Průzkum čtenářské obce časopisu Odpady (ECONOMIA a.s., listopad 2004) výzkum B2B tisk a inzerce (NFO AISA, říjen 2004) Čtenáři časopisu Odpady ECONOMIA.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Kde najdete informace o volných pracovních místech?
Advertisements

PRAGOALARM/PRAGOSEC zabezpečení staveb a stavenišť, protipožární ochrana, systémy pro inteligentní budovy Koncept veletrhu pro rok 2012.
Odpady 2014 – jak dál v Olomouckém kraji ? Konference samospráv Olomouc
Plán akcí oddělení cestovního ruchu odboru regionálního rozvoje krajského úřadu pro rok 2002.
Vybrané výsledky výzkumu: „Sledování trendů v oblasti veřejných informačních služeb“ Trendy k informační společnosti Prosinec 2005 / Pavel Šimoník - STEM/MARK,
S námi máte informační předstih!
Masná 18, Praha 1 Prezentace oboru Provoz a ekonomika dopravy zaměření Silniční doprava z pohledu studentů.
Konference nejen o rezidencích Praha 1. listopadu 2007.
NÁZEV: Udržitelné stavebnictví a průmysl Přednášející KAM Sika CZ Vedoucí PS 12 v Czech BCSD FOTO.
PŘÍKLAD * SOUČÁST POMŮCKY
PODPORA SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU PRO VEŘEJNÝ SEKTOR grantové schéma Libereckého kraje v rámci Společného regionálního operačního programu Priorita: 4. Rozvoj.
PERSONÁLNÍ INFORMAČNÍ SYSTÉM PhDr. Vlasta Leštinská Mgr. Pavel Kocián
1 OPERAČNÍ PROGRAM ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ pro období MINISTERSTVO ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ
Institut environmentálního inženýrství 546
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_19.
Prezentace VOLNÝ.cz. Internetový portál, který byl založen v roce 1999 jako vstupní brána do internetu pro uživatele dial-up připojení. V současné době.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích VŠTE BEZ BARIÉR Registrační číslo: CZ.1.07/2.2.00/ Číslo a název oblasti podpory: Oblast.
ManagerWeb.cz » 1 Moderní řízení - jediný manažerský digest na českém trhu Moderní řízení je měsíčník poskytující výběr zahraničního i domácího know-how.
MV RPS, 1. červen 2005 RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
CZ / /0045 Centrum podpory talentů České vysoké učení technické v Praze Fakulta elektrotechnická Agentura VEREMA, RLC, SofCon, WAGO, BAEL.
VEŘEJNÁ EKONOMIKA A SPRÁVA
Možnosti podniků v péči o životní prostředí
Informační systém o území v Plzeňském kraji a v Bavorsku Studie – analytická a návrhová část Informationssystem über das Gebiet in der Region Pilsen und.
ManagerWeb.cz » 1 Finanční Management - jediný časopis pro vrcholové finanční řízení firem Finanční Management je měsíčník zabývající se všemi stránkami.
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 Šetření o využívání informačních technologií ve veřejné správě Konference ISSS 2006.
Realizované aktivity v roce 2013 Komise pro technické vzdělávání Sekce Marketing Ing. Pavel Duchek.
Regionální inovační struktura Karlovarského kraje Brno URBIS 2010.
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu IP „Podpora procesu transformace pobytových.
ManagerWeb.cz » 1 Právní rádce - leader na trhu právních informací Právní rádce je měsíčník informující o nových právních úpravách, poskytuje výklady a.
AKTUÁLNÍ SITUACE V PROJEKTU RIS – ČASOVÝ HARMONOGRAM červen 2005 – květen 2006červen 2007 – leden 2008 Fáze 0 – definice projektu Fáze 1 - analýza Fáze.
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
Internet – výhoda pro znevýhodněné 29. února 2008 Vít Richter Svaz knihovníků a informačních pracovníků ČR Tel: ,
Praha, 10. prosince Sdružení automobilového průmyslu TP „Vozidla pro udržitelnou mobilitu“ (stručná informace) Ing. Vladimír Volák, člen Představenstva.
Veletrhy studijních oborů v Moravskoslezském kraji - „Olympiáda technických profesí“ Ing. Roman Kusyn, ITP Velké Karlovice, 28./
Finanční podpora v oblasti odpadového hospodářství Královéhradeckého kraje.
Odpadového hospodářství na území ORP Pacov Ivana Eva Razimová.
Specializovaná elektronická média pro veřejnou správu Solón Deník veřejné správy.
Ekonomika veřejného sektoru
Vysoká škola polytechnická Jihlava – veřejná vysoká škola (vznikla v červnu 2004 na základě zákona č. 375/2004 Sb.) – neuniverzitní vysoká škola (celosemestrální.
Logistika v mezinárodním obchodu a finanční služby
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza marketingového mixu firmy Agrotec a. s. Bakalářská práce Zuzana Schwarzová.
Prezentace časopisu Vydavatel: ECONOMIA a.s. – leader na trhu ekonomických a odborných periodik v ČR.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Personální audit - cesta k efektivitě využívání lidských zdrojů.
PRAKTICKÁ ÚČETNÍ Grantový projekt: reg. číslo projektu: CZ.1.07/3.2.07/ realizátor projektu: HM EKOND, spol. s r.o., Ostrava.
MA-G 21 Konference pro podnikatelský sektor Náměšť nad Oslavou 15. října 2012 Petr Holý.
Speciální nabídka titulů vydavatelství Economia - Zvýhodněné předplatné na nové nebo navýšené kusy.
Přednáška Akce: Přednášející: Ing. Zdeněk Čežík | Konzultant managementu a podnikových procesů | TFM Výzvy Facility managera.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Martina Vojtěchová
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
Logistické procesy ve stavebnictví Autor diplomové práce: Bc. Lukáš Hlaváč Vedoucí diplomové práce: Ing. Terezie Vondráčková, Ph.D. České Budějovice, červen.
Informační průmysl 2013/14 Petr Šmejkal
» 1 Bankovnictví Odborný časopis pro profesionální finance Měsíčník je zaměřen na vyšší a top management odpovědný za řízení a tržní úspěch.
ECONOMIA a.s. Dobrovského Praha 7 ČESKÁ REPUBLIKA Odborný časopis Moderní obec.
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku Autor bakalářské práce: David Limberk Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Oponent bakalářské.
Úvodní setkání starostů
TVIP 2017 Institut environmentálního inženýrství
Práce s nadanými žáky ZŠ a SŠ ve výuce přírodovědných předmětů
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
2004 – Speciální projekty Název Společný projekt časopisů
Časopis pro profesionály ve stavebnictví
Trendy k informační společnosti
88 % zadavatelů považuje odborný tisk za nejefektivnější médium pro podporu produktů a služeb zdroj: NFO AISA, B2B tisk a inzerce, říjen 2004.
ZADÁNÍ semestrální práce studijního předmětu Vydavatelský management
Prezentace školy SOU Lázně Bělohrad.
Liberecký kraj a nestátní neziskové organizace
Přehled o esperantu v českých médiích
Čtenáři časopisu FP-finanční poradce
data aktuální ke dni Bc. Petra Razáková
Transkript prezentace:

průzkum čtenářské obce časopisu Odpady (ECONOMIA a.s., listopad 2004) výzkum B2B tisk a inzerce (NFO AISA, říjen 2004) Čtenáři časopisu Odpady ECONOMIA a.s. Dobrovského Praha 7 ČESKÁ REPUBLIKA

Časopis Odpady Odborný časopis pro nakládání s odpady, recyklační technologie a ochranu životního prostředí Odpady jsou odborný měsíčník poskytující kompletní informace o problematice odpadů. Informuje o situaci v odpadovém hospodářství a subjektech, které v něm působí, o nových trendech, zkušenostech, technologiích a systémech nejen v ČR, ale i v zahraničí. Přináší rozbory a výklady nové legislativy, diskuse a zkušenosti z praxe. Pokrývá i nové oblasti, jako jsou manažerské environmentální systémy, IPPC nebo počítačové technologie. Součástí předplatitelského servisu je elektronický Zpravodaj – PDF informační servis s komentovanými novinkami ze světa odpadového hospodářství, který vychází každé dva týdny, a přístup ke specializovaným informacím na webové stránce odpady.ihned.cz. 2 Každoročně také redakce časopisu společně se společností EKO-KOM organizuje odbornou konferenci Odpady a podniky, která se koná v rámci cyklu Odpadové dny, zaměřenou především na problematiku odpadového hospodářství firem. ECONOMIA a.s. Dobrovského Praha 7 ČESKÁ REPUBLIKA

3 Čtenáři časopisu Odpady zdroj: ECONOMIA a.s., průzkum čtenářské obce titulu, listopad 2004 Časopis Odpady čte pravidelně více než čtenářů. 88 % čtenářů prohlašuje, že časopis Odpady jim přináší informace, které by jinde nezískali nebo získali mnohem obtížněji.

4 zdroj: ECONOMIA a.s., průzkum čtenářské obce titulu, listopad 2004 Čtenáři časopisu Odpady Typickým čtenářem časopisu Odpady je muž se SŠ či VŠ vzděláním pracující na vedoucí pozici s rozhodovacími pravomocemi ECONOMIA a.s. Dobrovského Praha 7 ČESKÁ REPUBLIKA

5 zdroj: ECONOMIA a.s., průzkum čtenářské obce titulu, listopad 2004 Čtenáři časopisu Odpady Struktura čtenářů časopisu Odpady z hlediska jejich pracovní pozice ECONOMIA a.s. Dobrovského Praha 7 ČESKÁ REPUBLIKA

6 zdroj: ECONOMIA a.s., průzkum čtenářské obce titulu, listopad 2004 Čtenáři časopisu Odpady Převážná část čtenářů časopisu Odpady musí často nebo periodicky vyhledávat a kontaktovat firmy zajišťující služby v OH ECONOMIA a.s. Dobrovského Praha 7 ČESKÁ REPUBLIKA

Odpady B2B obecně Odpady B2B obecně Odpady B2B obecně 7 zdroj: ECONOMIA a.s., průzkum čtenářské obce titulu, listopad 2004; NFO AISA, B2B tisk a inzerce, říjen 2004 Postoje čtenářů k časopisu Odpady 97 % čtenářů by doporučilo číst časopis Odpady lidem, kteří začínají kariéru v oboru Čtenáři hodnotí časopis Odpady jako spolehlivý nezastupitelný a praktický zdroj informací v oblasti odpadového hospodářství

ECONOMIA a.s. Dobrovského Praha 7 ČESKÁ REPUBLIKA Postoje čtenářů k časopisu Odpady zdroj: ECONOMIA a.s., průzkum čtenářské obce titulu, listopad 2004 ECONOMIA a.s. Dobrovského Praha 7 ČESKÁ REPUBLIKA Čtenáři časopisu Odpady mají nadprůměrný zájem o informace o nových finančních produktech a službách

9 zdroj: ECONOMIA a.s., průzkum čtenářské obce titulu, listopad 2004 Postoje čtenářů k časopisu Odpady ECONOMIA a.s. Dobrovského Praha 7 ČESKÁ REPUBLIKA Čtenáři časopisu Odpady mají velký zájem i o další typy inzertních informací

10 zdroj: NFO AISA, B2B tisk a inzerce, říjen % zadavatelů B2B inzerce vnímá odborný tisk především jako médium s přesně zacílenou skupinou čtenářů (míra souhlasu v %) ECONOMIA a.s. Dobrovského Praha 7 ČESKÁ REPUBLIKA

11 88% 79% 72% 60% 36% 35% 27% 21% 19% 14% B2B tisk internet odborné konference, výstavy, veletrhy direct mail regionální deníky celostátní deníky venkovní reklama (billboardy) všeobecné časopisy rozhlas televize zdroj: NFO AISA, B2B tisk a inzerce, říjen 2004 ECONOMIA a.s. Dobrovského Praha 7 ČESKÁ REPUBLIKA % zadavatelů B2B inzerce považuje odborný tisk za nejefektivnější médium pro podporu produktů a služeb (míra souhlasu v %)

12 zdroj: ECONOMIA a.s., průzkum čtenářské obce titulu, listopad 2004 Pro čtenáře časopisu Odpady jsou odborné časopisy spolu s internetem a odbornými akcemi nejdůležitějším zdrojem informací v oblasti odpadového hospodářství Využijte zvýhodněných tarifů kombinované inzerce Odpady: časopis, web, zpravodaj, konference

Ediční plán časopisu Odpady na rok 2005 ECONOMIA a.s. Dobrovského Praha 7 ČESKÁ REPUBLIKA Zpracování odpadů ze sběrných odběrů Kontejnery Energetické využití odpadůAuta a nástavby Mechanicko – biologická úprava odpadů Třídění a úprava odpadů Stavební a demoliční odpadNebezpečné a zdravotní odpady Odpady z tepelných procesů Technická infrastruktura (vodovody, kanalizace…) Informační systémyObce a odpady Kapalné odpadyKomunální technika Téma měsíceSpeciálUzávěrka inzerceDatum vydání Zemědělské odpadyBioodpad a kompostování Hodnocení, vyluhovatelnosti, analýzy Skládkování Číslo EMS a IPPC Lisy, drtiče, třídící linkyOdpady Luhačovice

14 Ceník inzerce časopisu Odpady na rok 2005 ECONOMIA a.s. Dobrovského Praha 7 ČESKÁ REPUBLIKA

15 Ceník inzerce Zpravodaje Odpady na rok 2005 Zpravodaj Odpady Periodicita: 2x měsíčně Rozsah: dvě a více stran Distribuce: ve formátu pdf, počet odběratelů Zpravodaj je distribuován předplatitelům časopisu Odpady jako součást jeho informačního servisu. ECONOMIA a.s. Dobrovského Praha 7 ČESKÁ REPUBLIKA

16 Průzkum čtenářské obce časopisu Odpady Zadavatel: ECONOMIA a.s. Realizátor: oddělení výzkumu a analýz, ECONOMIA a.s. Termín realizace: listopad 2004 Hlavní cíle šetření: zhodnotit vývoj časopisu za uplynulé období z pohledu čtenářů získat informace o socio-demografickém profilu čtenářů titulu, jejich postojích k titulu (spokojenost čtenářů s časopisem, praktickou využitelnost prezentovaných informací při výkonu jejich profese apod.) získat informace o pravidelnosti četby časopisu, o dalších informačních zdrojích využívaných v oblasti odpadového hospodářství Výzkum B2B tisk a inzerce Zadavatel: ÚVDT Realizátor: NFO AISA Termín realizace: říjen 2004 Hlavní cíle výzkumu: získat základní informace o čtenářském chování, získat hodnocení B2B titulů jako celku z hlediska přínosnosti pro čtenáře, získat postoje zadavatelů inzerce k B2B tisku jako celku.

Kontakty 17 Redakce: Ing. Jarmila Šťastná tel.: fax: Inzerce: Bc. Petr Pfleger tel.: fax: gsm: ECONOMIA a.s., Dobrovského 25, Praha 7, ČESKÁ REPUBLIKA

Děkujeme za pozornost ECONOMIA a.s. Dobrovského Praha 7 ČESKÁ REPUBLIKA