7 klíčových metrik online marketingu a proč vám pomohou zlepšit váš business Jiří Malý

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Genderový audit nástroj pro vyhodnocování prosazování genderové rovnosti na úrovni organizace orientován spíše na organizaci jako takovou než na dopady.
Advertisements

Název Heslo/motto Datum
Pilsen Steel s.r.o. Procesní přistup, PQM -vyhodnocení
Management Ing. Jan Pivoňka.
SPORTOVNÍ PRODUKT Brigita Stloukalová.
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
PROJEKTOVÉ ŘÍZENÍ. Organizace projektu  Jedná se o optimální uspořádání lidí, věcí a nehmotných složek aktivit do struktur  Jednotlivé složky se uspořádají.
Metriky Jan Smolík.
Příprava výzkumného projektu I. Bakalářský seminář Jan Vávra Miloslav Lapka 12. října 2011.
Ruber, Saitz.  Customer Relationship Management  Systémy pro řízení vztahů se zákazníky  Zjednodušeně : ◦ shromažďování ◦ zpracování ◦ využití informací.
Výzkumný záměr VÚBP, prosinec 2006 Výzkumný záměr 2004 – 2010 BOZP – zdroj zvyšování kvality života, práce a podnikatelské kultury.
Audit administrativních činností
Evropský sociální fond
DOBRÁ STRATEGIE PRODEJE FIRMY PARDUBICE, JIŘÍ SLEZÁK.
SAP Ing. Jiří Šilhán.
2. Podnik a jeho řízení Řízení podniku Rozvoj podniku
Jaroslav Jíra, GfK Czech Quo vadis PR? Public Relations Summit 2009 GfK CzechPR Summit
Dotyková zařízení ve výuce​ KA4 Evaluace
Hodnocení, realizace a kontrolní etapa. Hodnotí se tři skupiny kriterií: A)Prospěšnost – žádoucnost 1. Jak navržená strategie pomáhá dosažení cílů? 2.
PLÁNOVÁNÍ Vrcholným úkolem podnikového řízení je určování konkrétních podnikových cílů, jejichž prostřednictvím má být dosažen konečný cíl, dlouhodobá.
Projektové plánování Projektové řízení Ing. Jiří Šilhán.
Strategická mezera a její analýza s ohledem na nutnost změny strategie
2. téma 1MU305, 211 – Manažerské účetnictví I.
SYSTÉMY PRO PODPORU MANAGEMENTU 2 Metriky. METRIKY (1) Kategorie, které je vhodné hodnotit z hlediska přínosů IT systémů či jejich dílčích vylepšení:
Politický kontext a řízení rizik v rámci PPP Školení na řízení rizik v projektech PPP Twinningový projekt CZ/2005/IB/FI/04 Mikko AJ Ramstedt.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_219.
Martin Sloup Jiří Kučera Natalia Rubinova Jindřich Štefan.
1.Základy managementu 1.1 Základní pojmy 1.2 Pojetí managementu
New Marketing Media Michal Pilík.
© Ing. V. Šebek, CSc. Plánování a řízení projektů IS 1 7. Zadávání (definice) projektu  Zadávání (vznik) projektu  Zadání projektu  Formalizované zadání.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
ZÁKLADY TRANSFERU TECHNOLOGIÍ Inovační aktivity a transfer technologií Zdroje, prostředky a dovednosti Význam TT Proces řízení TT Mezinárodní kooperace.
Management v podmínkách zemí východní Evropy a Ruska Průběžné výstupy týmu Provozně ekonomické fakulty Ing. Martin Přibyl Další členové týmu: Ing. Martin.
Měření a řízení výkonnosti podniku, faktory vývoje
Racionalizace řídící práce, time management
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Ing. Josef Zrůst PEF MZLU v Brně Ústav managementu
SYSTÉM PLÁNŮ A ROZPOČTŮ V PODNIKU
Základní struktura projektu Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Název projektu: Kvalitní vzdělání je efektivní investice.
Lenka Zahradníčková
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Na cestě k ASP Jiří Voříšek VŠE - KIT publikováno: červen 2002.
Podniková Ekonomika Základní pojmy managementu manažerské funkce
V. Informace pro marketing Otázky: 1.K čemu slouží systémy market.informací 2.K čemu slouží market. Výzkum 3.Jak řešit market. Problém 4.Jak získat primární.
Vybrané manažerské metody: Balanced Scorecard, EFQM
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Opětovné použití IT techniky jako šance pro naši planetu Ing. Pavel Kruba.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Přednáška č. 5 Identifikace klíčových faktorů ovlivňujících výkonnost podniku.
Sdružení poradců Požadavky ISO 9001:2015 a ISO 14001:2015
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
Business Activity Monitoring Jiří Kolář. Pojmy a zkratky ● SOA ● Servis Oriented Architecture ● BPMS ● Business Process Management System ● BAM ● Business.
Listopad 2015 Jak spočítat přínos investice do HR? Pavel Jirůtka
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Management a řízení hotelu Název vyučovací oblasti:Managerské funkce Ročník / obor studia:IV.
Služby Enterprise Europe Network s důrazem na design 1. prosince 2015Ing. Petr Hladík, Ph.D.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Plánování zakázek ve vybraném výrobním podniku ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autorka bakalářské.
6. HODNOCENÍ VÝSLEDKŮ VZDĚLÁVÁNÍ
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Aplikace nových forem marketingu
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Digitální učební materiál
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
Podniková Ekonomika Základy managementu, manažerské funkce
Ekonomika malých a středních podniků
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
Volnočasová pedagogika
Transkript prezentace:

7 klíčových metrik online marketingu a proč vám pomohou zlepšit váš business Jiří Malý

Kolik kilometrů měří nejdelší most na světě vedoucí přes moře?

Množství informací, které vstřebáváme, exponenciálně roste

Nikdo neví všechno

Vrcholové řízení Globální faktory Střední management Vnitropodnikové prostředí Specialisté Strukturovaná operativa Administrativa

Neexistují jednoduché odpovědi na složité otázky

StrategieCíleKPIAktivityZhodnocení

Metrika je pro vás užitečná, když víte, které aktivity vedly či nevedly k: - prodeji - dosažení business cílů - vylepšení známosti značky

Návratnost investic Vlastnik: Status Metrika/Trend/CílZhodnocení vývoje Dopad kritického stavuAkce

Zásah Vlastnik: Status Metrika/Trend/CílZhodnocení vývoje Dopad kritického stavuAkce

Engagement Vlastnik: Status Metrika/Trend/CílZhodnocení vývoje Dopad kritického stavuAkce

Spokojenost Vlastnik: Status Metrika/Trend/CílZhodnocení vývoje Dopad kritického stavuAkce

Loajalita Vlastnik: Status Metrika/Trend/CílZhodnocení vývoje Dopad kritického stavuAkce

Přínos Vlastnik: Status Metrika/Trend/CílZhodnocení vývoje Dopad kritického stavuAkce

Kvalifikační kriteria pro ukazatele

Navázatelná akce Důvěryhodný zdroj Jednotná interpretace Transparence kontext Víme, co je zdrojem změny a jak jí ovlivnit Jsou reflektovány cíle organizace Zdroje dat jsou ověřitelné Metrika je srozumitelná na všech úrovních organizace Data jsou porovnatelná; Je srozumitelné kdo je zodpovědný

Hezký den Jiří Malý