7 klíčových metrik online marketingu a proč vám pomohou zlepšit váš business Jiří Malý
Kolik kilometrů měří nejdelší most na světě vedoucí přes moře?
Množství informací, které vstřebáváme, exponenciálně roste
Nikdo neví všechno
Vrcholové řízení Globální faktory Střední management Vnitropodnikové prostředí Specialisté Strukturovaná operativa Administrativa
Neexistují jednoduché odpovědi na složité otázky
StrategieCíleKPIAktivityZhodnocení
Metrika je pro vás užitečná, když víte, které aktivity vedly či nevedly k: - prodeji - dosažení business cílů - vylepšení známosti značky
Návratnost investic Vlastnik: Status Metrika/Trend/CílZhodnocení vývoje Dopad kritického stavuAkce
Zásah Vlastnik: Status Metrika/Trend/CílZhodnocení vývoje Dopad kritického stavuAkce
Engagement Vlastnik: Status Metrika/Trend/CílZhodnocení vývoje Dopad kritického stavuAkce
Spokojenost Vlastnik: Status Metrika/Trend/CílZhodnocení vývoje Dopad kritického stavuAkce
Loajalita Vlastnik: Status Metrika/Trend/CílZhodnocení vývoje Dopad kritického stavuAkce
Přínos Vlastnik: Status Metrika/Trend/CílZhodnocení vývoje Dopad kritického stavuAkce
Kvalifikační kriteria pro ukazatele
Navázatelná akce Důvěryhodný zdroj Jednotná interpretace Transparence kontext Víme, co je zdrojem změny a jak jí ovlivnit Jsou reflektovány cíle organizace Zdroje dat jsou ověřitelné Metrika je srozumitelná na všech úrovních organizace Data jsou porovnatelná; Je srozumitelné kdo je zodpovědný
Hezký den Jiří Malý