Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ANOTACE Žáci se seznamují s německými názvy zvířátek na fotografiích a své znalosti si ověřují přiřazováním názvů k obrázkům o odpověďmi na jednoduché.
Advertisements

Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Název školy ZŠ. J.E. Purkyně a Základní umělecká škola Libochovice autor Mgr. Venuše PLÁŠILOVÁ název VY_32_INOVACE_24_NJ_HAUSTIERE témaHaustiere číslo.
PROJEVY ŽIVOTA ŽIVOČICHŮ - TEST Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Zvířata v ZOO Pexeso. Po dobu 1 minuty se soustřeď na obrázky. STOP Start Klikni na start! Klikni na stop!
Zvířata na farmě Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Soňa Dvořáková Název: VY_32_INOVACE_13_B_13_Zvířata na farmě Téma: Člověk.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
Anotace - Animals Anotace - Pracovní list k procvičení slovní zásoby Autor - Mgr. Martina Kolářová Jazyk - Čeština, angličtina Očekávaný výstup - Plynulé.
ŠABLONA 32 VY_32_INOVACE_09_32_SOUHVĚZDÍ, GALAXIE, SLUNEČNÍ SOUSTAVA.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Vlasta Fitzová Mgr Název DUM: VY_32_Inovace_ Jaro – hospodářská zvířata Název sady: Člověk a jeho svět.
HMYZ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jitka Kratochvílová Havlová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN
Tiere PhDr. Taťána Tonová.
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Na zamrzlém rybníku, umí přistát ve mžiku.
Žáci se seznamují s živočichy žijícími v lese
Název školy: Základní škola, Husova 276, Podbořany, okres Louny Autor:
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Domácí zvířata VY_52_INOVACE_28
PRVOUKA ZVÍŘATA A JEJICH MLÁĎATA
Název školy: Speciální základní škola,Louny, Poděbradova 640,příspěvková organizace Autor: Mgr.Jana Zelinková Název.
Co poznáváte na obrázku. Kde můžeme tento „domeček“ vidět
Volně žijící zvířata – rybník, potok
VY_52_INOVACE_15_Domácí zvířata
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Autor: Mgr. Vlasta Šujanová
Autor: Mgr. Vlasta Šujanová Název : VY_32_INOVACE_28CJ_2_SLAB.Ě
Interaktivní procvičování německých slovíček
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
KUFR Téma: Savci Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Marek Killar. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785,
Tématický celek : ROZMANITOST V PŘÍRODĚ II .
Sada 2 Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Křížovky s VS po S II. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Sada 3 Člověk a společnost MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
SPOLEČNÉ ZNAKY živočichů (výklad)
Základní škola a mateřská škola Bukovec
Název školy: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
TÉMA: Přírodní společenstva
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Milena Brádlová; datum:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška
WORD Vkládání obrázků a klipartů
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
VY_32_INOVACE_58_PRV_ 3 1) Jméno autora výukového materiálu (VM), škola: Miroslava Červená Základní škola a mateřská škola Skalsko, okres Mladá Boleslav.
ČLOVĚK A JEHO SVĚT NA I. STUPNI ZV-LMP (ČaS/I)
VY_52_INOVACE_07_ Hospodářská zvířata
Technologie přípravy pokrmů 2. ročník - kuchař
Rozšíření zvířat Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Savci_sudokopytníci_lichokopytníci_poznávačka
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676
SAVCI VY_32_INOVACE_06-52 Ročník: 3. Vzdělávací oblast:
Přírodopis Č. DUMu: VY_32_INOVACE_07_ryby
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola
AUTOR: Mgr. Lenka Rousová NÁZEV: VY_32_INOVACE_3B_07
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJS.2.Bal.33_Hmyz Datum: 3.
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Autor: Mgr. Vlasta Šujanová
U každého zvířátka vyber jednu správnou odpověď.
ČESKÝ JAZYK ŽIVOTNÁ A NEŽIVOTNÁ PODSTATNÁ JMÉNA RODU MUŽSKÉHO
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
DUM - Digitální Učební Materiál
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Libhošť 90, příspěvková organizace Autor: Mgr. Šárka Vítová Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Transkript prezentace:

Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/21.3763 DIE TIERE - ZVÍŘATA Autor: Katka Česalová Datum: 12. 1. 2014 Cílový ročník: 6. – 9. ročník Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/21.3763

Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk, 6.- 9. ročník Tematický okruh: Slovní zásoba Téma: Zvířata Metodický list/anotace: žáci se seznámí se základní i rozšířenou slovní zásobou na téma Zvířata Očekávaný výstup: žáci si zařadí základní slovní zásobu do své aktivní slovní zásoby a rozšířenou do pasivní, případně také aktivní slovní zásoby Speciální vzdělávací potřeby: žádné Druh učebního materiálu: prezentace Cílová skupina: žák Stupeň a typ vzdělávání: základní vzdělávání – druhý stupeň Typická věková skupina: 11 – 15 let

Zvířata si rozčleníme do skupin: Zvířata u nás doma Zvířata na statku POZOR: RODY V NĚMČINĚ SE U JEDNOTLIVÝCH ZVÍŘAT NEMUSÍ SHODOVAT S RODY V ČEŠTINĚ!!! B.: das Pferd – (ten) kůň der Fisch – (ta) ryba Zvířata si rozčleníme do skupin: Zvířata u nás doma Zvířata na statku Divoká zvířata v Evropě Exotická zvířata Vodní zvířata

1) Die Tiere bei uns zu Hause I Zvířata u nás doma der Hund – pes die Katze – kočka die Maus - myš das Kaninchen – králík der Vogel – pták der Papagei – papoušek der Wellensittich - andulka

1) Die Tiere bei uns zu Hause II Zvířata u nás doma der Fisch – ryba der Zierfisch – akvarijní rybka der Hamster – křeček das Meerschweinchen – morče die Ratte – krysa die Wanderratte - potkan die Schlange - had

2) Die Tiere am Hof I Zvířata na statku das Pferd – kůň die Kuh – kráva der Stier - býk der Ochs – vůl das Kalb - tele die Ziege – koza das Schaf – ovce

2) Die Tiere am Hof II Zvířata na statku das Schwein – prase der Esel – osel die Henne – slepice der Hahn – kohout das Küken - kuře

2) Die Tiere am Hof III Zvířata na statku die Ente - kachna die Gans - husa die Taube – holub der Truthahn, der Puter – krocan die Truthenne, die Pute – krůta

3) Die Wildtiere in Europa I Divoká zvířata v Evropě der Wolf – vlk der Fuchs – liška der Hase – zajíc das Reh, der Rehbock – srnec die Ricke, die Rehgeiß – srnka der Hirsch – jelen die Hirschkuh – laň die Fledermaus - netopýr

3) Die Wildtiere in Europa II Divoká zvířata v Evropě der Bär - medvěd das Eichhörnchen – veverka der Luchs – rys der Dachs – jezevec der Biber – bobr die Eidechse – ještěrka der Igel - ježek

3) Die Wildtiere in Europa III Divoká zvířata v Evropě der Adler – orel der Falke - sokol der Spatz, der Sperling – vrabec der Schwan – labuť die Schwalbe – vlaštovka der Storch – čáp die Nachtigall – slavík

3) Die Wildtiere in Europa IV Divoká zvířata v Evropě die Eule – sova der Uhu – výr der Star – špaček der Specht - datel der Schmetterling – motýl der Wurm – červ der Regenwurm – žížala die Fliege - moucha

3) Die Wildtiere in Europa V Divoká zvířata v Evropě die Biene – včela die Wespe – vosa die Hummel - čmelák die Mücke – komár die Spinne – pavouk die Ameise – mravenec der Käfer – brouk der Marienkäfer – slunéčko sedmitečné

4) Exotische Tiere I Exotická zvířata der Elefant – slon der Löwe – lev die Giraffe – žirafa das Nashorn - nosorožec die Antilope – antilopa das Nilpferd – hroch das Zebra - zebra

4) Exotische Tiere II Exotická zvířata der Affe – opice der Schimpanse – šimpanz der Orang – Utan – orangutan der Gorilla – gorila der Tiger – tygr der Flamingo – plameňák der Tukan – tukan der Strauß - pštros

4) Exotische Tiere III Exotická zvířata das Känguru – klokan der Koalabär – koala der Pandabär – panda der Eisbär – lední medvěd der Bison – bizon der Kojote – kojot der Büffel - buvol

4) Exotische Tiere IV Exotická zvířata der Lemur – lemur das Erdmännchen – surikata das Faultier – lenochod Das Gürteltier - pásovec der Ameisenbär – mravenečník der Tapir - tapír

5) Wassertiere I Vodní zvířata der Delphin – delfín der Robbe, der Seehund – tuleň der Seebär – lachtan der Wal – velryba das Krokodil - krokodýl der Fisch - ryba der Hai, der Haifisch – žralok die Krabbe – krab der Krebs - rak

5) Wassertiere II Vodní zvířata der Karpfen – kapr der Hecht – štika der Aal – úhoř die Sardine – sardinka der Thunfisch – tuňák der Lachs – losos der Otter – vydra der Molch - mlok

5) Wassertiere III Vodní zvířata das Seepferdchen – mořský koník der Pinguin – tučňák der Krake – chobotnice die Meduse – medúza der Rochen – rejnok die Schildkröte – želva der Frosch – žába der Meeresstern - mořská hvězdice

Úkol pro 5 skupin žáků: Každá ze skupin žáků si vylosuje jednu skupinu zvířat a zapíše alespoň 5 z nich na list papíru vylosovanou barvou. Poté předá svůj list další skupině, která doplní chybějící zvířata a předá list dále. Stejným způsobem se bude postupovat dále, až se vrátí listy původním skupinám. Vyhrává ta skupina, jejíž barvou je správně napsáno na všech listech nejvíce zvířat.

Použité zdroje: Vlastní materiály autorky Použité zdroje: Vlastní materiály autorky. Zdroje obrázků: Obrázky použity z galerie Klipart MS Word 2010.

Děkuji vám za pozornost.