Setkání s řešiteli pro veřejnou zakázku

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
INOVACE UMĚLECKY ZAMĚŘENÝCH STUDIJNÍCH PROGRAMŮ V OBLASTI MULTIMEDIÁLNÍ TVORBY „UMĚNÍ A MULTIMÉDIA“ INOVACE UMĚLECKY ZAMĚŘENÝCH STUDIJNÍCH PROGRAMŮ V OBLASTI.
Advertisements

_ Czech Convention Bureau Kongresový turismus.
Sociální sítě.
NÁRODNÍ ZNAČKA KVALITY KLASA Informace o výsledcích kampaně v letech
Činnost Celostátní sítě pro venkov v České republice.
Vedlejší specializace MARKETING (3MK)
Představení komory, akce, projekty
Priorita č. 3 Aktivní zapojení výzkumné a vývojové základny do rozvoje podnikání.
SVTP ČR v Jihomoravském kraji
Vize JMK v inovacích Vize JMK v inovacích JMK je nejvíce inovativní region v rámci ČR a mezi prvními padesáti v EU JMK je nejvíce inovativní region v rámci.
Projekt „Zvyšování projektové absorpční kapacity Jihomoravského kraje“ realizovaný v rámci opatření 3.3. Společného regionálního operačního programu Konference.
Projekt Svět techniky Obsah 1. Časová osa 2. Mise a cíle Světa techniky 3. Obsah Světa techniky 4. Next steps 2.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_130_IT7 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
Cestovní ruch: zákon pro posílení oboru i ekonomiky ČR Jitka Fatková ředitelka odboru cestovního ruchu Tisková konference MMR 24. červen 2010.
Krajský úřad Karlovarského kraje
Prezentace turistické oblasti
Budoucnost digitálních TV v ČR Agenda 1. Inflace TV cen v ČR 2. Usnadní nové televize život na českém mediálním trhu? 3. Regionální souvislosti.
Alena Gajdůšková - senátorka Talent marketingových komunikací.
Destinace cestovního ruchu ?!
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
ČESKO-POLSKÝ INOVAČNÍ PORTÁL CZESKO-POLSKI PORTAL INNOWACYJNY Operační program přeshraniční spolupráce Česká republika - Polská republika 2007 – 2013 –Prioritní.
Propagace Martin Krčál VIKBB42 Knihovnické procesy a služby Brno, 9. května 2012 propagace nových služeb.
marketingový komunikační mix, propagační mix, podpora, promotion
co je SOCIÁLNÍ PODNIKÁNÍ
1 Regionální inovační strategie RIS. 2 O Regionálních inovačních strategiích Projekty RIS mají za cíl podporu rozvoje regionálních inovačních strategií,
Praktické aspekty příprav českého předsednictví v Radě Evropské unie Eurocentrum Praha 4. prosince 2008.
Znalostní ekonomika Praha, 23. května 2006 Mgr. Tomáš Hruda Generální ředitel.
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
79. zasedání Rady ředitelů (Valná hromada) AutoSAP Předkládá: Řídící tým Představenstva „Vnější a vnitřní komunikace AutoSAP “ ve složení: Ing. Jahn Martin,
NÁSTROJE LOKÁLNÍHO a REGIONÁLNÍHO ROZVOJE
Vysoká škola Karlovy Vary, o.p.s. Výzkum, vývoj a inovace na VŠ v ČR Pavel Švejda INOVACE 2009, Týden výzkumu, vývoje a inovací v ČR, 1. –
Praktické aspekty příprav českého předsednictví v Radě Evropské unie Eurocentrum Brno 25. listopadu 2008.
Konference INOVACE JE ZÁKLAD VAŠÍ EXISTENCE Brno,
REGIONÁLNÍ INOVAČNÍ STRATEGIE (RIS) PETR CHLÁDEK.
Observatoř trhu práce a konkurenceschopnosti Propagace řemeslných a technických oborů Centrum mezinárodního obchodu (CMO) při RHK Brno Integrace.
NOVÁ TVÁŘ ÚSTECKÉHO KRAJE TISKOVÁ KONFERENCE Krajský úřad Ústeckého kraje.
Regionální značení v České republice Tomáš Kažmierski Asociace regionálních značek, o.s.
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
Destinační management TO Poodří - Moravské Kravařsko Konference Kunín 9. června
EXPO 2015, Milán (IT), Nabídka spolupráce na prezentaci Jihomoravského kraje.
INOVACE JE ZÁKLAD VAŠÍ EXISTENCE 6.BŘEZEN 2014, DOPRAVNÍ VaV CENTRUM Marie ZEZŮLKOVÁ, Kancelář strategie města.
Strategie rozvoje Jihomoravského kraje 2020 Rozvoj CR Brno, 4. listopadu 2015.
Ministerstvo pro místní rozvoj Řídící orgán SROP a JPD Praha Pardubický kraj.
Kateřina Čadilová konference Venkov 2016 Význam partnerství pro rozvoj lokální ekonomiky a služeb.
Vytvoření společné platformy podpory technického vzdělávání se zapojením všech stupňů vzdělávání, zaměstnavatelů a dalších subjektů.
Místní demokracie a participace na veřejném životě
Lidské zdroje jako jedna z priorit RIS3 strategie
Program rozvoje cestovního ruchu JMK ANALYTICKÁ ČÁST
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Střední škola služeb a cestovního ruchu, Varnsdorf
turistická oblast v srdci Čech
Základní škola, Znojmo, náměstí Republiky 9
Regionální inovační systémy a podpora inovací v regionech ČR
Kontext Strategie Dílna C
CLIL v ČR a v zahraničí Content and Language Integrated Learning
REGIONÁLNÍ PARTNERSTVÍ
RESORT LUHAČOVICE.
Strategie rozvoje animačního průmyslu
Atraktivní zaměstnavatel
ASOCIACE INOVAČNÍHO PODNIKÁNÍ ČR, z.s.
Aktuální informace z činnosti Pracovní skupiny Inovace
SOCIÁLNÍ SÍTĚ Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy
Inspirovat. Tvořit. Spojovat. Vzdělávat. Spolupracovat.
Kategorizace organizací destinačního managementu
„Cyril a Metoděj, autentický příběh naší země“
Konference Křižovatky integrace
Změny na trhu práce?.
Prezentace projektu SMART_watch
PŘEDSTAVENÍ KLASTRU Ing. Jiří Herinek pověřený manažer klastru
Výzvy digitální ekonomiky pro společnost
Transkript prezentace:

Setkání s řešiteli pro veřejnou zakázku Vytvoření výtvarného řešení hnutí Velvet Innovation Brno, 24. listopadu Praha, 25. listopadu

Předmět zakázky Vytvořit výtvarné řešení komunikace hnutí s názvem Velvet Innovation Výtvarnou identitu značky Velvet Innovation pro její samostatnou komunikaci: značka, jednotný vizuální styl. Koncept, který výtvarně pojednává hodnoty a myšlenky hnutí: řešení pro ambasadory a podporovatele hnutí a použití identity v různých kontextech

Identita hnutí Velvet Innovation „Díky odvaze zachovat rovnováhu mezi prací a soukromím, přírodou a technologiemi, úsilím a užíváním si života, dokážeme zdokonalovat procesy, objevovat nové cesty a přinášet světové výsledky.“

Iniciátoři hnutí - inovační ekosystém Jihomoravského kraje * Ilustrativní obrázek, který neobsahuje veškeré subjekty

Hnutí je způsob získání pozornosti díky sdílení myšlenek, kterým určitá sociální skupina věří.

Marketingový cíl: Zvýšit počet TALENTŮ v našem regionu Komunikační cíl: Zvýšit mezinárodní povědomí o regionu jako atraktivního prostoru tzv. znalostní ekonomiky

Talentovaný potenciální vysokoškolský student (ČR, SR) Talentovaný odborník s technickým vzděláním (vědec, technik, programátor, …) (ČR, SR, svět (jižní a východní Evropa, Asie). Cílová skupina hnutí – Generace Y

Co-branding – využití značky ve vlastní komunikaci s cílem zvýšit konkurenční výhodu své značky.

Co Velvet Innovation NEpředstavuje? Destinační značku, tzn. není geograficky spojena ani s Českou republikou ani s Jihomoravským krajem Značku graficky využitelnou pro konkrétní subjekt Značku využitelnou pro regionální marketing cestovní destinace

Vaše otázky? Jaké mediální kanály bude hnutí v budoucnu využívat? Mediální strategie ještě není finálně stanovena. Samotné hnutí pro mezinárodní komunikaci bude nejvíce využívat: digitální média (web, sociálně sítě). Členové inovačního ekosystému, kteří využijí hnutí ve své vlastní komunikaci, přepokládám, že využívají hlavně tyto mediální kanály: digitální média, konference, výstavy, PR, tiskoviny.   Jak jsou členové inovačního ekosystému seznámeni s hnutím? Ví o něm? Znají jeho identitu? Klíčoví členové inovačního ekosystému ideu, identitu i strategii hnutí Velvet Innovation znají, protože jsou jeho spolutvůrci. Jak bude autor své řešení prezentovat?                             Autor neprezentuje řešení osobně. Odevzdává svoji nabídku dle specifikace uvedené v zadávací dokumentaci. Jak vznikl název Velvet Innovation? Komunikační koncept reprezentovaný názvem Velvet Innovation pochází z dílny kreativního týmu Adam Hrubý a Jason Bedore. Jejich úkolem bylo na základě nové identity Jihomoravského kraje připravit komunikační koncept zaměřený na cílovou skupinu domácí a mezinárodní talenti.