1. WORKSHOP.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vypracováno kolektivem autorů České společnosti pro technickou normalizaci Úřad pro technickou normalizaci, metrologii a státní zkušebnictví
Advertisements

Strategické řízení školy s využitím sebehodnocení školy dle modelu CAF RNDr. Hana Žufanová.
ISO 19011:2003 PROVÁDĚNÍ AUDITŮ Ing. Vladimír Görner, CSc., MBA únor 2012.
Program rozvoje Ústeckého kraje Obsah prezentace Představení PRÚK účel zpracování struktura PRÚK struktura priorit a opatření indikátory.
ITEG a.s.. Úvod  Představení firmy  Praxe  Příručka školení  Projektové řízení  Závěr  Prostor na dotazy.
Spisová služba ICZ Lite, verze (eGON) Spisová služba pro obce a zřizované organizace města Milevska Marek HRADIL, město Milevsko CZ.1.04/4.1.00/
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
Zkušenosti města Valašské Meziříčí s rozvojovými projekty Město Valašské Meziříčí Zdeněk Studeník Praha
Setkání partnerů projektu Přírodovědné a technické vzdělávání Ústeckého kraje Reg.č. CZ.1.07/1.1.00/ Dne 23.září 2013 Ústí nad Labem.
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem Zvyšování kompetencí vedoucích pracovníků Liberec 20. srpna 2012 Hodnocení.
Klíčová aktivita 2 Systém vzdělávání Mgr.Regina Jonášová Praha
H ODNOCENÍ VÝSLEDKŮ VZDĚLÁVÁNÍ Martin Malčík Pedagogická fakulta Ostravské univerzity.
Procesy ve veřejné správě Ivo Vašíček Proces veřejné správy Získávání zdrojů dané, poplatky, pokuty Vnitřní a vnější bezpečnost Správa zdrojů Údržba.
Podpora odborných partnerství v sociálních službách, existuje ano či ne?
Výzkum efektivnosti fungování veřejné správy Interní grant VŠP Jihlava Měrtlová - Nečadová - Kovář.
Příloha č. 1 – specifikace předmětu plnění Řízení lidských zdrojů Procesy a nástroje VZ 2015.
Individuální projekt národní – „K2“ Kvalita a konkurenceschopnost v neformálním vzdělávání.
Městský úřad Šumperk Implementace modelu CAF
Nabídka služeb Institutu inovace vzdělávání na ak. rok 2009/2010
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY CENTRUM PRIMÁRNÍ PREVENCE SEMIRAMIS o.s. Mgr. Simona Krajíčková.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ PLZEŇSKÉHO KRAJE Aktuální informace.
Klíčová aktivita 03 Audit systému vnitřní kontroly v působnosti MO
Jsou venkovské školy horší než městské?
Individuálně, ale společně a jinak
 Školská legislativa J. Šťáva katedra pedagogiky
Dokument KAP MSK - obsah
Stávající systém kontroly při těžbě dřeva
Mgr. Jiří Starý Odbor strategického rozvoje
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem EDUCA 2011 MY JOBS Porada ředitelů Liberec
PODPORA KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNOVÁNÍ
Úřad práce České republiky
Mentoring, co a jak? Václav Šneberger
STANDARDY KVALITY V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH „SKSS“
Globální grant Operační program Rozvoj lidských zdrojů
Podpora implementace služby péče o děti od šesti měsíců do čtyř let v tzv. mikrojeslích a pilotní ověření služby Reg.č. projektu CZ /0.0/0.0/15_009/
Systémy řízení EMS/QMS/SMS
VYHODNOCENÍ PŘEDCHOZÍCH VÝZEV
SMĚRNICE 2000/60/ES Evropského parlamentu a Rady z 23
Vyšší odborná škola a Střední škola, Varnsdorf, příspěvková organizace
Společenská odpovědnost ve školství
STANDARDY KVALITY V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH „SKSS“
Podpora implementace služby péče o děti od šesti měsíců do čtyř let v tzv. mikrojeslích a pilotní ověření služby Reg.č. projektu CZ /0.0/0.0/15_009/
Politika jakosti Mohelnice
Ministerstvo obrany Inspekce ministra obrany
Příspěvek na konferenci
Evaluace a hodnocení Evaluace Autoevaluace ©.
Kvalita-Inkluze-Poradenství-Rozvoj (KIPR)
Společenská odpovědnost organizací Město Třebíč 21. září 2017
Workshop projektu systémová podpora sociální práce v obcích na téma:
Oblast: Dobré životní podmínky zvířat
OŠMS, Krajský úřad Kraje Vysočina
Vykazování postupu nebo stavu
Aktuální právní úprava činnosti školy a nové úkoly zástupce ředitele
Energetický management
Postup při vydávání povolení k používání ZIZ v RT
METODICKÁ PODPORA ŘÍZENÍ KVALITY V ÚZEMNÍCH SAMOSPRÁVNÝCH CELCÍCH
Kraj Vysočina, CAF a cesta ke zlatu
PROCES CERTIFIKACE EnMS
Sebehodnocení školy z pohledu zřizovatele (obce)
A jako ASISTENT PhDr. Jitka Kendíková
Projektové řízení výstavby podle PMBOK 2. Řízení rozsahu
ASISTENT PEDAGOGA V MALOTŘÍDNÍ ŠKOLE
Centralizované rozvojové projekty 2017
2. setkání platformy: .d Tvorba Školské inkluzivní koncepce Libereckého kraje Manažer aktivit projektu: Bc. Jakub Lang
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
O požadavcích ISO 9001 Ing. Josef Veselý, CSc..
Schůzka fakultních provázejících učitelů a metodiků praxe Katedra primární pedagogiky PdF MU (Galerie RUV)
Obecné nařízení o ochraně osobních údajů
Úvodní přednáška pro 1. ročník
Fond malých projektů Školení pro Konečné uživatele Zlín
Transkript prezentace:

1. WORKSHOP

Aktivita č. 7 – Pracovní workshop v průběhu zavádění standardů kvality standardu kvality dle normy ISO 9001

PROGRAM 1. Den a) Úvod, představení programu WS b) Zhodnocení spolupráce

PROGRAM c) Informace k Mapě procesů d) Prezentace škol – Mapy procesů e) Hodnocení efektivnosti procesů (metriky) - význam, příklady, zkušenosti f) Informace o interních auditech

PROGRAM 2. Den Kirkpatrickův model hodnocení – příspěvek nadpis PROGRAM 2. Den Kirkpatrickův model hodnocení – příspěvek Zkušenosti z projektu v LBC kraji - příspěvek

PROGRAM c) Vize školy d) Prezentace škol - Vize školy e) Řízení dokumentace škol f) Ukončení workshopu

Provedené aktivity Úvodní seminář Seznámení všech zaměstnanců Jmenování PMK Konzultační činnost

Informace o spolupráci Plánování konzultací Provedení konzultace Zápis z konzultace Dokumentace ke kontrole Dodržování harmonogramu

MAPA PROCESŮ Hlavní procesy školy Řídící procesy školy Podpůrné procesy školy

F) Směrnice – Řízení dokumentů a záznamů Mapa procesů Řídící R Hlavní H Podpůrné P R10 Řízení školy H10 Přijímací řízení P10 Stížnosti a oznámení R20 Řízení dokumentů a záznamů H20 Výchovně vzdělávací proces P20 Vnitřní kontroly a interní audity H30 Ukončování vzdělávání P30 Nápravná a preventivní opatření R30 Řízení finančních zdrojů R40 Řízení lidských zdrojů H40 Výchovné poradenství R50 Infrastruktura a správa budov H50 Další vzdělávání

Ukázky MAP PROCESŮ ŠKOL PREZENTACE ŠKOL Ukázky MAP PROCESŮ ŠKOL

PŘESTÁVKA 10 minut

HODNOCENÍ EFEKTIVNOSTI PROCESŮ (METRIKY) Organizace má měřit/hodnotit a monitorovat efektivnost procesů. - srovnávací analýzy, statistické metody, apod.

HODNOCENÍ EFEKTIVNOSTI PROCESŮ Organizace musí monitorovat a měřit charakteristiky vzdělávání tak, aby si ověřila, splnění stanovených požadavků na vzdělávání. - posuzování, testy, zkoušky, v průběhu i po ukončení procesu vzdělávání - rozsah měřítek od pozorování až k úplnému souboru zkoušek, - záznamy

PREZENTACE ŠKOL Ukázky METRIK PROCESŮ

Účel interních auditů Objektivní důkaz: INTERNÍ AUDITY Účel interních auditů Objektivní důkaz: Údaj dokládající existenci nebo pravdivost něčeho.

INTERNÍ AUDITY Zkoumání systému řízení kvality, hledání míst ke zlepšování Zvýšení informovanosti o systému řízení kvality v celé organizaci Aktualizace systému Účelné předcházení problémům v nastaveném systému řízení kvality

INTERNÍ AUDITY ČSN EN ISO 19011:2003 Směrnice pro auditování systému managementu jakosti a systému environmentálního managementu

INTERNÍ AUDITY Školení interních auditorů Termín konání: 1 – 3/2012

INTERNÍ AUDITY Osobní vlastnosti auditora: spravedlivý a diskrétní přístupný názorům diplomatický, tj. taktní k přístupu k lidem všímavý, tj. aktivně si uvědomuje fyzické okolí a činnosti všestranný, tj. přizpůsobuje se pohotově různým situacím rozhodný, tj. včas dosahuje závěrů založených na logické úvaze a analýze samostatný, tj. jedná a působí nezávisle

Etapy auditu Plánování auditu Příprava auditu Úvodní jednání Vlastní audit Příprava zprávy Závěrečné jednání

KONEC 1. dne

PROGRAM 2. den a) Kirkpatrickův model hodnocení – příspěvek nadpis PROGRAM 2. den a) Kirkpatrickův model hodnocení – příspěvek Zkušenosti z projektu v LBC kraji - příspěvek

PROGRAM c) Vize školy d) Prezentace škol - Vize školy e) Řízení dokumentace škol f) Ukončení workshopu

1. příspěvek RNDr. Robert Gamba Kirkpatrickův model hodnocení

2. příspěvek Mgr. Luděk Tesarčík, KÚ LBC kraje Zkušenosti s hodnocením kvality vzdělávání v LBC kraji.

PŘESTÁVKA 10 minut

5. Odpovědnost managementu Politika kvality – VIZE školy Vrcholové vedení musí zajistit, aby politika kvality: a) odpovídala záměrům organizace -potřebám školy, b) obsahovala závazek k plnění požadavku a k neustálému zvyšování efektivnosti systému managementu kvality,

5. Odpovědnost managementu Politika kvality – VIZE školy c) poskytovala rámec pro stanovování a přezkoumávání cílu kvality, d) byla v organizaci sdělována a pochopena a e) byla přezkoumávána z hlediska neustálé vhodnosti, f) ŘŠ podpisem potvrzuje její vhodnost.

PREZENTACE ŠKOL Ukázky VIZE ŠKOLY

SYSTÉM ŘÍZENÍ DOKUMENTACE ŠKOL

KONEC 2. dne