ISIC slevy v restauracích HUNGRY STUDENTS TEAM. Cíl práce -zvýšení možností stravování studentů -vytvoření analýzy vhodného umístění ISIC slev pro restaurace.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Úloha státu v tržní ekonomice
Advertisements

Název Heslo/motto Datum
ÚVOD DO MARKETINGU.
Tvorba cen v maloobchodě
DATA MINING Irma Macháčová PROČ DATA MINING?
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_04.
Ruber, Saitz.  Customer Relationship Management  Systémy pro řízení vztahů se zákazníky  Zjednodušeně : ◦ shromažďování ◦ zpracování ◦ využití informací.
P ROVÁZÁNÍ SOCIÁLNÍHO PODNIKÁNÍ S TVORBOU STRATEGICKÝCH A ROZVOJOVÝCH PLÁNŮ REGIONŮ.
Personální informační systém
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Podnikatelské prostředí: Mikroprostředí
Autor: Autor: MSc. Marcela Vojáčková MSc. Marcela Vojáčková Zpracováno: Ročník (obor) 2. ročník (Hotelnictví) M/01 2. ročník.
MALOOBCHOD - VYMEZENÍ SPECIFICKÉ FUNKCE MALOOBCHODU:
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Nauka o podniku Seminář.
P3 - Marketingový plán „Jsou tři typy firem: ty, které předvídají, ty které reagují na podněty, a ty, které se diví tomu, co se stalo.“ Které jsou nejúspěšnější?
Analýza vlastního podniku
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci co je hlavním předmětem činnosti Výroba a prodej přívlastkového moravského vína na jakých trzích.
Strana: 1 © Vema, a. s. Ucelené řešení pro řízení lidských zdrojů, ekonomiky a logistiky.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Adamčíková Zdeňka Název šablonyIII/2.
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
Účtování na výsledkových účtech a hospodářský výsledek
Centrum rozvoje venkova Olomouckého kraje 13. listopadu, hotel FIT v Přerově Výroba, zpracování a využití biomasy.
Plán a plnění strategie sociální firmy Ergones na roky
 Vysoké provize %  Neplatíte paušální poplatky, ale pouze 5 % z obratu  Motivační bonusy po prvním roce práce  Po zapracování příspěvek na.
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový plán hotelu Ročník / obor studia:III.
C8 – hodnocení kvality výsledků VaV Osnova kurzu C8 – hodnocení kvality výsledků VaV Jana Hančlová Ekonomická fakulta VŠB-Technická univerzita Ostrava.
Analýza konkurence Harry Löwit 2009/2010
ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
Preferenční kritéria při nákupu potravin Preferential factors affecting food purchases.
MÍSTO – PLACE – DISTRIBUČNÍ CESTY
Jana Kočová Jana Vítková.  Přilákání turistů do města  Karta zlevní pobyt turistům  Rozšíří možnosti pobytu  Zvedne návštěvnost památek.
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_313 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
T- 5 Marketingový mix v pojišťovnictví. Pojistný produkt.
Popularizace výsledků dopravního výzkumu CZ.1.07/2.3.00/
Struktura podnikatelského plánu
Daňové aspekty využívání zaměstnaneckých výhod Autor: Frederik Frey Vedoucí: Ing. et Ing. Pavel Semerád, Ph.D.
Marketingový plán Jak marketingově plánovat Příprava podkladůSestavení plánu Realizace plánu Cíle podniku Marketingové strategie Pozice produktu Marketingový.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza marketingového mixu firmy Agrotec a. s. Bakalářská práce Zuzana Schwarzová.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
Jazyková škola Slůně – Networking COFFEE CONNECT Martin Špát Tomáš Nesrsta.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
Management řízení organizací. složky řízení plánování plánování organizování organizování vedení lidí a motivace vedení lidí a motivace kontrola kontrola.
Podnikatelský záměr STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_04.
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
FREEBOARD EUROPE S.R.O. Talent marketingových komunikací.
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářských zbožím Autor: Veronika Janáková Vedoucí práce: Ing.
Optimalizace nabídky bydlení pro studenty
Marketingový plán podniku
TICKET RESTAURANT® CARD
Obor podnikání, název a umístění firmy
Zakladatelský projekt pilařského a dřevozpracujícího provozu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
zakladatelský projekt fitness centra GymForAll
Digitální učební materiál
FINANČNÍ GRAMOTNOST Hospodaření podniku.
Clever Farmer Clever Swagfactory.
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě Obhajoba Bakalářské práce
Ing. Veronika Dostálková MBA
MAJETEK PODNIKU Kateřina dušáková.
V hotelnictví a cestovním ruchu
Transkript prezentace:

ISIC slevy v restauracích HUNGRY STUDENTS TEAM

Cíl práce -zvýšení možností stravování studentů -vytvoření analýzy vhodného umístění ISIC slev pro restaurace a podniky -obchodní plán -aplikace pro studenty

Metodika, Cílová skupina Metodika -Analýza pomocí aplikace ArcMap -Dotazník Cílová skupina -restaurace v okolí Mendelovy Univerzity a v centru Brna

Co nabízíme? -zjištění zda by se jim ISIC slevy vyplatily -navýšení: propagace povědomí studentů o daných restauracích návštěvnosti provozoven prodeje obratu

Výnosy vs. Náklady Výnosy -informace – zdarma -v budoucnu vytvoření aplikace pro studenty -doplňkové služby za poplatek Náklady -mzdy zaměstnanců -vývoj podkladové mapy -získávání informací a jejich neustálá -Aktualizace -Marketing -vývoj aplikace =

Oběd

Svačinka

Večeře

Získání dat -Isic.cz -Restu.cz

Zpracování 1.Lokalizace podniků, které by mohly nabízet slevu

Zpracování 2. Vytyčení preferovaných okruhů studentů na základě dotazníku

Zpracování 3. Zjištění konkurence (tzv. konkurenční kruhy)

Zpracování Příklad konkurence v okolí školy

Zpracování Celkový výsledek zanesený do mapy

Děkujeme za pozornost.