OBAL VÝROBKU Obal je u některých výrobků jejich nedílnou součástí je u některých výrobků jejich nedílnou součástí slouží především k ochraně výrobku.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Značka výrobku Značka se skládá:
Advertisements

Marketingový mix PRODUKT
zpracovaný v rámci projektu
AKAD.ROK 2008/2009, LS PRŮMYSLOVÝ MARKETING - VŽ1 P R Ů M Y S L O V Ý M A R K E T I N G 5.
zpracovaný v rámci projektu
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
NÁRODNÍ ZNAČKA KVALITY KLASA Informace o výsledcích kampaně v letech
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 2. ročníku gymnázia na předmět OSZ KLÍČOVÁ SLOVA: Marketing, marketingové.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Řízení jakosti Číslo předmětu: Na cvičení je nutno nosit: - vlastní přezůvky, -kalkulačku se základní statistikou Cvičení budou v laboratoři.
Ing. Daniel Konczyna U MARKETING Ing. Daniel Konczyna U
Význam informací v podnikání
Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Marketingový mix 4 P.
Výrobek a jeho životní cyklus
Identifikace sortimentu spotřebního zboží ve velkoobchodě
MARKETINGOVÝ MIX.
VY_32_INOVACE_EKO_14 PRODUKT II.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
MARKETINGOVÉ CÍLE A STRATEGIE
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 34Číslo.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Konference „Inovace a technologie v rozvoji regionů“ Inovace a marketingový výzkum Duben 2004 / Příspěvek v diskusi / RNDr. Tomáš Raiter / obchodní ředitel,
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Podnikatelské koncepce
Odborný výcvik ve 3. tisíciletí Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Výukový program: Obchodní akademie Název programu: Marketingový výzkum – zjišťování informací Vypracoval : Ing. Adéla Hrabcová Projekt Anglicky v odborných.
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
 P1 - Strategické plánování  P2 - Systém managementu jakosti a legislativy  P3 - Řízení informací  P4 – Audity.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Úkol, cíle a základní pojmy logistiky Kapitola 2: Úkol logistiky, Cíle logistiky, Základní pojmy logistiky Vysoká škola technická a ekonomická v Českých.
BALENÍ: Speciální balení jako součást distribučního procesu aneb
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Návrh opatření ke zlepšení pozice firmy na trhu. Cíl práce stanovit postavení firmy IMPRESS Znojmo, a.s. na trhu zjistit postavení plechovky mezi ostatními.
MARKETING 3 Produkt jako nástroj marketingu. Produkt Z pohledu marketingu se člení na: Spotřební zboží Výrobní prostředky.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_11_INOVACE_OBP Název školy SPŠ.
Tvorba značky. Značka Hodnota Investice Přínosy Systém hodnot.
Vytvořil: Miroslav Tobyška. Skříne počítačů Skříně počítačů (case) slouží pro uchycení komponent počítače a dále k ochraně těchto komponent proti vnějším.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_11_INOVACE_OBP50 Název školy.
Regionální značka Jako ochranná známka Mgr. Ladislav Drobníček.
S TŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA A S TŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA GASTRONOMIE A SLUŽEB, M OST, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
Technické prostředky v požární ochraně Tlakové požární hadice.
Anotace: Materiál je určen pro 1. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Zbožíznalství, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Anotace Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Manipulace s materiálem, inovuje výuku použitím multimediálních.
Značka výrobku Značka: je názvem, znakem, symbolem, termínem nebo kombinací těchto prvků, jejichž účel spočívá v identifikaci výrobku je názvem, znakem,
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Navrhování a hodnocení technického produktu z hlediska.
Ing. Zdeněk Blažek AGROTECH Firma AGROTECH je komplexním dodavatelem zboží a služeb v oblasti označování zboží. Dodáváme samolepící etikety, termotransferové.
Anotace Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru PROVOZ A EKONOMIKA DOPRAVY, předmětu LOGISTIKA A OBSLUŽNÉ SYSTÉMY. Inovuje výuku použitím multimediálních.
Marketingové nástroje Ing. Radka Johnová, Ph.D.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích.
ZÁKLADY ZBOŽÍZNALSTVÍ Užitné vlastnosti zboží Tento výukový materiál byl zpracován v rámci projektu EU peníze středním školám - OP VK 1.5. CZ.1.07/1.5.00/
Zemědělci a potravináři se ode dna musejí odrážet společně
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb
Výrobkové strategie dle investičních cílů
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
Product (výrobek) a jeho marketingové pojetí
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_02_MARKETING.
DOBRY DEN.
Marketing farmářských produktů
ZÁKLADY ZBOŽÍZNALSTVÍ
Podnikatelské koncepce
Marketingový mix VY_32_INOVACE_41_823
Transkript prezentace:

OBAL VÝROBKU

Obal je u některých výrobků jejich nedílnou součástí je u některých výrobků jejich nedílnou součástí slouží především k ochraně výrobku a napomáhá jeho prodeji slouží především k ochraně výrobku a napomáhá jeho prodeji součástí některých obalů je etiketa - identifikuje výrobek, u potravin označuje stupeň jeho kvality součástí některých obalů je etiketa - identifikuje výrobek, u potravin označuje stupeň jeho kvality

musí být kvalitně provedený, poutavý svým designem a musí obsahovat všechny potřebné informace musí být kvalitně provedený, poutavý svým designem a musí obsahovat všechny potřebné informace u výrobků prodávaných v České republice musí obal obsahovat informace v češtině, a to buď přímo na obalu nebo formou přiloženého letáčku u výrobků prodávaných v České republice musí obal obsahovat informace v češtině, a to buď přímo na obalu nebo formou přiloženého letáčku

Druhy obalů Spotřebitelský obal Spotřebitelský obal - první dojem z výrobku, předtím - první dojem z výrobku, předtím než jej zákazník začne používat než jej zákazník začne používat nebo spotřebovávat nebo spotřebovávat Manipulační (průmyslový) obal - chrání výrobek před poškozením a umožňuje manipulaci s ním Manipulační (průmyslový) obal - chrání výrobek před poškozením a umožňuje manipulaci s ním

Základní funkce obalu: 1. Ochranná - ochrana výrobku proti poškození a zničení 2. Propagační - upoutání pozornosti zákazníků 3. Informační - charakteristika výrobku (informace o složení, vlastnostech, záruční době, podmínkách skladování apod.)

4. Rozlišovací - umožňuje rozlišit výrobek dle obalu dle obalu 5. Manipulační - dobrá uchopitelnost a snadná manipulace při skaldování a dopravě 6. Ekologická - splňuje náročné ekologické požadavky (rozložitelnost, recyklace)

Význam obalu pro komunikace se zákazníky neustále roste. Dříve se obal měnil v průměru jednou za 15 let. V současnosti se inovuje každé tři roky. Při uvádění nového výrobku na trh je nutné stanovit správnou koncepci obalu (základní funkce, tvar, grafické řešení, barva, použitý text i materiál)

Zdroje: Ing. M. Moudrý, Základy marketingu Ing. M. Moudrý, Základy marketingu prepravni-boxy-pro-vyrobky-s-vysokou- hmotnosti/?utm_source=Adwords&utm_medium=cpc&utm _campaign=Obaly prepravni-boxy-pro-vyrobky-s-vysokou- hmotnosti/?utm_source=Adwords&utm_medium=cpc&utm _campaign=Obaly w.jpg w.jpg