Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo Test k ověření znalostí Funkce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radomír.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
AZ kvíz Lomené výrazy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Šárka Macháňová. Dostupné z Metodického portálu
Advertisements

Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radomír Macháň. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Hra k zopakování či procvičení učiva FUNKCE. Žáci pracují ve skupinách Určují dvojice, které podle jejich názoru patří k sobě Pokud odpoví správně, zapíše.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra k zopakování a procvičení učiva ( Test znalostí) Podobnost Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jaroslava Zámostná. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Šárka Macháňová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí Opakování před „přijímačkama“. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Kam letí letadlo? Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí. Písemné dělení Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Radomír.
Rozklad čísel 6 – 10 – doplňování varianta A
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí: Funkce - lineární Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
LOTO – ROČNÍ OBDOBÍ Hra je určena pro čtyři hráče. Před započetím hry vystřihněte kartičky označené k vystřižení. Kartičky doporučujeme zalaminovat. Hra.
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí Vedení elektrického proudu v polovodičích Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva: Dělitelnost Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Šárka Macháňová. Dostupné.
ČLOVĚK – LIDSKÉ TĚLO Jedná se o dvě hry v jednom. 1) Hrajeme jako klasické pexeso 2) Hrajeme jako LOTO (v tomto případě nepoužijeme kartičky s názvy, ale.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je RNDr. Radomíra Kučerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva: Trojúhelník Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Šárka Macháňová. Dostupné.
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva: Mocniny s racionálním exponentem Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing.
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
Interaktivní třídění domovního odpadu.
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Vy_32_Inovace_5O_Pexeso-Slova protikladná
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Třídíme podle dvou kritérií
Hra ke zopakování či procvičení učiva, nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Hra ke zopakování či procvičení učiva, nebo test k ověření znalostí
Název učebního materiálu
Interaktivní vyhledávání dvou stejných obrázků.
Farben Obr. 1 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jaroslava Zámostná. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Vy_32_Inovace_44_Zlomky Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390 Reg.č. CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Alena Machová.
Hra ke zopakování či procvičení učiva:
Rozklad čísel od 1 do 10 Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Matematické pexeso Hra určená k opakování či procvičování učiva
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra k zopakování či procvičení učiva:
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Fahrzeuge ‒ 1 Obr. 1 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jaroslava Zámostná. Dostupné z Metodického portálu
ZLOMKY pracovní listy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Dušan Goš. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Domino 1−10 Obrázkové domino se skládá z kartiček, na jejichž levé polovině je napsáno číslo a na pravé polovině je určitý počet stejných obrázků. Hru.
Před, Nad, Za, Pod 1) Vybarvi obrázek, který je: a) hned před jahodou
Černý Petr 1−10 Pomůcka se skládá z 21 karet. Na deseti kartách jsou čísla od 1 do 10, na deseti kartách jsou odpovídající skupiny teček a na poslední.
Transkript prezentace:

Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo Test k ověření znalostí Funkce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radomír Macháň. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Jak postupovat – návod pro použití. 1.Hru může hrát libovolný počet hráčů či vícečlenných družstev. Hru ovládá a řídí učitel. 2.Kromě výpočtů může sehrát svoji roli i nejvhodněji zvolená strategie družstva (rozhoduje například i to, zda kantor umožní během hry hráčům si cokoli zapisovat, nebo ne). 3.Družstvo (hráč) volí stejně jako v klasickém pexesu dvojici kartiček, po jejich „otočení“ uskutečněném kliknutím učitele na ně se družstvo (hráč) rozhoduje, zda dvojice k sobě patří a zda ji tedy „bere“. 4.V případě, že ano, připíše učitel úspěšnou odpověď příslušnému družstvu (hráči) zapsáním jeho označení písmenem či číslicí do bílého políčka. 5.V případě, že kartičky k sobě nepatří a družstvo se pro ně nerozhodne či odpoví nesprávně, otočí učitel opětovným kliknutím na text kartiček tyto zase zpět. 6.Kliknutím na malé zelené políčko na příslušné kartičce je možné tuto zvětšit na celou obrazovku (vhodné zvláště u grafů, obrázků, delších textů). 7.Kliknutím na malé červené políčko na příslušné kartičce lze zobrazit správnou odpověď, dvojici sobě odpovídajících si „kartiček“. 8.Ve hře vítězí družstvo, které má po vyčerpání všech kartiček nejvyšší počet získaných dvojic. Při rovnosti může rozhodnout o vítězi hra „kámen, nůžky, papír“. 9.Hra se může oživit i tím, že družstvům (hráčům) budou body získané za správně rozpoznané dvojice v případě špatné odpovědi naopak odebírány. Podrobnější postup v přiloženém souboru „návod“. Kliknutím na odkaz výsledek se obrátí všechny kartičky a barevně zvýrazní příslušné dvojice.

ABCDABCD g :y = - 2x + 5 D [1; 3] f: y = 3x - 2 C [- 2; - 8] f: y = - 3x + 1 g :y = 0,5x - 1 f :y = 2x – 2 D  0; 3) y = - 1,5x y = - 1,5 Není funkce! g :y = 3x – x 2 Není předpis lineární funkce y = 0,5x – 0,5 b = - ½ Výsledek

Zpět g: y = - 2x + 5

Zpět D [1; 3]

Zpět Bod D [1; 3] leží na grafu funkce g: y = - 2x = = = 3

Zpět f: y = 3x - 2

Zpět C [-2; -8]

Zpět Bod C [- 2; - 8] leží na grafu funkce f: y = 3x = 3. (-2) = = -8

Zpět f: y = - 3x + 1

Zpět

Graf funkce f: y = - 3x + 1

Zpět g: y = 0,5x - 1

Zpět

Graf funkce g: y = 0,5x - 1

Zpět f: y = 2x – 2 ; D  0; 3)

Zpět

Graf funkce f: y = 2x – 2; D  0; 3)

Zpět y = -1,5x

Zpět

Graf funkce y = -1,5x

Zpět y = -1,5

Zpět

Graf funkce y = -1,5

Zpět Není funkce!

Zpět

Není funkce! „Pro jednu nezávisle proměnnou x nepřísluší právě jedna závisle proměnná y, ale nekonečně mnoho y.“

Zpět g: y = 3x – x 2

Zpět Není předpis lineární funkce.

Zpět Předpis g: y = 3x – x 2 Není předpis lineární funkce. Neobsahuje nezávisle proměnnou nejvýše v 1. mocnině. Obsahuje kvadratický člen (2. mocnina).

Zpět y = 0,5x – 0,5

Zpět b = -½

Zpět Obecný předpis lineární funkce je: y = ax + b. Předpis naší funkce je y = 0,5x – 0,5 Tzn. že b = -½.

ABCDABCD g :y = - 2x + 5 D [1; 3] f: y = 3x - 2 C [-2; -8] f: y = - 3x + 1 g :y = 0,5x - 1 f :y = 2x – 2 D  0; 3) y = -1,5x y = -1,5 Není funkce! g :y = 3x – x 2 Není předpis lineární funkce. y = 0,5x – 0,5 b = -½

Všechny uveřejněné odkazy [cit ]. Dostupné pod licencí Public domain na WWW: Použité obrázky: Obrázek na pozadí: