Informace k novému SW, práce s elektronickou žádostí Michaela Hofštetrová Knotková.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
OP Rybářství 2007 – 2013 Plná elektronizace příjmu Žádostí o dotace z OP Rybářství a koncept administrace v novém programovacím období Ing.
Advertisements

Seminář k výběrovému řízení 2014
Brno 7. ledna 2010 Seminář pro předkladatele projektů do Integrovaného plánu rozvoje města Brna Postup předkládání projektů.
„Malá novela“ zákona č. 95/2004 Sb
„Malá novela“ zákona č. 96/2004 Sb
Seminář k výběrovému řízení 2013 Způsob přihlášení do výběrového řízení.
Postup při podávání přihlášky do výběrového řízení o dotace z rozpočtu SMO na rok 2011.
Postup při podávání přihlášky do výběrového řízení o dotace z rozpočtu SMO na rok 2012.
Postup při podání přihlášky do výběrového řízení o dotace z rozpočtu SMO na rok 2012.
IS na podporu Projektu vzdělávání zdravotníků - prohlubování a zvyšování úrovně odborných znalostí Ing. Michal Opat.
Hlášení změn v rámci projektů PRV Eva Šípová, MAS Labské skály – březen 2010 Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Evropa investuje do venkovských.
Tutoriál Vlastní složka My EBSCOhost
Smluvní vztahy a registrace Jaroslav Žákovčík Praha
OP Rybářství 2007 – 2013 Novinky v administraci Žádostí o dotaci OP Rybářství Ing. Antonín Vavrečka Oddělení metodiky OP Rybářství Ing. Antonín Vavrečka.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
Vkládání záznamů do databáze OBD
OP Rybářství 2007 – 2013 Portál farmáře jako nový nástroj v komunikaci mezi žadateli a SZIF v rámci OP Rybářství. Ing. Antonín Vavrečka Oddělení metodiky.
Zákonné podmínky pro výkon povolání nelékařů
BENEFIT 7 Bc. Iva Sobíková 8. října Cíl prezentace Žádosti Benefit 7+  Cílem - upozornit žadatele na záložky tohoto IS, se kterými mívají občasné.
Registr zdravotnických pracovníků Co nám stále dělá potíže ? Michaela Hofštetrová Knotková.
PROHLUBOVÁNÍ VZDĚLÁVÁNÍ LÉKAŘŮ IPVZ Praha.
Postup při podávání přihlášky do výběrového řízení o dotace z rozpočtu SMO na rok 2015.
Provedení autorizované Ověření provedení autorizovanékonverze Úvodní kurz k problematice datových schránek eGON centrum HOLEŠOV provedení autorizované.
Postup při podávání přihlášky do výběrového řízení o dotace z rozpočtu SMO na rok 2015.
1 PORADA ŘEDITELŮ DĚTSKÝCH DOMOVŮ ZŘIZOVANÝCH MORAVSKOSLEZSKÝM KRAJEM A CÍRKEVNÍMI SUBJEKTY ODDĚLENÍ SPRÁVY ŠKOL 4. června 2009.
Výkon státní správy na úseku evidence obyvatel (činnost ohlašovny) zákon č. 133/2000 Sb., o evidenci obyvatel a rodných číslech a o změně některých zákonů.
ISSS 2008, Hradec Králové Elektronické zpracování problematiky zákona o střetu zájmů Mgr. Věra Hottmarová, MěÚ Smiřice Mgr. Tomáš Lechner, Triada, spol.
DATABÁZOVÉ SYSTÉMY Ing. Roman Danel, Ph.D.
Postup při podávání přihlášky do výběrového řízení o dotace z rozpočtu SMO na rok 2011.
Předkládání žádostí 1 - Elektronicky - Po vyplnění – data odeslat do úložiště dat - Formulář vytisknout, podepsat a s přílohami odeslat poštou nebo podat.
Mgr. Naděžda Fasurová, Ph.D.
Registrování zákazníka ve službě Prodlužka záruky ETA Zobrazení skrytého pole: Kód prodejce.
Michala Pechová Jak vyplnit webovou žádost OP VK BENEFIT7 ORR, Krajský úřad kraje Vysočina.
I NFORMATIVNÍ SCHŮZKA PRO ABSOLVENTY MAGISTERSKÉHO STUDIA Šafránkův pavilon
Informace k registraci Michaela Hofštetrová Knotková.
Ministerstvo životního prostředí Státní fond životního prostředí ČR zelená linka Prioritní osa 3 – Udržitelné využívání.
Ministerstvo životního prostředí Státní fond životního prostředí ČR zelená linka Prioritní osa 3 – Udržitelné využívání.
Aplikace MS2014+ Portál IS KP14+. URL aplikace IS KP pro korektní fungování aplikace je nezbytně nutné dodržovat.
Postup pro podání přihlášky do výběrového řízení o dotace z rozpočtu SMO na rok 2011 Oblast školství.
Podmínky získávání a uznávání způsobilosti k výkonu zdravotnického povolání Základní legislativa: Zákon č. 96/2004 Sb. Vyhláška č. 394/2004 Sb. o podmínkách.
Metodické okénko přijímací řízení, odvolací řízení, testování žáků… Metodické okénko přijímací řízení, odvolací řízení, testování žáků… Porada ředitelů.
Seminář k výběrovému řízení 2016 Přihlašování do výběrového řízení Statutární město Ostrava Magistrát Odbor sociálních věcí, zdravotnictví a vzdělanosti.
Program rozvoje venkova Administrace Žádosti o dotaci 1. kolo příjmu žádostí
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Veřejné zakázky.
Postup pro podání žádosti o poskytnutí peněžních prostředků z rozpočtu SMO na rok 2017.
Aplikace MS2014+ Portál IS KP14+. URL aplikace IS KP pro korektní fungování aplikace je nezbytně nutné dodržovat.
Používání veterinárních rentgenových zařízení podle zákona č
Schválením žádosti projekt nekončí
Správní řízení ve věci oprávnění k poskytování zdravotních služeb
Aplikace Monitorovací systém
Postup při podání žádosti o poskytnutí peněžních prostředků z rozpočtu SMO „Program na podporu vzdělávání a talentmanagementu v oblasti technických.
Dotační program Podpora včelařství 2016 Krok za krokem
Informace z úseku regulace NLZP
Dotační program Podpora včelařství 2015 Krok za krokem
Setkání regionálních výrobců
Uznávání zahraničního vzdělání
Aplikace MS2014+ Portál IS KP14+.
Postup při podání žádosti o poskytnutí peněžních prostředků z rozpočtu SMO na rok 2017 a 1. pol. roku 2018.
Aplikace Monitorovací systém
Odkaz na webové stránky města : ostrava
Aplikace Monitorovací systém
Celoživotní vzdělávání z pohledu UIS
JUDr. David Bauer ředitel odboru 28 – Regulace a metodika účetnictví
Setkání manažerů PK Elektronické podávání/příjem žádostí do Programu prevence kriminality Ministerstvo vnitra ČR.
A ZKUŠEBNÍ ÚSTAV ZEMĚDĚLSKÝ
Legislativní změny na úseku EO, OP, CD
PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ PRO ŠKOLNÍ ROK 2019/2020
Školní aktivity v oblasti kariérového poradenství
Aplikace MS2014+ Portál IS KP14+.
Lékařská fakulta MU v Brně Katedra porodní asistence a zdravotnických záchranářů základní legislativa pa.
Transkript prezentace:

Informace k novému SW, práce s elektronickou žádostí Michaela Hofštetrová Knotková

Obsah sdělení 1.Informace o možnostech nové aplikace sw Registru zdravotnických pracovníků 2.Informace k vydávání a prodloužení platnosti osvědčení

Nová aplikace sw Registru zdravotnických pracovníků 1.Změny v práci ve vlastní databázi 2.Nový on-line náhled – veřejná část 3.Elektronické žádosti

Změny v práci ve vlastní databázi Implementace moderních technologických nástrojů při vývoji samotné aplikace. Využívání číselníků, našeptávačů a nápovědy z rolovacího seznamu při vkládání dat žadatelů – zvýšení uživatelského komfortu Zvýšení efektivity práce referentů Registru

Nový on-line náhled – veřejná část Zvýšení uživatelského komfortu pro žadatele

Nový on-line náhled – veřejná část Veřejný náhled umožňuje vyhledání registrovaného nelékařského zdravotnického pracovníka dvěma způsoby: Prostřednictvím Filtr pracovník – jméno a příjmení lze zadávat bez háčků a čárek, pole povolání je povinné pro vyplnění a následné vyhledání nebo Prostřednictvím Filtr registrační číslo – zde zadejte registrační číslo ve tvaru xxx- xxxx-xxxx, kde x je číslice. Po zadání jedné z možností je ve veřejné části vyhledán příslušný nelékařský zdravotnický pracovník. Rozkliknutím zeleného tlačítka vpravo na řádku se vám otevře detail registrovaného, který obsahuje mimo registračního čísla, jména, příjmení a data narození i platnost registrace a seznam doložené specializované a zvláštní odborné způsobilosti. V případě neplatné registrace se pracovník ve veřejné části RZP již nezobrazuje. Zvýšení uživatelského komfortu pro žadatele

Elektronické žádosti Termín spuštění květen Oznámení na webových stánkách NCO NZO Brno. Budou přijímány i původní žádosti. Elektronickou šablonu žádosti naleznete na Na webu NCO NZO zveřejněn Průvodce vyplňováním elektronických šablon žádostí Průvodce součástí nápovědy u elektronické žádosti Zvýšení uživatelského komfortu pro žadatele

Elektronické žádosti Žádost obsahuje údaje o: Žadateli Trvalé a kontaktní adrese Zaměstnavateli Povolání Odborné způsobilosti Specializované způsobilosti Zvláštní odborné způsobilosti – certifikované kurzy Žlutě označená polepovinný údaj. Zvýšení uživatelského komfortu pro žadatele

Elektronické žádosti Zvýšení uživatelského komfortu pro žadatele V případě nevyplnění povinných údajů – červené upozornění

Elektronické žádosti Možnost využívání číselníků, našeptávačů a nápovědy z rolovacího seznamu při vkládání dat žadatelů. Po vyplnění údajů je nutné žádost uložit a vytisknout. Součástí je i formulář pro potvrzení výkonu zdravotnického povolání a potvrzení o účasti na celoživotním vzdělávání. Nezapomeňte: Vytištěnou žádost s nalepeným kolkem i s přílohami odeslat Zvýšení uživatelského komfortu pro žadatele

Elektronické žádosti U prodloužení platnosti osvědčení jsou předvyplněny údaje z Registru zdravotnických pracovníků. Aplikace upozorní žadatele na event. nedodržení 60 denní lhůty. Nabídne možnost vyplnění žádosti o vydání osvědčení. Zvýšení uživatelského komfortu pro žadatele

Informace k vydávání a prodloužení platnosti osvědčení Předpokládaný počet přijatých žádostí pro rok 2016: Stav k Vydání Prodloužení platnosti Správní řízení u chybně vyplněných žádostí 4 152

Časté chyby při podávání žádostí Zkontrolujte si platnost svého osvědčení v on-line náhledu registru. Je podaná nesprávná žádost (vydání/prodloužení). Před podáním žádosti je nutná kontrola v on-line náhledu, pokud svou registraci nenaleznete, vaše registrace propadla, celý spis byl skartován a je nutné poslat žádost o vydání. Elektronická žádost upozorňuje na výše uvedenou skutečnost a umožní vyplit správnou žádost. Chybí kolek nebo jeho spodní část, jeho chybná hodnota.

Časté chyby při podávání žádostí Nevyplněný soupis vzdělávacích aktivit. Nedoložení kopie potvrzení o účasti na CŽV. Žádost nepodepsaná. Doklady o odborné způsobilosti nejsou ověřené, neúplné.

Důležité upozornění Minimální zákonem vyžadovaný rozsah výkonu povolání a potřebný počet kreditů z celoživotního vzdělávání je nutné v žádosti o prodloužení registrace doložit pokaždé nově. Účelové podávání nové žádosti o další prodloužení platnosti osvědčení na podkladě předchozích dokladů (které se již staly podklady pro rozhodnutí o vydání nebo prodloužení platnosti osvědčení) je obcházením platného zákona.

Důležité upozornění Z důvodu velkého počtu zpracovávaných žádostí a přechodu na nový SW Registru zaznamenáváme zvýšený nápor na telefonickou informační linku Registru. Omlouváme se za potíže při spojení a doporučujeme směřovat dotazy na mailovou adresu kde Vám rádi do 5 pracovních dnů

Důležité upozornění Informace o nabytí právní moci a odeslání rozhodnutí získáte na tel. čísle: Ing. Daňková

Děkuji za pozornost a přeji úspěšné kroky při využívání nové aplikace.