VÝLETY S BABIČKOU Můžeš přijít na každý výlet s babičkou.

Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ TENTO PROJEKT.

Provoz a ekonomika dopravy
Vítejte u dopravní prezentace Abyste si mohli naši prezentaci prohlédnout,musíte nejprve si ji nainstalovat Instalovat.
Prezentace Klubových výletů Jsme sdružení pořádající výlety od roku Jsou určené především fanouškům Městské hromadné dopravy, avšak i ostatní si.
Projekt TROLLEY Dobrý den.
Školní výlet – Praha 2013/14.
Kdo vlastně jsme? Jsme skupina mladých fotografů, kteří se zajímají zejména o MHD. Navštěvujeme dny otevřených dveří, muzea, hrady, zámky a nakonec jednou.
Můžeš mít radost 1.Můžeš mít radost ve svém srdci
Základní škola a Mateřská škola, Podolí příspěvková organizace 1.
Geologická exkurze ve Vysokých Tatrách. Čtvrtek Večer jsme odjížděli z Blanska vlakem do Brna a z Brna rychlíkem do Ostravy. Zde následovalo jedno-hodinové.
ROZVOJ VEŘEJNÉ DOPRAVY VE ZLÍNSKÉM KRAJI
Sídla ČR.
Masarykovo gymnázium.
Turecko místo mých snů Václav Starý 4. Ročník
Cesta vlakem Brzy ráno jsme se vydali vlakem směr Praha. Žáci se rozdělili do skupin a nastoupili do kupé. V Praze jsme vystoupili a na ubytování jsme.
Úvod do MHD Trolejbusy: úvod.
STRATEGIE SPOLEČNOSTI A JEJÍ ZÁMĚRY V ROCE 2014
Školní výlet do Mariánských Lázní Jeli jsme luxusním autobusem, byl dvoupatrový, byla to PARÁDA!!!
Střední průmyslová škola v Písku
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Autor:Mgr. Martina Daňková Zpracováno:28.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Oblast podpory Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP.
PROJEKTOVÝ DEN GIMP.  o první hodině jsme se seznámili s našim dnešní tématem.  Téma projektového dne bylo,,Virtuální svět nebo realita´´.  Měli jsme.
ODBORNÁ EXKURZE Tiskárna FINIDR, Český Těšín
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_444_Řazení slov podle abecedy AUTOR: Mgr. Dagmar Petřeková.
Anotace: Česká republika: doprava Vzdělávací oblast: Zeměpis 8. ročník Autor: Mgr. Kosík Lukáš Jazyk: český Očekávaný výstup: Žák vypíše do sešitu nejdůležitější.
STÁŽ SLOVINSKO 2015 Stáže se zúčastnily: P. učitelky: Hana Kunzfeldová, Bc. Olga Širanová z MŠ Okružní 23, Bruntál Navštívené školy: MŠ Škofije Pedagogická.
Integrovaný dopravní systém v okolí tratě 199 Michal Šimek Gymnázium Jana Valeriana Jirsíka České Budějovice.
Návštěva prodejny zemědělské techniky. Náš den začal srazem ve škole. V plném počtu jsme se odebrali k dopravnímu prostředku- mikrobusu a vyrazili jsme.
P ř ítel Přítel to je nejkrásnější věc, co můžete mít a nejlepší věc, kterou můžete být.
Michal Petřík, Petr Poremski, Daniela Uhrovičová, Ondřej Šimečka
Přístupnost IDS pro OOSPO
MISTROVSTVÍ SVĚTA V LEDNÍM HOKEJI PRAHA 11. května 2015 jsme se spolužáky a paní učitelkami L. Holeňovou a R. Pernickou vydali na hokejové utkání Rakousko.
Autor prezentace: Matěj Weinrich autor fotografií: Matěj Weinrich.
Medzinárodná konferencia 04. a , Hotel pod zámkom, Bojnice.
– * V sobotu jsme vyjeli v 18:00 z Břežan * směr Londýn * Jeli jsme asi 18 hodin. * Seznámili jsme se i z druhou školou.
Příběh o budoucnosti lidstva Já si například myslím že v roce 2696 bude náš svět strašně znečištěný, ale vyspělý.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
1 Současný stav veřejné osobní hromadné dopravy v městech ČR a její financování Ing. Miloslav Kulich předseda SDP ČR.
DOPRAVNÍ PROSTŘEDKY VY_32_Inovace_20VA-2 Vypracovala : Mgr. Alena Vaňková ZŠ a MŠ Nedašov, příspěvková organizace.
Zóny placeného stání na území hlavního města Prahy – květen 2015 Ing. Libor Šíma odbor rozvoje a financování dopravy MHMP
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Mgr. Milena RÁČKOVÁ Název:VY_32_INOVACE_523_ČESKÁ REPUBLIKA Téma: OPAKOVÁNÍ – KRAJE.
Dnes jsme se vydali do Dolní oblasti Vítkovic, abychom si prohlédli nástavbu vysoké pece č.1.
ŠkolaZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň AutorMgr. Dana Motyčková ČísloVY_32_INOVACE_3303 NázevDopravní prostředky Téma hodinyDopravní prostředky PředmětPrvouka.
Obsah: 1.Tříděný odpad (plast) 2.Papírové ubrousky 3.Den otevřených dveří 4.Přírodní učebna 5.Karneval 6.Známky Obsah: 1.Tříděný odpad (plast) 2.Papírové.
Krajský Soud
Integrovaný dopravní systém pro oblast Českobudějovicka od
Sdružení dopravních podniků ČR odborná skupina TRAMVAJE
VLAKY Od koněspřežky po super vlaky Autor: Eduard Špička.
zasedání Odborné skupiny tramvaje při Sdružení dopravních podniků ČR
Slova nadřazená Slova podřazená K ŘADĚ SOUŘADNÝCH SLOV NAJDI SLOVO NADŘAZENÉ vrabec, špaček, sýkora, čáp, datel, kachna číslice školní potřeby dopravní.
DOMOV PRO SENIORY JEVIŠOVICE, p. o. ve spolupráci s Městem Jevišovice
PYŽAMOVÝ DEN v MŠ a ZŠ KLOBOUKOVÝ DEN v MŠ a ZŠ
Srdečně Vás zveme na 15. ročník pochodu Okolo Bohdanče,
Dopravní podnik města Brna a.s.
Přítel.
Můžeš mít radost 1.Můžeš mít radost ve svém srdci
MHD a její základní znaky
DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ ZŠ Klecany
Činnost společnosti Koordinátor veřejné dopravy Zlínského kraje s.r.o. Konference IDS Žďár nad Sázavou,
Asistenční systémy pro tramvaje Josef Beran, Siemens, s.r.o. Brno,
Podpora technického nadání na Základní škole Ostrava, Matiční 5, přísp
Sdružení dopravních podniků ČR Odborná skupina TRAMVAJE
ZŠ Hladké Životice okres Nový Jičín, příspěvková organizace
Sídla ČR.
Třídní schůzky
Po naší předvánoční besídce jsme začali s dětmi vytvářet nejrůznější dekorace na stůl nebo dveře. A tak to vypadalo ještě deset dní po našem tvoření. Stoly.
zasedání Odborné skupiny autobusy při Sdružení dopravních podniků ČR

VÝLETY S BABIČKOU Můžeš přijít na každý výlet s babičkou

Výlety s babičkou vznikly v roce 2014.Dne 1.3.2014 byl První výlet s babičkou.Od roku 2015 se výlety budou Jmenovat DOPRAVNÍ VÝLETY. VÝLETY S BABIČKOU

VÝLETY NA PŘÍŠTÍ ROK: PRAHA BRNO ČESKÉ BUDĚJOVICE OPAVA

VELKÉ VÝLETY ROKU 2014 OLOMOUC U6 MALÝ SVĚT TECHNIKY U6 VELKÝ SVĚT TECHNIKY 120 LET MHD V OSTRAVĚ

Navštívili jsme město Olomouc kde,jsme se jeli podívat na novou Tramvajovou trať a také do nového Obchodního centra(ŠANTOVKA).

U6 MALÝ SVĚT TECHNIKY (doporučujeme) Navštívili jsme Malý svět techniky zde si můžete vyskoušet řízení vlaku V expozici jsme byly 3 hodiny a vůbec Jsme se nenudily.

U6 VELKÝ SVĚT TECHNIKY (doporučujeme) Navštívili jsme Velký svět techniky Zde si můžete natočit video ve Virtuálním studiu pro děti. 702ce89af988dbe4d51009196ed2b908

120 LET MHD V OSTRAVĚ Dopravní podnik ostrava uspořádal Na den 11.9.2014 Konvoj vozidel A na den 13.9.2014 uspořádal Den otevřených dveří

Já vám moc děkuji za pozornost a těšte se na další výlet. AHOJ!!!