Vypracoval: Bc. Jakub Nohava Vedoucí: Ing. Ondrej Stopka, PhD.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vyhlášení výsledků soutěže VOLNÁ CESTA září 2012 od 13 hodin Velké kolegium Ministerstva dopravy ČR Mediální partneři :
Advertisements

Informace o současné podpoře kombinované dopravy v České republice
„Analýza faktorů vnímaných uživatelem osobní dopravy“ Zpracoval: Miroslav Macháň Vedoucí: Doc. Ing. Rudolf Kampf, CSc. Oponent: Ing. Jiří Svědiroh 1 Upraveno.
Návrh parametrů kontejnerového překladiště
Region Jihozápad bude mít v letech k dispozici téměř 18 miliard korun na podporu investičních projektů Dostupnost center -
Kontejnerové překladiště MĚLNÍK - odborná exkurze
Kombinovaná přeprava - charakteristika a rozdělení
„BOHEMIA EXPRESS“ Speciální servis určený pro silniční dopravce a spedice součástí evropské sítě linek kombinované dopravy spojení Lovosic s 35 nejvýznamnějšími.
Účast ČD v integrovaných dopravních systémech ČR Ing. Richard Baxa.
Anotace Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Manipulace s materiálem, inovuje výuku použitím multimediálních.
A NALÝZA A POTENCIÁL KOMBINOVANÉ DOPRAVY S VYUŽITÍM INTERMODÁLNÍCH NÁVĚSŮ V PODMÍNKÁCH Č ESKÉ REPUBLIKY Autor: Bc. Ondřej Mikolášik Vedoucí: doc. Ing.
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav technicko-technologický OPTIMALIZACE PROCESŮ VÝROBY NÁBYTKU VE SPOLEČNOSTI ARBYD CZ S.R.O. Obhajoba diplomové.
Autor diplomové práce: Bc. Jiří Motejzík Vedoucí diplomové práce:doc. Ing. Ján Ližbetin, PhD. České Budějovice, červen 2016 Vysoká škola technická a ekonomická.
Vysoká škola technická a ekonomická Racionalizace procesů logistických aktivit ve společnosti Alfa s.r.o. Autor diplomové práce: Martina Hlatká Vedoucí.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích  Autor bakalářské práce: Martin Novák  Vedoucí bakalářské práce: Ing. Ladislav Bartuška 
ZLEPŠENÍ REALIZACE SPOJENÍ VEŘEJNOU DOPRAVOU V RELACI Č.KRUMLOV – Č.BUDĚJOVICE A ZPĚT PROSTŘEDNICTVÍM MATEMATICKÝCH METOD AUTOR PRÁCE: BC. MICHAELA PEKAŘOVÁ.
Bc. Pavel Pilecký učo:  Cíl práce  Testování současného evakuačního plánu  Výsledky testování  Zjištěné nedostatky  Návrhy řešení na odstranění.
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav technicko-technologický
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Program obnovy venkova Jihočeského kraje v letech
Vysoká škola technická a ekonomická
Vysoká škola technická a ekonomická
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav technicko-technologický Obhajoba diplomové práce Téma: Optimalizace skladového hospodářství.
Analýza požadovaných kompetencí na trhu práce ve vybraném oboru
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav technicko-technologický
Návrh podnikatelského plánu založení minipivovaru s vlastní pivnicí
Návrh turistického informačního systému v centru Českých Budějovic
Zakladatelský projekt pilařského a dřevozpracujícího provozu
Zdanění provozu motorových vozidel v České republice
Autor diplomové práce: Bc. Jiří Hanzlík, DiS.
Informační systém pro správu a vyřizování objednávek
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav technicko-technologický
Návrh logistiky skladového hospodářství ve vybraném podniku
Hodnota vnímaná zákazníkem
Autor diplomové práce: Bc. Eva Slabší
Regionální integrovaná doprava
Autor: Bc. Lucie Nechvátalová Vedoucí: Ing. Ondrej Stopka, PhD.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Problematika dlouhodobé nezaměstnanosti v ČR Autor bakalářské práce:
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Vysoká škola technická a ekonomická České Budějovice Ústav podnikové strategie Zhodnocení finanční situace konkrétního podniku Autor BP: Miroslava Sobotovičová.
Vysoká škola technická a ekonomická
Koněspřežná dráha České Budějovice - Linec (česká část)
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Vysoká škola technická a ekonomická
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Logistické procesy ve firmě AGRIO MZS s. r. o
„Racionalizace nákladových položek vybrané dopravní společnosti“
Optimalizace výrobního procesu s využitím principů štíhlé výroby
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
Aplikace nových forem marketingu
Specifika ocenění zasilatelských podniků na příkladu konkrétní firmy
Efektivní dopravní obslužnost vybraného mikroregionu Jihočeského kraje
Racionalizace logistických procesů ve vybrané společnosti
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Využití technologie RFID ve společnosti Nábytek Penta, s. r. o.
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
OPTIMALIZACE LOGISTICKÝCH PROCESŮ VE FIRMĚ BAUER TECHNICS a.s.
Obhajoba diplomové práce
MOŽNOSTI ŘEŠENÍ NEDOSTATKU PARKOVACÍCH MÍST PRO NÁKL. AUTOMOBILY
Modernizace manipulačního robota
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Železniční nákladní doprava v 21. století
Transkript prezentace:

Návrh opatření v kontextu zprovoznění terminálu intermodální přepravy v Nemanicích Vypracoval: Bc. Jakub Nohava Vedoucí: Ing. Ondrej Stopka, PhD. Oponent: Ing. Lenka Černá, PhD.

Motivace Zmínka o možné rekonstrukci. Potřeba podpory intermodální dopravy.

Cíl práce Navrhnout možná opatření v kontextu zprovoznění terminálu intermodální přepravy v Nemanicích.

Hypotézy Na TKD Nemanice je vhodnější aplikovat klasický systém překládky IPJ. Investice spojená s rekonstrukcí areálu TKD Nemanice bude do hranice 100 000 000 Kč.  

Terminál Nemanice 1993-1999 trať č. 190 České Budějovice <-> Villach (AU) ÖKOMBI Wien Požár v Tauernském tunelu  Překladiště ve Welsu

Terminál Nemanice

Terminál Nemanice

Navrhované překládkové systémy Cargo Beamer

Navrhované překládkové systémy Modalohr

Navrhované překládkové systémy Flexiwaggon

Navrhované překládkové systémy System Mobiler

Navrhované překládkové systémy Klasický vertikální překládkový systém

Počet manipulačních zařízení  

Multikriteriální analýza   K1 (cena za uvedení systému) (CZK) K2 (nutnost přestavby) K3 (počet personálu) K4 (časová náročnost) K5 (dimenzace systému) K6 (nutnost terminálu pro systém) K7 (přeprava pomocí speciálního vozu) Mobiler 2 160 000 2 1 3 Čelní stohovací vůz/Reachstacker 6 000 000 CargoBeamer 2 835 000 Flexiwaggon 4 725 000 Modalohr 9 045 000

Multikriteriální analýza   K1 (Cena) K2 (Nutnost přestavby) K3 (Počet personálu) K4 (Časová náročnost překládky) K5 (Dimenzace systému) K6 (Nutnost samostatného terminálu) K7 (Nutnost speciálního železničního vozu) 1 3 5 2 1/3 1/2 1/5 1/4 4

Multikriteriální analýza   pořadí Mobiler 1. Vertikální překládka 3. CargoBeamer 4. Flexiwaggon 2. Modalohr 5.

Výpočet potřebných svozových a rozvozových jednotek   *Při podmínce, že bude každa z ročně přepravených TEU přepravena na hranici atrakčního obvodu.

AGTC

Návrh Silniční návěsy (Wippen) 209-211 (rozchod 5 m) zvětšit o 1,5 m Kusé koleje 404 m Terminál 453 m  850 m Obsluha kolejí 213 a 211 Navádění pomocí reflexních pásů a senzorů (automatizovaná překládka) (CatPlanner) Přidat silniční přivaděč

Návrh

Návrh

Náklady Položka Cena (Kč) Zpevnění povrchu 13 961 014 Přeložení a prodloužení kolejí 46 220 400 Jízdní soupravy Mobiler 21 600 000 Přilehlé pozemky 4 420 000 Vedlejší rozpočtové náklady (5%) 4 310 070 Celkem 90 511 484

Ing. Lenka Černá, PhD. 1 Aký je význam revitalizácie terminálu intermodálnej prepravy Nemanice? 2. V kapitole č. 5 ekonomicky vyhodnocujete vaše návrhy. (spevnenie plochy, preloženie a predĺženie koľají, odkúpenie pozemkov a iné). Kto by sa podľa vás podieľal na tejto investícií? 3. Prosím o podrobnejšie vysvetlenie tabuľky č. 38 „Saatyho matice„ na strane 46. Akým spôsobom boli určované jednotlivé váhy kritériám? 4. Akú základnú a doplnkovú funkciu by plnil terminál Nemanice?

Ing. Ondrej Stopka, PhD. 1.) Je navrhovaná celková délka plochy terminálu reálná a realizovatelná? 2.) Za jakých podmínek by mohl být autorův návrh ”implementace horizontální překládkové technologie Mobiler ” aplikovatelný v praxi?

Čas pro dotazy 

Děkuji Vám za pozornost.