Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Portál eVIM Wattmetr.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Portál eVIM Ideální plyn.
Advertisements

  Pevný disk (HDD – Hard Disk Drive)  Používá se k dočasnému nebo trvalému uchovávání dat pomocí magnetické indukce.  Jeho předchůdci byli magnetická.
ŠABLONA 32 VY_32_INOVACE_06_32_ELEKTRICKÉ SPOTŘEBIČE.
Možnosti úspor energie při osvětlování Jednoduché tipy a triky využitelné ve škole i v domácnosti.
DUM:VY_32_INOVACE_IX_1_12 Výkon a příkon Šablona číslo: IXSada číslo: IPořadové číslo DUM: 12 Autor:Mgr. Milan Žižka Název školyZákladní škola Jičín, Husova.
Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Portál eVIM Teplota a její měření.
Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Portál eVIM Fyzika s IPadem.
Obsah Generátor střídavého proudu Trojfázová soustava střídavého napětí Transformátor Přenos elektrické energie Střídavý proud v energetice 1.
Anotace Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru MIEZ, předmětu ELEKTRICKÉ STROJE A PŘÍSTROJE, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Elektrotechnická měření Dimenzování sítí nn - PAVOUK 2.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Reklama a reklamní.
TRANSFORMÁTOR Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_18_32.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Školní Stará Boleslav AUTOR: Jana Valášková NÁZEV: VY_32_INOVACE_17_FYZIKA TÉMA: Jak měříme elektrickou energii ČÍSLO PROJEKTU:cz.1.07/1.4.00/
Volný pád a svislý vrh Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radim Frič. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
Fyzika na scéně - exploratorium pro žáky základních a středních škol reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Gymnázium, Olomouc, Čajkovského 9 Název úlohy: 2.7.
DUM:VY_32_INOVACE_IX_1_3 Měření proudu a napětí Šablona číslo: IXSada číslo: 1Pořadové číslo DUM:3 Autor:Mgr. Milan Žižka Název školyZákladní škola Jičín,
Název školy: Základní škola Městec Králové Autor: Mgr.Jiří Macháček Název: VY_32_INOVACE_17_F9 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Téma: Elektřina v.
Anotace: Žáci se v prezentaci seznámí s pojmem aritmetický průměr a jeho výpočtem. Procvičují si výpočty u tabule nebo na pracovním listě. Snímek 5 je.
Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Portál eVIM USB mikroskop.
Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Portál eVIM Rychlá fyzika.
Práce a výkon Základy elektrotechniky 1 Práce a výkon Ing. Jaroslav Bernkopf.
Odborný výcvik 1. Co nás dnes čeká? Seznámení Seznámení s předmětem Řád OV Bezpečnost práce První pomoc Základní pojmy v elektrotechnice.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Transformátory.
Název školy Základní škola Jičín, Husova 170 Číslo projektu
Elektrický výkon Tematická oblast Fyzika Datum vytvoření Ročník
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Termika – Fotovoltaika
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Jak ulehčit mladým rodičům – denní péče o děti z pohledu zaměstnavatelů a rodičovských iniciativ Rosa Hochschwarzer Zemské sdružení.
Vedoucí práce: Ing. Lenka Ližbetinová, Ph.D.
Portál knihoven
NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r.o, Orlová Lutyně
Určení měrných skupenských tepel vody
Evaluace předmětů studenty (Anketky)
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Zdeněk Šmíd Název materiálu: VY_32_INOVACE_2_FYZIKA_19.
Mgr. Kateřina Korcová, Ph.D. UZB003 – jaro 2016
Příkon, výkon, práce, účinnost elektrického proudu
Výkon, účinnost VY_32_INOVACE_11_218
LEDNIČKA…
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Elektrické spotřebiče
Elektřina VY_32_INOVACE_05-29 Ročník: VIII. r. Vzdělávací oblast:
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Jankůjová Natálie Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
OHMŮV ZÁKON Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_07_32.
PODPORA ŽÁKŮ S OMJ V PRAXI: MOŽNOSTI, PŘEKÁŽKY A INSPIRACE
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Elektrický proud
Teplota – souhrnná cvičení II.
Elektrické spotřebiče, vodiče, nevodiče
NÁZEV: VY_32_INOVACE_10_06_F9_Hanak TÉMA: Střídavý proud
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Tepelná kapacita tělesa
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Děti z Bullerbynu 6 Autor: Mgr. Marcela Vrubelová
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Číslicové měřící přístroje
Měření výkonu trojfázového proudu
Měření výkonu elektrického proudu
ELEKTRICKÁ MĚŘENÍ MĚŘENÍ PROUDU Ing. Petr Hanáček.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r.o, Orlová Lutyně
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze středním školám
Interaktivní elektrický obvod
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_06_Hra 3 TEMA: Hra 3
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
ydewůd,ůwl registrační číslo projektu CZ /0.0/0.0/16_32/
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Portál eVIM Wattmetr

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Wattmetr a měření WattsUp Pro International Model

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Proč Wattmetr? Mít představu jaký příkon mají spotřebiče kolem nás Určit spotřebu elektrických spotřebičů kolem nás Vymýtit některé mýty o elektrických spotřebičích – rychlé zavírání ledničky, kolik stojí ohřev vody v konvici..

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Cíl laboratorní práce Určit příkon 5-ti žárovek a 5-ti dalších spotřebičů. Určit jejich spotřebu za dobu měření. Určit, kolik by stálo 24h provozu těchto spotřebičů.

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Teorie

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Teorie II – spotřeba elektrického spotřebiče

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Teorie III – spotřeba za 24h

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Pomůcky Počítač s LoggerPro, Wattmetr WattsUp Pro International Model, Žárovky, lampička, 5 dalších spotřebičů (např. rychlovarná konvice, nabíječka mobilního telefonu, fén, vrtačka, notebook, PC, monitor LCD a CRT)

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Schéma

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Postup práce 1/2 Vyučující zapojí Wattmetr do elektrické sítě a počítače Zapněte LoggerPro Nastavte vzorkovací frekvenci 1 vzorek/sekundu Nastavte vhodně dobu měření v závislosti na měřeném spotřebiči

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Postup práce 2/2 Zapněte měření Vyučující zapojí měřený spotřebič do Wattmetru Uložte měření Označte pomocí myši oblast, ve které chcete určit spotřebu V nabídce analýza, zvolte možnost integrál

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Důležité Spotřebiče zapojuje pouze osoba k tomu proškolená V našem případě je to vyučující

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Vzorové výsledky – spotřeba počítače

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Vzorové výsledky – určení spotřeby

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Doplňující otázky Který spotřebič měl největší spotřebu? Na jakém principu měří wattmetr? S jakou přesností měří wattmetr?

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Zdroje Manuál WattsUp Pro International Model, dostupný na u-pro.pdf [cit ] u-pro.pdf R. Kusák, J. Vomáčková: Příkon vybraných školních a domácích spotřebičů, v tisku, Velerh nápadů učitelů fyziky 2012, Praha J. Reichl: Měrná tepelná kapacita vody, dostupné na dy.pdf [cit ] dy.pdf