Autor: Mgr. Věra Martincová VY_32_INOVACE_60_Práce s grafem Vytvořeno v rámci projektu „EU peníze školám“. OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Příklad č. 1 Zjisti z grafu: http://kreta.rovnou.cz/images/pocasi/teplota-sever.gif Zjisti z grafu: V kterém měsíci byla teplota vody nejnižší? V kterém měsíci byla teplota vzduchu nejvyšší? Kolik byla teplota vody a vzduchu v srpnu?
Příklad č. 2 Zjisti z grafu: http://www.radiotv.cz/files/gallery/200612/33-2008nova.jpg Zjisti z grafu: Kolik procent diváků sledovalo televizní noviny ve čtvrtek? Kdy sledovalo televizi nejméně diváků? Kdy sledovalo televizi nejvíce diváků?
Příklad č. 3 Zjisti z grafu: http://i3.cn.cz/1289746618_18-cr_auta_barvy_prodej.gif Zjisti z grafu: V roce 2010 se nejvíce prodávala auta barvy... Nejmenší zájem byl o auta barvy... Stříbrných aut se prodalo...
Vytvořeno jako DUM do předmětu matematika na základní škole a mateřské škole Mladá Boleslav 17.listopadu 1325, příspěvková organizace, pro čtvrtý ročník základní školy. Materiál slouží k doplnění učiva o grafech a diagramech. Materiál doporučuji prezentovat pomocí interaktivní tabule . Materiál byl vytvořen a pilotován ve II. pololetí školního roku 2012/2013
Zdroje text vlastní http://www.radiotv.cz/files/gallery/200612/33-2008nova.jpg http://i3.cn.cz/1289746618_18-cr_auta_barvy_prodej.gif