezentace stánku Ostatní Volná pracovní místa Přímý prodej výrobků skrz aplikaci ČH – před spuštěním aplikace Rozpočet 20 hodin práce člověka

Akční opatření 2 Internetové stránky, Facebook jazyková bariéra později možné rozšíření o další jazyky minimální finanční náročnost (svépomocí – 5 hodin, profesionál – cca 2 500 Kč) Sociální sítě (Facebook) sdružení profil již má – vlastní profil pro projekt? možnost reklamy (100 Kč / 201 Kč / 301 Kč / 402 Kč denně) zřízení zdarma, časová náročnost – 4 hod + 1 hod (1-2krát týdně)

Akční opatření 3 Osobní maily + video upoutávka 20 hodin práce člověka Před koncem roku 2014 (3. týden v prosinci)

Akční opatření 4 Bannerová reklama www.neziskovky.cz 5 x 6 cm, výhodné umístění 20 hodin práce člověka 3.700 Kč / 4 týdny Náklady 7.400 Kč Leden a červen 2015

Akční opatření 6 Reálný veletrh NO Duben 2015 (ceny z roku 2014) 2 lidé – 10 hod (příprava, obsluha stánku, sklizení) Cena stánku Výstavní plocha 180 x 150 cm - 900 Kč Velký prezentační stánek na prostranství před budovou NTK: Výstavní plocha 300 x 300 cm - „party“ stan – 2 000 Kč Návrh letáků - TOPDESIGNER.CZ (2000 Kč – 4000 Kč) Tisk letáků – 1000 ks + 250 ks zdarma (734,98 Kč vč. dopravy) Náklady celkem = cca 4634,98 Kč

Akční opatření 7 Billboardy – Praha a Brno Praha - Nové město, Starém město či Josefov Brno – střed města Cena billboardů ovlivněna lokalitou, velikostí plochy a frekvencí lidí Praha – (6 000 – cca 40 000 Kč/ měsíc) Brno – (5 000 – 30 000 Kč / měsíc) Tisk a výlep 2 ks – 2 498 Kč Design – cca 5 000 Kč Náklady celkem = 32 498 Kč Časová náročnost cca 10 -15 hodin

Časový harmonogram

Rozpočet nebyl zadavatelem určen u každého akčního opatření udáváme dvě ocenění – snaha domluvit s poskytovateli co nejvíce propagace zdarma Akční opatření Standardní ocenění Ocenění po smlouvání Rozšíření aplikace o další služby 0 Kč (zahrnuto v platu programátora webu) 0 Kč Internetové stránky 0 Kč (v rámci úspory nákladů jsme zvolily překlad svépomocí) Facebook 0 Kč (v rámci činnosti členů sdružení) PageRank 7 500 Kč 7 500 Kč Osobní e-maily + videoprezentace 30 000 Kč (odhadní cena za tvorbu videa) 30 000 Kč Bannerová reklama 7 400 Kč Inzerce v MF Dnes 79 000 Kč 2 000 Kč (pouze cena za design → předpokládáme dohodu s MF Dnes) Reálný veletrh NO Praha 4634,98 Kč Billboardy Praha a Brno 57 498 Kč 55 000 Kč Celkem: 186 032,98 106 534,98 Kč

Kontrola Průběžný počet vystavovatelů z řad NO Typ, velikost NO O jaké služby mají převážně zájem

Děkujeme za pozornost!